adi777 669 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 Nie tylko ja mam fetysz polegający na oglądaniu napisów i wyczekiwaniu na jakąś ekstra scenę Ja tak zawsze robię, to nie żaden fetysz, zresztą, w grach tak samo. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Overlord Luźna adaptacja Wolfenstein'a, która okazała się zaskakująco zgrabnie zrobiona. Żadna rewelacja, ale oglądało się dość przyjemnie, bez konieczności robienia przerwy co 5 minut. Raczej jedynie dla fanów gry, ale takowi nudzić się nie powinni. Dodane do ulubionych! Cytuj Link to post Share on other sites
adi777 669 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 (edytowane) Pogorzelisko w reżyserii Denisa Villeneuwe. Uff... Edytowane 12 Lutego 2019 przez adi777 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Russian Doll Gdy dziś rano przeczytałem, że niczego lepszego w tym roku już raczej nie będzie, a mamy dopiero luty, pomyślałem, że jest to stwierdzenie trochę na wyrost. Nie jest. Nie pamiętam już, kiedy ostatnio jakikolwiek serial aż tak bardzo wgniótł mnie w siedzenie i zapewnił taki rollercoaster emocji. Mamy tu wszystko, czego fan dobrego mystery/science-fiction mógłby tylko zapragnąć, a przyprawienie olbrzymią dawką cynizmu i używek to jedynie wisienka na torcie. Pozycja absolutnie, absolutnie obowiązkowa. Praktycznie pełny ja w dzisiejszy wieczór. 5 Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 13 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2019 Odstawiliśmy z russian doll pełnego Ciebie w ten weekend. Cudo. Dzień świstaka na kokainie. Ja natomiast odstawiłem drugiego Nowaja dziś w nocy z the kominsky method. Bardzo polecam. Serial ze skrzyżowania Allena z curb your enthusiasm. Genialne dialogi i świetne postaci. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 18 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2019 (edytowane) "Overlord" - takie 6.5/10, można naciągnąć do 7 za nazistów . Po dobrym początku i przed (jak to w konwencji) rozrywkowo-wybuchową końcówką ma się przez moment poczucie, że trochę akcja siadła, ale generalnie OK, ogląda się przyjemnie, chociaż cała sekwencja eksploracji kompleksu za pierwszym razem jest absurdalna i w tym irytująca, nawet jak się weźmie pod uwagę kanony gatunku. "Snowman" - 4/10. Omijać z daleka. "Uciekaj!" - całkiem sympatyczne kino, 7/10 "Źle się dzieje w El Royale" - można, ale nie trzeba, 5/10 Edytowane 16 Lutego 2019 przez radosuaf 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 23 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2019 Kobiety mafi 2,jednym słowem dno. Cytuj Link to post Share on other sites
Kamil444 360 Napisano 23 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2019 Kobiety mafi 2,jednym słowem dno. A spodziewałem sie że dostanie nominacje do oskarów 2019. A tak na serio obejrzałem zwiastun i zastanowiłem się do czego oni dążą nawet nie dno to siega jądra ziemiiiiiiiiiiiiiii!!!! Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 23 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2019 Dążą do kasy,słabe to. Cytuj Link to post Share on other sites
Prolog2 15 Napisano 26 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 Polecam Green book świetna komedio-dramat Pokazuje problemy rasistowskie 2 Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 3 Marca 2019 Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 Syn zemsty Spodziewałem się oklepanego scenariusza rodem z usa a film miło zaskoczył pod koniec a sama końcówka jeszcze bardziej- tu akurat oczekiwałem czegoś innego. Cytuj Link to post Share on other sites
sznib 887 Napisano 4 Marca 2019 Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Creed 2 Do bólu przewidywalny i nudny. Magia Rocky'ego umarła dawno temu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
