Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Czym sie rozbijasz?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20385 odpowiedzi w tym temacie

#20381 Andrew

Andrew
  • Automatyk

  • 2563 postów
  • 3DMark 06:http://valid.x86.fr/33we6n

Napisano wczoraj, 18:14

Wooooo jak to wygląda :D V6 <3


  • 0

i7 4790K @4.8GHz // Aorus Geforce GTX 1080 11Gbps // MSI Z97 Mpower // 4x4gb Kingston Predator 2400mhz @ 2800mhz // SuperFlower 1000w Golden King Platinium // Crucial MX550 256gb // Seagate Barracuda 1TB // Corsair Obsidian 750D


#20382 JohnyRambo

JohnyRambo
  • Nałogowiec

  • 1801 postów
  • Miejscowość:Elbląg
  • 3DMark 06:55445

Napisano wczoraj, 19:54

Ja właśnie sie przymierzam do zakupu v6 ale mondeo st220 226km badz "cywilne" v6 204km. Drugie do mnie bardziej przemawia bo z ST idzie inna zawiecha i wiele innych. Na oku tez właśnie 607 v6 . Mial ktos styczność z tym modelem?

Użytkownik JohnyRambo edytował ten post wczoraj, 19:54

  • 0

#20383 jakub1t

jakub1t
  • Maniak

  • 2700 postów
  • 3DMark 06:?

Napisano wczoraj, 20:36

Może mnie jak głupota ogarnie to też swapnę 1.2 w Corsie na 1.8 (występowało w tym modelu, ale rzadko spotykany), albo nawet na 2.0 z Zafiry xD

 

 

Jak już swapować to albo tanio jak u mnie w citroenie  poprzedni właściciel zrobił z 1.1 na 1.4 (i tak silnik musiał wymienić ) . Albo wsadzić coś porządnego . Bo tak z 1.2 na 1.8 to taniej i lepiej będzie auto wymienić . https://www.olx.pl/o...html#d5eb4cc6a0


  • 0

MSI P55a-GD65 , Xeon  X3440 , Scythe Mugen 2 rev2 , 12gb Kingston HyperX 1600 cl9 . MSI RX470 gamingx 4gb , Kingston V300 120gb , WD GREEN 1TB , Pentagram 620w , HP x23LED , Sony str-db780qs , Mordaunt-Short 912 , Sub STX 190A , Brainwavz  HM5 .


#20384 Kasspero

Kasspero
  • Entuzjasta

  • 704 postów

Napisano wczoraj, 22:23

Mocy brakowało ? :D  Czyli to jest 200koni po programie ?


Dokładnie tak. 1.6 110KM nie jechało.

240KM to było ori w OPLU 2.0T wersja silnika Z20LEH
był on mniej popularny niż 200 KM Z20LEL i Z20LER


Zgadza się natomiast jest troszkę inaczej niż piszesz.
Z20lel miał 170KM
Z20ler miał 200KM i ten mam u siebie
Z20leh miał 240KM i występował tylko w wersji OPC różnił się kilkoma rzeczami od tych podstawowych. Co do mojego silnika, jest program oczywiście, ale zmieniony jest dolot i wydech również. 3" downpipe, 2.5" przelot i końcowy seria. Co dało nam 240KM do tego mam skrzynie z OPC, można powiedzieć taki trochę cichy zabójca mało kto spodziewa się po 15 letniej astrze że może tak fajnie pojechać
  • 0

MB: Asrock H81m-itx, CPU: i5 4570, RAM: Kingston HyperX Fury Red 2x4GB

AC: be quiet! Shadow Rock LP, SSD: Adata Sp920 128GB,

PSU: Seasonic S12II 350W, Case: Riotoro CR280,

OnePlus 5T

 


#20385 wojciechu15

wojciechu15
  • Drużyna zakolaków

  • 2136 postów

Napisano wczoraj, 22:57

Dla mnie swap silnika w sprawnym aucie do jazdy na co dzień to nieporozumienie. Przy starym struclu koszt silnika, przekładek i ewentualne dodatkowe koszty związane z doprowadzeniem reszty auta do stanu odpowiedniego do bezpiecznego i bezawaryjnego korzystania z auta o podniesionej mocy w 90% przypadków przekroczy koszt jaki trzeba ponieść by zwyczajnie strucla sprzedać i kupić mocniejszy model. Przy stosunkowo nowym, kosztownym aucie utrata wartości przy ewentualnej odsprzedaży wynikająca z niezgodności stanu faktycznego z dokumentami i specyfikacją fabryczną również przekroczy koszt wymiany na mocniejszy model (tutaj znowu, nie licząc bardzo specyficznych przypadków)   

