Skocz do zawartości

mega problem w wyborze karty


Recommended Posts

Nie było ? to przeglądnij jeszcze raz masz tylko 2 strony.

Którą kartę masz na myśli? Z propozycji autora wynika, że chce wydać około 1000 zł, więc dla Gigabyte, którego podałem nie widzę konkurencji - ewentualnie ten używany GTX 480.

 

piszecie a ja ciągle jestem zielony

Przeczytaj jeszcze raz cały temat, przefiltruj niczym nie poparte fanboy'owskie sugestie i wybór powinien być prosty. Nie liczyłem dokładnie ile Ci zostaje na kartę, ale z Twoich propozycji wychodziło, że celujesz w okolice 1000 zł, więc jeżeli używana GTX 480 nie wchodzi w grę to rozważ tego Gigabyte, do którego link podałem, ewentualnie Hawka, jeżeli nie zamierzasz mocno podkręcać karty i fabryczne 950MHz Ci wystarczy i nie przeszkadza Ci hałas.

 

bedziesz do konca swiata to juz trzecui y=temat co masz wybrac a wciaz nie wiesz sluchaj czlowieka ktory nie potrafi ustawic wentylatorow a daleko zajdziesz ;)

Do mnie pijesz ? Chłopie nie wiem ile Ty masz lat, ale po tonie i merytoryce wypowiedzi maks. gimnazjum, więc odnoś się do starszych z szacunkiem. Ponad 10 lat prowadzę sprzedaż i serwis komputerów, więc trochę kart mi się przewinęło i to co piszę to są moje własne doświadczenia. Nie bądź więc śmieszny z tymi ustawieniami wentylatorów - tyle to Twoi koledzy z gimnazjum potrafią nawet, a znam takich gimnazjalistów, którzy poradzili sobie nawet ze zmianą obrotów już na poziomie edycji BIOS-u. Przeczytaj jeszcze raz 11 post w tym temacie i pogódź się z faktem, że Windforce 2x jest cichszym i wydajniejszym chłodzeniem niż TF III. Forum jest od tego aby ludziom pomagać i przedstawiać fakty.

Edytowane przez Yacko
Link to post
Share on other sites

a ja prowadze sprzedaz od kiedy osobiste powstaly -i w du**e mam "starzych" ktoprzy przez 10 lat ropzumu nie nabrali

 

a wrecz szczegolnie radzilbym takich unikac 10 lat to az nadto by go nabrac skoro tyle nie pomoglo to i nastepne 20 nie pomoze