marik81 1110 Napisano 4 Marca 2019 Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Syn zemstySpodziewałem się oklepanego scenariusza rodem z usa a film miło zaskoczył pod koniec a sama końcówka jeszcze bardziej- tu akurat oczekiwałem czegoś innego.Widziałem, że jest na Netflixie ale jakoś mnie nie zachęcił, ale skoro piszesz, że warto to zobaczę."Narodziny Gwiazdy" też nie chciałem oglądać, bo gra tam Gaga, ale brat zachwalał i obejrzałem.Powiem szczerze, że dawno nie miałem tyle złości w sobie po filmie.Film warty obejrzenia, mimo spłycenia pewnych rzeczy, za to końcówka przytłacza i to mocno.Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28955 Napisano 6 Marca 2019 Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 Alita: Battle Angel - fajna wizja świata i cyberpunkowe klimaty. Sceny walki panzer kunst wyśmienite, totalna rozwałka. Oglądałem w Imax 3d. Obraz i efekty niezłe ale to nie wystarczy. Niestety film mocno słaby w mojej ocenie z toną głupich "przedłużaczy czasu wymieszanych z teen drama". Można zobaczyć dla konkretnych efektów specjalnych w dobrym kinie, scen walki i Christopha Waltza ale nic poza tym. Scenariusz bieda no i oglądając w domu na bluray bym pewnie tylko zmarnował czas. Green Book - zacny film = świetnie spędzony czas. Dużo zabawnych scen i mocno poruszona tematyka rasizmu. Znakomite połączenie aktorskie Mortensena i Ali. Warto obejrzeć! Cytuj Link to post Share on other sites
ernorator 3593 Napisano 8 Marca 2019 Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 Alita: Battle Angel - podobał mi się, mam nadzieję, że zrobią kolejne części bo nawet komiksowa pierwsza część była słaba a film jest na jej podstawie Kapitan Marvel: naczytałem się recenzji, że film jest słaby a główna aktorka beznadziejna. Film jest niezły a główna aktorka najwyraźniej spędziła dużo na czytaniu komiksów bo bardzo trafnie oddała postać. Flerken! Cytuj Link to post Share on other sites
tragivan 0 Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 ja polecam Bird Box(polskie tłumaczenie Nie otwieraj oczu) - godny uwagi, film jest ciekawy i ma dobre tempo do samego końca. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 15 Marca 2019 Udostępnij Napisano 15 Marca 2019 The Mansion Raczej średni francuski komedio-horror, z tak wieloma kalkami, że aż szkoda strzępić klawisze. Gadający, po grzybkach, dzik, wyjęty niczym żywcem ze Shrooms, stanowił chyba najjaśniejszy element. Oglądałem na 5 razy, bo jako usypiacz sprawdzał się wybornie przez cały tydzień. Cytuj Link to post Share on other sites
daryzda 1298 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Miłośnikom Sci-Fi zdecydowanie polecam serial [ animowany ] Miłość, śmierć i roboty https://www.filmweb.pl/serial/Mi%C5%82o%C5%9B%C4%87%2C+%C5%9Bmier%C4%87+i+roboty-2019-824633 . Kozak ! 3 Cytuj Link to post Share on other sites
sznib 887 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Obejrzałem 5 odcinków i świetne to jest. Cytuj Link to post Share on other sites
tumulecpiter 17 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 https://www.filmweb.pl/film/Holmes+%26+Watson-2018-780796?ref=ls_d_1_holmesandwatson https://www.filmweb.pl/40.Letni.Prawiczek?ref=ls_d_2_40praw dwa filmy z durnowatym humorem ale, dla jednych dno dla innych zabawa przez 2 godz 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 29 Marca 2019 Udostępnij Napisano 29 Marca 2019 Futurama kończy dzisiaj 20 lat - ze wszystkich seriali, jakie widziałem w swoim życiu, niewiele zaliczałem w całości ponownie. Mój ulubiony - BSG - 3 razy. Futuramę, od początku do końca, łyknąłem 5 razy. Pełnometrażówki - każdy dwucyfrową liczbę razy. Najlepszego! Kill all humans! 4 Cytuj Link to post Share on other sites
levusek1992 133 Napisano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2019 Polecam film Fatamorgana! Warto puścić sobie na wieczór Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2019 Kursk - krótko - warto obejrzeć. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
sznib 887 Napisano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2019 Dla fanów "Obcego", którzy jeszcze nie widzieli: "Escaperoom" https://www.filmweb.pl/film/Escape+Room-2019-813880 Dobry thrillerek, nie nudziłem się. "Unfriended darkweb" https://www.filmweb.pl/film/Unfriended%3A+Dark+Web-2018-809205 Kolejny film z perspektywy pulpitu komputera. Dobry, wciąga, ale sporo rzeczy przy końcu baardzo naciąganych. Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28955 Napisano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2019 "The Silence" - krótko: a już myślałem, że po Birdbox nie zobaczę nic bardziej drastycznie idiotycznego. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.