 

Jak komuś padnie motorownia i tak czy siak trzeba wstawić nową, to jasne, że można bez dodatkowych kosztów sobie wstawić 1.6 zamiast 1.2 czy tam 2.0 zamiast 1.6 jeżeli występowały w tej budzie i czasami warto, szczególnie jeżeli ten silnik jest lepszy konstrukcyjnie i mniej awaryjny niż ten zamontowany fabrycznie, ale jak słyszę pomysły prucia zdrowego auta wartego mniej niż trzy średnie krajowe (patrz 307) czy też jedna średnia krajowa brutto (patrz corsa) żeby wsadzić tam mocniejszy silnik to pukam się w czoło. Przecież znacznie taniej, lepiej i bezpieczniej jest to sprzedać, dołożyć parę groszy i zwyczajnie kupić mocniejsze auto.

 

Ok, jak ktoś szuka auta do upalania za minimalny nakład cebulionów, to można sobie wrzucić do 316 jakieś 2.8 i liczyć, że przeniesienie napędu wytrzyma dłużej niż pół roku, albo drutować jakieś stare A3 które wyszło z fabryki z 1.6 N/A pakując w nie po taniości 1.8t. Tylko później okazuje się, że ani hamulce, ani zawias, ani półosie, ani masa innej drobnicy nie jest taka jak należy i jak się zacznie stopniowo wymieniać wszystko, to wyjdzie drożej, lub w porywach niewiele taniej niż dopłata do auta które wyszło z tym silnikiem z fabryki i ma te części jak należy od samego początku. No i pamiętajmy - po tych wszystkich zabiegach nadal masz drutowane 1.6 po swapie które przy sprzedaży nigdy nie zwróci kosztów poniesionych na cały zabieg i nie mając zaprzyjaźnionego Mirka mechanika (jeżeli nie ogarniasz auta samemu) który stale zajmuje się tym samochodem przy każdej wizycie w normalnym cywilozowanym serwisie musisz się tłumaczyć co tam w ogóle z serii zostało. Pomijam zupełnie kwestie formalne i prawne w razie jakiejś kolizji. 

 

Tak, że z mojej perspektywy swap to bardzo chybiony pomysł jeżeli mowa o aucie użytkowanym na co dzień. Jak ktoś traktuje auto jako skarbonkę do pakowania hajsu, spędzania godzin na dłubaniu i pojazdu którym wyjeżdża się na spot w weekend to spoko, nie każde hobby musi przecież oznaczać logiczne wydawanie pieniędzy. 


  • 1
CPU: i7 8700K COOLER: SPC Grandis 2 XE1436 GPU:Gigabyte G1 gaming GTX 970 MOBO: AsRock Fatal1ty z370 Gaming k6
RAM: G.Skill Ripjaws V 2x8GB 3200MHz CL16 SYSTEM SSD: Plextor PX-256M8PeG DATA SSD: Samsung EVO 250GB
PSU: Seasonic Focus Plus Gold 750W CASE: SPC Armis AR7TG MONITOR: TV Sony KLD50W-808C AUDIO AIM SC808 & AKG K240 Studio

#20386 pawel123t

pawel123t
  • software engineer student.

  • 332 postów
  • Miejscowość:Poznań

Napisano dziś, 01:36

Podpisuję się pod tym :menda:

Uważam identycznie i mimo, że już od 2 lat chodzi mi po głowie swap na 2JZ u siebie to za każdym razem po czasie zapala mi się w głowie lampka - rozsądek :cry:

Nie chcę rzeźby w aucie na co dzień, które ma być niezawodne i bezproblemowe.


  • 0

PC CPU i7 2600k@5Ghz / MOBO Asus P8Z77-V PRO / COOLER Phanteks PH-TC14PE / GPU Gigabyte GTX770 RAM HyperX Savage 16GB 2133Mhz / SSD Crucial MX500 250GB + Samsung PM851 256GB / PSU Corsair RM650X / CASE FD Define R2 XL + 6x Fans 140mm DISPLAY Dell U2713HM + Dell P2914H + Dell P2914H MOUSE DM1 PRO / KEYBOARD Corsair Strafe

Notebook Thinkpad T440s CPU i7 4600u RAM 12GB / GPU Intel 4400 SSD Samsung 860 EVO 500GB DISPLAY 1920x1080 IPS

Notebook Thinkpad T440s CPU i5 4300u RAM 8GB / GPU Intel 4400 SSD Crucial MX200 250GB DISPLAY 1600x900

Mobile Note 4 N910C Sound Edifier W800BT Brainwavz HM5 / Xonar D1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych