Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Patologiczne zachowanie w postaci holowania i uszkodzenia auta które nie przeszkadza zamiast po prostu zostawić mandat. Z drugiej strony autor filmu typowy Felek stający za zakazie. Tylko na chwilę....czyli 40 minut. Równie dobrze mogła być tam droga pożarowa i ewakuacji, bo to w końcu przed szkołą jest. Stało by się coś i osobówką by może szło przejechać, ale wozem strażackim nie koniecznie.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

@@Succubus

 

Najniebezpieczniejsze z możliwych. Przy uderzeniu podcinasz nogi i cała masa ląduje ci na szybie i słupkach. Nie bez powodu samochody Volvo z czasów kiedy były produkowane w szwecji miały wyjątkowo mocne słupki i dachy. Nie tyle ze względu na dachowanie autem, co na wypadek zderzenia z łosiem.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Oglądając film Kickstera jako właściciel octavii nie mogę oprzeć się wrażeniu, że zrobiony jest mocno po łepkach. Ok, jest kilka ciekawostek jak np wyjaśnienie, że 3 modele były produkowane jednocześnie, ale poza opowiedzeniem po raz 345 raz o tych samych silnikach VAG'a i kilku żartach o januszach niewiele się dowiadujemy. Ok, nie jest to model ciekawy o którym można by książki pisać, ale odnoszę nieodparte wrażenie, że mogło być dużo lepiej. Szczególnie, że po 20 minutach opowiadania o 1 generacji w zasadzie wspomniano, że inne występowały.... i tyle. Ani słowa o tym, że 1.8tsi (który nawet został zasugerowany jako w miarę dobry wybór) do 2012 wstawiany w octavii nałogowo żłopał olej przez wadę konstrukcyjną, nawet w okolicach 1l/1000km, ani słowa, że ten 1.9tdi w całym filmie ukazywany jako trwały i bezawaryjny w 2fl był głównie w wydaniu BXE z wadliwymi panewkami i wielu innych w miarę istotnych rzeczach. O 3 już w ogóle tylko wspomniano.

 

Lubię motoznawcę również za humor i przebitki które naprawdę potrafią mnie rozśmieszyć, ale tutaj też nie było szału w moim odczuciu. Ogólnie cały odcinek jak by zrobiony na kolanie żeby nie było, że motoznawca raz na rok wychodzi, a kickster zamiast robić filmy którymi się wybił woli sobie jeździć autami prasowymi ;)

 

Edytowane przez wojciechu15
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Jechalem wczoraj trochę dalej subaru ojca,(forester 2006 coś koło 290koni). Mam prawojazdy 8 lat ale pierwszy raz prowadziłem coś co ma więcej niz 150hp. Te subaru to prawdziwy sleeper, nikt by sie nie spodziewał po wyglądzie dobrych osiągów. Ale jak się wdepnie to wyrywa doprzodu jak dziki. Cos tez bylo modyfikowane w układzie wydechowym, brzmi jak sportowe auto.
W trasy nie ma to sensu ale po mieście to frajdy jest co niemiara. No i manual, 50% radości z jazdy to dla mnie manual.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Rzeczywiście, z zewnątrz nic nie wskazuje, że takie jest.

Japońce właśnie takie są - przeważnie mało ciekawe z zewnątrz, ale niezawodne i jednak z pazurem (oczywiście te mocniejsze).

 

i manual, 50% radości z jazdy to dla mnie manual

 

Pewnie, choć w Wawie, jak czasem muszę się 1,5h przez korki przebijać - to go przeklinam.

Edytowane przez Succubus
Link to post
Share on other sites

Z 2006 Forester wystempował w takich wersjach silnikowych (jeszcze zależy na jaki kontynent):

 

 2.0 X 125KM 92kW (2002-2008)
2.0 X 158KM 116kW (2005-2008)
2.0 XT 177KM 130kW (2002-2008)
2.5 i 16V Turbo 211KM 155kW (2005-2008)
2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW (2004-2008)
2.5 X 167KM 123kW (2002-2008)
2.5 XT 220KM 162kW (2002-2008)

 

Jeśli coś było modzone, no to pewnie wyciśnięto więcej.

Link to post
Share on other sites

Jeszcze był forek sti na Japonię z kierą po prawej . 2.5 265km . Ale tam dosyć łatwo się podnosi moc , pewnie można posiłkować się częściami z imprezy sti , tyle tylko że te 2.5 nie są zbyt udane i nieraz po remoncie nie zrobią nawet 100tyś km z tego co słyszałem .

http://www.gieldaklasykow.pl/wp-content/uploads/2015/05/subaru-forester-sti-04.jpg

Edytowane przez jakub1t
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nawet po chipsie ma 250 max.

 

 

Zależy jaką suszarkę tam dali. Nie wiem, czy to 1:1 z imprezy, czy coś mniejszego. Równie dobrze jak jest zapas na turbinie i zasilaniu to można z takiego 2.5 dodatkowe 40 koni zakręcić, szczególnie, że może się okazać, ze silnik w takim forku jest strojony pod bardzo przeciętne paliwo i poprawiając AFR i zapłony można być może sporo ugrać.

 

EDIT: To oczywiście moje gdybanie, bo wykresu po strojeniu forestera nie miałem okazji w życiu widzieć nawet w necie. 

Edytowane przez wojciechu15
Link to post
Share on other sites

Sabiki to samo , nawet kiedyś pisałem , że zwierząt najbardziej obawiam się na drodze . 

 

Czekaj. Czy ja dobrze rozumiem, że najbardziej obawiasz się wypadku ze zwierzęciem, które stanowiły 0,6% wypadków w Polsce w roku 2018, ale za to nie boisz się siadać ludziom na zderzaku, podczas gdy najechanie na tył stanowi 13%..?  :facepalm:

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...