coco01 13915 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Wymiana silnika nic mu nie da, trzeba wymieniać w tych silnikach pierścienie od m52 i wtedy zaczyna to mieć sens. A jak jeszcze falują obroty to podpalić i uciekać 1 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 No jakies pół roku temu mu to wyjaśniłem, ale nie może przeżyć wizji następnego remontu. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 A to nie drożej wychodzą takie przekładki jak kompletny remont silnika? Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Remont silnika w pierwszej fali zawsze będzie droższy, ale z długofalowego punktu widzenia wyjdzie korzystniej finansowo Mi w końcu udało się po przeszło dwóch latach poszukiwań dorwać saabowego grala w postaci limitowanych sportowych stołków hirscha z pełnym wypasem (grzanie, wentylacja i pełna elektryka ) 7 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Pokaż więcej fotek Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 @@Andrew, Kolega miał z 2 lata temu r4 w bmw e46 co brało olej. Remont góry wycenili mu na 3500, słupek by pewnie dorwał za jakieś 1500+ przekładka. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 (edytowane) Silnik m54 to 2000zł góra, ale fakt że bez sensu zakup, zawsze lepiej zrobić remont, jeżeli mamy tym zamiar jeździć. A tu trochę z mojego ulubionego toru demolki. Nie lubi bmw i Porsche. Edytowane 11 Listopada 2019 przez AudiAWX 2 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Mnie w Berlingo remont głowicy wyszedłby drożej jak cały silnik więc zmieniłem cały,i graty ze starego zostały. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Remont silnika w pierwszej fali zawsze będzie droższy, ale z długofalowego punktu widzenia wyjdzie korzystniej finansowo Wszystko zależy jaki silnik. Jak jakaś prosta, wolnossąca benzyna która nie ma jak M54 wrodzonych problemów to czasami mimo wszystko lepiej wymienić silnik. Jeżeli silnik z przekładką wyjdzie 1000zł mniej jak remont, albo nawet jeszcze korzystniej, to w przypadku jakiegoś prostego 1.8, czy 2.0 lepiej zaoszczędzić. Wiadomo, jak silnik jest bardziej skomplikowany, czy ma dużo osprzętu to lepiej remontować, bo nigdy nie wiadomo w jakiej kondycji trafi się nowa jednostka. Wymiana całości może usunąć dalej problem który mamy, ale jednocześnie wygenerować kilka innych. Jak się zrobi dobry remont to przynajmniej wiadomo na czym się stoi. Tak, że moim zdaniem wszystko zależy od konkretnej sytuacji. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1664 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 (edytowane) Ja w kałdi 1.6 zrobiłem błąd że nie wymieniłem silnika tylko zacząłem remonty robić . Silnik 1200 o moim kodzie , wymiana pewnie około 1000 plus rozrząd z 400 . Remont ale tylko góry plus duperele wyszedł mnie chyba 2700 , a silnik dalej brał ponad litr na 1000 . Posłuchałem się mechanika który stwierdził że tłoki i pierścienie są jeszcze w dobrym stanie . Nie remontował bym go , ale padła uszczelka pod głowicą . No i trochę kopcił . Po regeneracji głowicy kopcenie ustało , ale olej dalej pobierał . Edytowane 11 Listopada 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 (edytowane) W zeszłym roku robiłem remont swojego pieca, wyszło mnie ta zabawa prawie 8 tysięcy, tylko dlatego że wszystko co byłem w stanie robiłem sam, koszt silnika na allegro to ok 2.5 tys tylko nie wiadomo ile taki silnik polata Pokaż więcej fotekKierowcy ma lekkie przytarcie, ale dziur nie mają, wszystkie silniki działają. Patrząc przez pryzmat ceny za jaką je dorwałem to są w perfekcyjnym stanie (swoje stare za więcej sprzedam ) Edytowane 11 Listopada 2019 przez PatrykT 4 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Takie tam nudy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Psują się te "niemce" teraz jakoś. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Też tak myślę. Ale co się nie psuje? Ja to sobie zawsze szukam czegoś co się psuje w rozsądnych granicach finansowych. I dobrze by było gdyby na tej platformie było produkowanych kilka różnych aut, bo to zawsze więcej dostępnych części. Mając A4 B6 wszystko kupowałem od ASO do skody superb. Do Mazdy kupuje od Forda, Tylko Octavia II ma ciężko bo ma swoje czesci. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Tylko Octavia II ma ciężko bo ma swoje czesci. Ale nie kosmicznie drogie. Stwierdziłbym wręcz, że trudno byłoby o tańszą alternatywę w grupie VAG Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Jak się używa to się psuje. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Tu nawet nie chodzi o to, ze się psują. Problem w tym, że oni ostatnio zaliczają wtopy które nie kończą się drobnymi, czy upierdliwymi usterkami, ale bardzo często zabijają cały silnik, lub wiążą się z inwestycją w naprawę na poziomie 1/4 ceny nowego fiata tipo. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 A jeszce Corsa D, czyli Fiat Punto zawieszeniowo. Czy coś do silnika 1.2 z Fiata pasi to nie wiem bo się nic nie psuje prócz hamowni i dziwnej korozji blach. Z zewnątrz lalka, a jak w żonę gostek pastuchem wjechał to się okazało że błotniki od środka jak Mazda... Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 12 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 (edytowane) Edytowane 12 Listopada 2019 przez Succubus 1 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 12 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 (edytowane) Łańcuch "napinacz" jak zwykle wymienił zawory. https://youtu.be/BjGCCKxcTxA Ciekawy sposób czyszczenia...? Edytowane 12 Listopada 2019 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 12 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 @@AudiAWX, Opel to ma z natury wpisaną korozję chyba Szukałem ostatnio corsy D, rok 2011-2012, obejrzane z 5 szt i każda z wadą tylny prawy błotnik rdzewieje, w którejś jeszcze na masce było. A siostra ma corsę c, 2001r i rdzy na zewnątrz nie widać o dziwo. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 12 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 (edytowane) Jakaś zniżka jakby ktoś coś modził. Mój ulubiony silnik. Edytowane 12 Listopada 2019 przez AudiAWX 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 12 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 Kolejny bezawaryjny "niemiec" z małym przebiegiem. Choć nie kumam (a oglądałem po łebkach) jak z 85k na początku w cudowny sposób na końcu 95k zaczął wyświetlać Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1664 Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 Przebieg się zmienił, bo auto już jeździło po wymianie silnika. Wystąpiła awaria turbo przy 95tkm. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 (edytowane) No, dupka w moim SX4 wymieniona. Zniszczenia na szczęście były niewielkie: plastykowy zderzak i belka zderzaka. (dla tych co nie widzieli tu było - KLIK) Zderzak skleiłem na żywicę i włókno, trochę porobiłem zaprawki i wypolerowałem, a belkę oczywiście kupiłem nową (no bo jednak to bezpieczeństwo, a to sprzęt jednorazowy). Mogłem wszystko w ASO zrobić, ale sprawca tak mnie prosił, aby nie zgłaszać do ubezpieczyciela, że się zlitowałem (mnie kiedyś też ktoś ulgowo potraktował - miałem więc dług wobec następnej osoby). E: Gdzieś wywaliło dwie foty: https://files.tinypic.pl/i/00992/bpayraluk73b.jpg https://files.tinypic.pl/i/00992/pula7gtuyq2e.jpg Edytowane 13 Listopada 2019 przez Succubus Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.