mst1622 33 Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 (edytowane) 2x dziennie - rano i wieczorem - tracę połączenie internetowe na 3 minuty, potem jest ok. Nie wiem co jest tego przyczyną - usługodawca czy może...? Zarzucę screenem: http://www.abload.de/img/untitled-11rk42.png Router to Netgear DGN1000. Dzięki z góry za odp. Edytowane 4 Grudnia 2011 przez mst1622 Cytuj Link to post Share on other sites
Alfons 30 Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 Cały czas siedzisz na kablu? Ile jest podłączonych komputerów? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mst1622 33 Napisano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 No na kablu - Ethernet jeśli o to chodzi. Podłączone są 4 komputery. Cytuj Link to post Share on other sites
Pan_i_Wladca 7 Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 Parametry masz dobre, małe tłumienie sygnału jest (Attenuation). Po prostu masz zmieniany adres IP. Sprawdź go sobie przed i po utracie połączenia. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mst1622 33 Napisano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 Tak też myślałem. Czy to zależy od usługodawcy, w jakich godzinach oni zmieniają mi adres IP? Nie bardzo mi pasuje termin zmian tych IP (w godzinach 22-24 mam nocne granie on-line w rF). Cytuj Link to post Share on other sites
Pan_i_Wladca 7 Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 Wątpię żeby mieli ustaloną godzinę zmieniania IP, stosują raczej limit czasowy ( w neti jest 24h). Spróbuj zresetować router w innych godzinach. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.