jakub1t 1645 Napisano 6 Września 2019 Udostępnij Napisano 6 Września 2019 (edytowane) Akurat fiata 126p miałem, na szczękach ferodo hamował w miejscu. Problem był tylko taki że ciężko było w drogę wycelować. Kolega mi radio kolanem rozwalił przy jednym z takich hamowań. Pasy nie były nawet bezwładnościowe, o ile miał je w ogóle zapięte. Już nie pamiętam. Polonez lipa zgodzę się. Edytowane 6 Września 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3689 Napisano 6 Września 2019 Udostępnij Napisano 6 Września 2019 Polonez też miał super ale na Lukasie czyli ten z klamkami od Nexii to plus był czy cuś, ale stawał w miejscu. Swoją drogą co w Polandii jest z tarcz dobre za 300 to bym chciał wiedzieć bo nie Ate, zimmerman, ani ferodo się w moim nie sprawdziły a Textary i TRW sporo droższe... Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 6 Września 2019 Udostępnij Napisano 6 Września 2019 Kupowanie części w ASO do kilku/kilkunasto letniego auta mija się z celem. Jeśli chce się mieć pełną dokumentację, oryginalne części, to dlaczego nie. Wszystko jeszcze zależy od samego auta, bo do czegoś masowego / popularnego - racja, nie warto, ale są autka kultowe i uważam, że jak najbardziej Polonez Ale mi przypomnieliście. Jak wróciłem ze Stanów, to rozpocząłem budowę domu w Warszawie i potrzebny mi był samochód na wczoraj do ciężkiej roboty - tj. wożenie wszystkiego, co z budową związane. Na szybko kupiłem Poloneza 1.6 (nie pamiętam już jaki dokładnie to był - caro chyba, bo to rok 91). Miałem go ok 9 miesięcy, woził cement, szafki, no wszystko - wcale go nie szanowałem, ani trochę. Co ciekawe trafił się taki egzemplarz, że sprzedałem go po tym okresie i człowiek , co go kupił jeździł nim około 15 lat - bez większych problemów. Co było dalej z tym samochodem, niestety nie wiem. Może żyje do dzisiaj? Ale jajaaa Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1645 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Odnośnie budowy domu to w latach 80tych ojciec miał gaza 63. Napęd 4x4, 6cylindrowy benzynowy silnik . Wszystko było nim wożone, piach z nad wisły, cegły itp. Ogólnie było to auto przechodnie, wybudowało z 5-6 domów. Jak wszyscy się pobudowali to stało kilka lat i w końcu poszło na złom. Wtedy jeszcze nie było mody na zachowywanie takich klasyków. Frajda z jazdy była niesamowita. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
TheDawidex 127 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 https://www.youtube.com/watch?v=YwBOGEnBYAc Bardzo ciekawy live, aż żałuję, że nie mogę tam być. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 gaza 63. Napęd 4x4, 6cylindrowy benzynowy silnik Ruskie auta generalnie ciężkich zadań się nie boją, a w dodatku naprawia się je młotkiem nie było mody na zachowywanie Nom, gdyby przetrwał do dzisiaj i był dobrze zachowany - byłoby to teraz atrakcyjne autko do kolekcji. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5837 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 (edytowane) Takie tam konserwacje Edytowane 7 Września 2019 przez Andrew 4 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3689 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 https://m.demotywatory.pl/4946052/Kiedy-zapomnisz-zabrac-karty-do-bankomatu 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Takie tam konserwacje No teraz to Ci do żółtych tablic przetrwa @up: z tym sraczykiem to się nie ma co śmiać. Kto kiedyś w dzicz autem pojechał, wie jakie to ważne i praktyczne. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10126 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Z cyklu "I believe I can fly" Podwójny axel z potrójnym toe loopem no ale nie ustane. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5837 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 No teraz to Ci do żółtych tablic przetrwa Niech jest porządnie zrobione, widziałem auta które niezabezpieczone gniją. Bardzo przykry widok Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 (edytowane) Zapaciane masz konkretnie (nawet osłonę termiczną częściowo też) aż się stalaktyty porobiły, ale czy dobrze to czas pokaże. Ja się na zabezpieczeniach nie znam, nigdy nie robiłem, nie trzymam też aut aż tak długo aby coś tam odpadało spod spodu, a fabryczne zabezpieczenie generalnie nigdy mnie od dobrych 20 lat nie zawiodło. Edytowane 8 Września 2019 przez Succubus Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5837 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 (edytowane) Też się nie znam za bardzo na zabezpieczeniach, uznałem że warto zrobić żeby nie skończył jak jego pobratymce z dziurami w progach itd. Lepiej zapobiegać niż leczyć, chociaż jakby koszty leczenia były przesadnie duże to już bym się w to nie bawił Auta na razie nie zmieniam, na kolejne to na pewno wiem, że przeznaczę znacznie więcej funduszy ale jakiego będę szukał itd. to nie wiem, może nadal Peugeot albo spróbuję Mazdy (trójka mi bardzo podoba) Edytowane 8 Września 2019 przez Andrew Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Tylko to zabezpieczenie ma sens tylko, jeśli istniejąca rdza zostanie usunięta a nie przykryta kolejną warstwą. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5837 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 (edytowane) Była usunięta, tzn kurde taką mam nadzieję haha Edytowane 8 Września 2019 przez Andrew 1 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3689 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1645 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Wydaje mi się że ten film oglądałem ze 2 lata temu (tak na 95%) , a czas publikacji jest dzisiejszy . Ogólnie silniki opisane to występują już w wymierających autach . Z wyjątkiem tsi . Zresztą nawet jak niby są awaryjne to koszt niektórych napraw to grosze . Za rozrząd do fabi 1.4 w hurcie płaciło się około kilkudziesięciu zł za oryginał , wytrzymywał od 80 do 200tkm . Fordowskie 1.3 dla odmiany przeżywało budę , klekotało stukało , ale działało . Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3689 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 No ale lepszy był 1.25 Yamahy, nic nigdy w Fiescie z LPG nie musiałem naprawiać. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10126 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 To Czesiu ma odhaczoną już konserwacje z xxxxPLN, teraz została ceramika i chiptuning. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
TheDawidex 127 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Ciekawostka, którą należy traktować jako odskocznie od rzeczywistości Ferrari i najmłodsze ich dziecko 812GTS. Po 50latach od prezentacji Daytony Spider Ferrari wypuściło coś podobnego z otwartym dachem, nieźle... Silnik V12, 6,5litra, 800koni dostępnych przy 7,5k obrotów. Pierwsza setka w 3sekundy, prędkość maksymalna 340km/h Ehh CUDO Fotki : https://www.instagram.com/p/B2LuPhwJsNc/ 2 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1645 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 (edytowane) Tył auta trochę paskudny jest. Jedyny minus Edytowane 9 Września 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 teraz została ceramika i chiptuning. Zbyteczne, bo lakier i tak nie ma tu znaczenia, a to drugie - to jakby podkręcać celerona, można ale ... Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1645 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 (edytowane) To samo z zabezpieczeniem antykorozyjnym, ale to omawialiśmy z 50 stron temu Uparł się to ma. Swoją drogą pierwsze celerony się ładnie podkręcały Edytowane 9 Września 2019 przez jakub1t 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 to omawialiśmy z 50 stron temu a to ja w takim razie już nie nadążam z tematem pierwsze celerony się ładnie podkręcały Fakt, sam nie miałem kaski na PII450, to się kupiło celka 300 w slot1 i pyknęło na 450 - w gierkach praktycznie było to samo (tym bardziej celeron z cache L2, który pojawił się trochę później). Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10126 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 ZbyteczneTo jest Czesław, tego nie zrozumiesz 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.