Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Wojciech, przykro mi, ale dalej wolę użyć odpowiedniej chemii do usunięcia. Poza tym powodzenia w "moczeniu robaków" na zderzaku.

No i osoby które nie chcą mieć uszkodzonego lakieru po zimie czy też poobijanego przodu od "kamyków spod kół innych pojazdów" decydują się na powłokę, albo oklejanie. Dbanie o auto jest jak cztery litery :) 

 

I o to chodzi Johny, jak nie mam czasu to wolę nie ruszać, jak robić tak aby zrobić więcej szkód. 

Link to post
Share on other sites

Jasne, każdy robi jak uważa. To, że można chemią to jest oczywiste, ja zaproponowałem patent bez chemii ktòry stosuje przy motocyklu. Jeżeli chodzi o samochòd to szczerze mòwiąc nie bawię się w takie rzeczy, bo mi akurat wszystko jedno czy te kilka kropek na froncie zostanie po myciu auta, czy nie, bo i tak po pierwszym wyjeździe od mycia (czyli kolejnego dnia) będą nowe.

Link to post
Share on other sites
Kudłaty widzę masz detailing w jednym palcu . Ja mam problem z owadami na przodzie auta . Czym to potraktować aby łatwiej schodziły przy myciu ?
Jak dobrze pamiętam to jesteś z okolic Otwocka, jak chcesz to mogę oddać Ci prawie całą butle alergini o którym wspomina kudłaty. Mam kilka różnych specyfików i tego praktycznie nie używam. Ewentualnie podjechać do Józefowa do kaisera i coś dopasują .

 

 

U mnie dziś dzień z fusso, w połączeniu z Black hole od pb ładnie ogarnęło mój 20 letni lakier. Co prawda nie zeszkliło lakieru jak zestaw Black hole i natys wax paste, ale za to może poleży dłużej

 

 

 

08153925355af987af6a905292d3086e.jpg

Edytowane przez PatrykT
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ooo, pany dobry spec od Saab 9-3 2.0T B207 w okolicach podlaskie, mazowieckie itp.

Wypadanie zapłonu losowe i kopci. Oleju nie brać, wtryski zmieniłem na zielone z niebieskich dalej kicha. Zawór ciśnienia paliwa na listwie nowy, pompa paliwa nowa. Nie rozumiem trochę układu EGR...

Zamówiłem nowe elektrozawory turbo i EGR bo nie zgadzają się numery z katalogiem. Ale mam dość, trzeba kogoś co rozumie te ulepy, tym bardziej że jest też błąd zaworka turbo że do plusa zwarcie, ale mi to coś nie pasi bo jest w układzie z zaworem EGR.

Link to post
Share on other sites

Ooo, pany dobry spec od Saab 9-3 2.0T B207 w okolicach podlaskie, mazowieckie itp. Wypadanie zapłonu losowe i kopci. Oleju nie brać, wtryski zmieniłem na zielone z niebieskich dalej kicha. Zawór ciśnienia paliwa na listwie nowy, pompa paliwa nowa. Nie rozumiem trochę układu EGR... Zamówiłem nowe elektrozawory turbo i EGR bo nie zgadzają się numery z katalogiem. Ale mam dość, trzeba kogoś co rozumie te ulepy, tym bardziej że jest też błąd zaworka turbo że do plusa zwarcie, ale mi to coś nie pasi bo jest w układzie z zaworem EGR.

Jak mazowieckie to chyba tylko Coobcio? :P

Link to post
Share on other sites

 

 

Jak dobrze pamiętam to jesteś z okolic Otwocka, jak chcesz to mogę oddać Ci prawie całą butle alergini o którym wspomina kudłaty. Mam kilka różnych specyfików i tego praktycznie nie używam. Ewentualnie podjechać do Józefowa do kaisera i coś dopasują .

 

Chętnie odkupię  , ale skrzynkę masz chyba zapchaną bo nic nie da się wysłać . No ja z Karczewa dokładnie jestem , sabika ostatnio widzę z raz w tygodniu  :)

Link to post
Share on other sites

A co on taki poobijany :o

Żona zaczęła jeździć  :cry:

 

Jak mazowieckie to chyba tylko Coobcio? :P

On  to jest dobry w dowaleniu boosta i heja niech się dzieje co ma się dziać 

 

Chętnie odkupię  , ale skrzynkę masz chyba zapchaną bo nic nie da się wysłać . No ja z Karczewa dokładnie jestem , sabika ostatnio widzę z raz w tygodniu  :)

już ogarnięte ;)

Link to post
Share on other sites

Jeżeli odprysk nie jest do samej blachy i podkład się trzyma, to spróbowałbym to zaprawką potraktować. Do do zakładu by zrobili bazę w tym kolorze i do tego bezbarwny na koniec. Nałożysz to pędzelkiem i jak dobrze pójdzie to śladu nawet nie będzie.

Jeżeli blacha to lekko przeszlifować papierem o małej gradacji np. 1000  do tego grunt. Epoksyd się nada. i reszta jak wyżej. 

Pamiętać tylko o oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przed nakładaniem czegokolwiek.

Edytowane przez Andrew
Link to post
Share on other sites

Pewnie, że zaprawka. Mały ubytek w dodatku tylko wierzchniej części lakieru.

 

Kuba, tylko zaprawka może kosztować nawet i 25zł za parę mililitrów (albo i więcej jak masz perłę i metalik), więc bardziej się opłaca podjechać gdzie dorabiają lakier i albo po kodzie (przeważnie na tabliczce znamionowej w komorze silnika jest), albo odkręcić np klapkę od wlewu i zostawić w firmie, aby Ci komputerowo dopasowali kolor (oczywiście samą bazę). Za podobne pieniądze będziesz miał 100ml bazy. Kup sobie też odpowiedni pędzelek.

Edytowane przez Succubus
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...