Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Limiter nie jest adaptacyjny , ale nogę masz na pedale i sobie małym ruchem dostosowywujesz szybkość . Na pewno wygodniej jak guzikami na kierownicy przy zwykłym tempomacie .

Dodatkowym plusem jest że wciskając gaz w podłogę wyłączasz limiter . ACC na pewno może się podobać większości kierowców . Pewnie też częściej bym go używał niż zwykłego tempomatu .

Link to post
Share on other sites

Limiter nie pozwoli zwiększyć prędkości, na tempomacie można przyspieszać kiedy się chce i on automatycznie go wyłączy a potem można go włączyć i nie trzeba ustawiać przyciskami prędkości tylko zwalniasz lub przyśpieszasz do ilu chcesz i uruchamiasz. Potem trzyma tą prędkość co miałeś na liczniku

Link to post
Share on other sites

Co z tego że mają łopatki jak i tak w 97% nie ma pełnej kontroli . I tak zredukuje sam jak mu wciśniesz mocniej gaz lub dojdziesz do odcięcia . Mocno mnie to denerwowało w E39 jadę sobie w trybie manualnym na 5 biegu np 100kmh , chcę coś wyprzedzić , a on mi zbija do drugiego przełożenia i częstuje wysokimi obrotami . Niby można było się nauczyć kontrolować gaz , ale nie po to mam tryb manualny aby skrzynia dalej działała w trybie automatycznym.

Z aut gdzie jest typowy tryb manualny bez ingerencji to głównie mają tylko sportowe odmiany , np AMG . Z bardziej cywilnych o których wiem to kia stinger i alfa giulia .

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Mocno mnie to denerwowało w E39 jadę sobie w trybie manualnym na 5 biegu np 100kmh , chcę coś wyprzedzić , a on mi zbija do drugiego przełożenia i częstuje wysokimi obrotami

Gdzie tu błędne działanie skrzyni?

Link to post
Share on other sites

Każdy z nas mając kamerkę może robić za nieoznakowany radiowóz wysyłając zgłoszenia na policję więc trzeba się jednak hamować Andrew :)

Edytowane przez CrisPell
Link to post
Share on other sites

Miałem okazję przejechać się "zwykłą" Q8. Potężny samochód, trochę dziwne uczucie podczas jazdy. Pewnie wynika to z tego, że na co dzień jeżdżę hatchbackiem. Przydatna tylna skrętna oś. Oj kuzyneczka zabuli jak się popsuje  :menda:

Link to post
Share on other sites

Ale oś skrętna nie jest wcale taka droga ani... nowa... to jest coś, co jest obecne na rynku od kilku dekad.  ;)

Czy to BMW, Honda/Acura, Audi... :P 

 

Taka ciekawostka: ponoć auta z elektrycznymi lusterkami nie mogę poruszać się po drogach - brak homologacji. I uwaga: w Polskim prawie nie ma czegoś takiego jak elektryczny hamulec ręczny/postojowy i auto musi być wyposażone w hamulec ręczny. 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...