Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

 

 

Z resztą Fyuao jest montowane obecnie na 1 montaż w niektórych Audicach i Volvo, a to o czymś świadczy (że chińczyk odrobił pracę domową).
 

 

Volvo w ogóle są składane aktualnie w Chinach :) Więc pewnie Chińskie wersje mają Fuyao.

Link to post
Share on other sites

 

 

Volvo w ogóle są składane aktualnie w Chinach :) Więc pewnie Chińskie wersje mają Fuyao.

 

 

Tylko i wyłącznie S90, XC60 i nadciągające Polestary. Np. nowe S60 jest tylko w USA. 

Fyuao jest nie tylko w S90 ale i w innych modelach.

Tak samo audi. Np. A3'jki mają Fuyao, w tym RS3 mojego sąsiada ma szybkę Fuyao. Bardzo dobre szyby, miałem dwie i żadna nie łapała rys czy innych uszkodzeń. Brak efektu soczewki. Ogółem 10/10 i trochę tańsze od sekurita.

 

EDIT:

Już można konfigurować nowe S60, prosto z hameryki. Ciekawe jak będzie z lakierem, bo nie mają tam naszych chorych eko-przepisów i zazwyczaj auta z USA mają lepszy lakier i blachy.

 

https://www.volvocars.com/configuration/BKEGGRZ

 

Ciekawe jakie rabaty daje Volvo klientom flotowym... pewnie 15% da się lajtem wyrwać. 

Edytowane przez Revenant
Link to post
Share on other sites

Ma ktoś 2.5 T5 Volvo lub Forda, kuźwa olej mi leci na trzeciej cewce i nie wiem gdzie kupić, lub jak się nazywają uszczelniacze pokrywy zaworów. Albo czy jest uszczelka pod pokrywa zaworów bo nie ma w żadnym katalogu...

Link to post
Share on other sites

Tej uszczelki chyba tam nie ma , pewnie na klej składane , a przy świecach prawdopodobnie jest oring .

 

wersja ford

 

http://catcar.info/ford/?lang=en&l=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%3D%3D

 

ewentualnie wersja volvo http://catcar.info/volvo/?lang=en&l=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

 

zestaw uszczelek 

https://www.iparts.pl/czesc/kompletny-zestaw-uszczelek-silnika-ajusa-50292200,0-139-50292200-1399011.html#100224

 

 

https://allegro.pl/oferta/volvo-pierscien-uszczelniajacy-1397525-7816615986

 

https://www.draken.com.pl/volvo/inne/1678-uszczelka-swiecy-volvo-850-960-c70-s70-v70-c30-s40ii-v50-s60-s80-v70-ii-xc70-xc90.html

Edytowane przez jakub1t
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dzięki, już wszystko wiem. Tylko nie wiem czy to teraz będę umiał poskładać. Jest 5 oringow na komory świec a reszta to masa uszczelniajaca. Natomiast dręczy mnie dlaczego tak się stało? Podejrzewam że najpierw trzeba odmę naprawić wymieniając membranę a dopiero nowe uszczelki... Coś tam powoduje wzrost ciśnienia a nie powinno. Hmmm a może jeszcze coś nie teges z uszczelka głowicy bo i płyn ma jakieś dziwne ciśnienie...

Muszę się z tym przespać.

Link to post
Share on other sites

E tam, ALT to pancerny silnik, a że troszkę pije oleju to się trzeba przyzwyczaić. Odmy w vagu to problem od 1.4 przez 1.6 po 2.0. Trzeba przede wszystkim dobry olej żeby siatki nie zaklejał. Czyli nie Castrol, bo te masło wszystko zalepi, i żegnamy się z uszczelka pod pokrywa zaworów, szczególnie zimą.

 

Co do sprawdzania ciśnienia to mam swoje teorie i nie jest to badanie idealne...

Wolę zacząć od tego

 

https://allegro.pl/oferta/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-adaptery-7525879010?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare

Edytowane przez AudiAWX
Link to post
Share on other sites

E tam, ALT to pancerny silnik, a że troszkę pije oleju to się trzeba przyzwyczaić. 

Nie stosowałem longlife'a, wymieniłem olej w B6 i w B7 po dotarciu. Nie znam tego problemu. Olej PAO + liqui moly ceratec. W B6 czwórnik po paru latach zamieniłem na ten od B7. Co najwyżej dolać 200-300ml po 10 tysiącach (wymiana przy 15k).  8-) natomiast te gówniane skrzynie 5, które były z altami (GBM)... to... ehh...

 

Podjedź gdzieś, zapłać z dychę-dwie i niech ci zrobią legitnie pomiar szczelności :P

Edytowane przez Revenant
Link to post
Share on other sites

Ogólnie chyba tak zrobię, bo ten silnik wygląda jak wielki tort. Wszystko się rozdziela na segmenty. Troszkę za drogi gips na experymenty. Pierwszy raz mam z takim przyjemność, i coś czuję że bym go musiał dwa razy robić.

Jednak co by nie mówić to takie Audi, Skody czy Mazdy maja zalety, nie wiedzialem do tej pory gdzie są warsztaty samochodowe bo sobie sam ogarnąłem. Ale chyba pora na kapitulacje.

Link to post
Share on other sites

Volvo zawsze były dość skomplikowane, szczególnie 5 cylindrowce. Jeszcze tam TDI od VAG'a szło ogarnąć pomimo iż miał swoje "customowe" "volvowe" części osprzętu. Imho zrobić raz porządnie, zapłacić i spać spokojnie - takie auta nie lubią pomyłek. 

Swoją drogą masz AT czy MT?

Link to post
Share on other sites

Oglądałem to jakoś godzinę po publikacji. Ogółem odcinek nie na moje nerwy i aż zły się zrobiłem od tego oglądania. Zabił bym takiego mechanika na miejscu albo poważnie go okaleczyl... Masakra. Po diabła przyjmuje ktoś zlecenie, którego nie jest w stanie zrobić... Jasne dużo w tym winy właściciela i to jest efekt ufania ludziom... Chyba mam łatwiej bo własnej rodzinie nie ufam a mechaników tym bardziej... Eh... Michu będzie sporo narzekał z ekipą podczas składania tej apokalipsy.

Link to post
Share on other sites

Jaki oni to zrobili... uratowało im to du*e. Nieźle... a kierowca tira usnął, zawału/wylewu dostał? Czy może próbował zdalnie usunąć fapfolder nim żona go znajdzie bo zdjął hasło z windy?

 

Szkoda że EU to zadupie dla wielu koncernów. :(

Zabrali nam Accorda po VIII a w USA mają:

- 2.0T + 10 biegowy automat

- Hybryda eCVT (dobra alternatywa dla Camry 2.5l eCVT)

 

01jpg_qwqeeex.jpg

Link to post
Share on other sites

Ma całkiem inny design od tych wszystkich vagów czy toyot. Skrzynia zbiera dobre opinie i jest ekonomiczna a 2.0 Turbo od Hondy jedzie bardzo dobrze. 

Do tego weźmy dużo lepszy lakier hond z USA, które nawet w przypadku accordów VII i VIII nie cierpiały tak przez odpryski. Grubszy i twardszy. 

A hybryda super opcją do miasta. eCVT są praktycznie niezniszczalne. 

 

Dochodzi do tego super wnętrze i warianty kolorystyczne. :)

A w Acura'ch jest ciągle system 4 kół skrętnych. Coś co wiele osób zna z preludy. A ich wygląd... badass. Dużo lepsze niż jakieś pospolite kałdi.  :D 
RLX i TLX... bajka... a jak ktoś woli suvy to i suvy się znajdą. 
 

Link to post
Share on other sites

Lakier w VII nie cierpiał na odpryski? Ty tak serio? Przecież tam byle czym w maskę, drobny odprysk i po miesiącu już ruda atakowała. Tylko przez lakier i zabezpieczenie nie jeżdżę dziś accordem.

 

Edytowane przez wojciechu15
Link to post
Share on other sites

Czytasz co ja piszę? Amerykańskie accordy z fabryki USA. Znam doskonale temat odprysków w VII i VIII... w końcu jeździłem 2.4 exe... Urok aut na debilny europejski rynek. Auto po roku sprzedałem w cholerę, bo już pół maski i dziury (w lakierze) w dachu miałem przy moich przebiegach na autostradzie. Plus wyciek z magla.

Edytowane przez Revenant
Link to post
Share on other sites

Ogółem wszystkie auta z USA, w tym japończyki mają tam lepszy lakier. A i tak mają eco przepisy. U nas świrują totalnie z tym.

 

Tak samo Mazdy z fabryki amerykańskiej mają ocynk via galwanizacja. A te nasze EU, które pochodzą z Japonii mają to metodą natryskową (co jest mniej skuteczne). Taka ciekawostka. Jako właściciel już drugiej mazdy dogłębnie badałem temat... A nauczony accordem i wtopami vaga odnośnie lakieru (firmowe fabie) od razu triggeruje na takie rzeczy. 

Edytowane przez Revenant
Link to post
Share on other sites

To się zgadza, Amerycki lakier mniej ekologiczny i nawet japonce się tam dobrze trzymają, mam Acure w rodzinie i zero rdzy.

 

Kurła oszaleje, w jednej mazdzie tłumik odpadł, teraz w drugiej, Smax pluje olejem a rower zardzewial przez 10 lat w piwnicy. Jakieś ccc trzeba odwiedzić bo idę do piechoty...

Edytowane przez AudiAWX
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...