Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Też mnie takie cenniki irytują niezmiennie - najlepiej to mają rozwiązane Japończycy, ale w BMW czy Mercedesie to dopiero bywają rozbieżności między cennikiem a rzeczywistością.


No, to mówię, 4 sklasy XD

 

W220 "na glebie" to pewnie z 5 xD.

Link to post
Share on other sites

Japończycy (i koreańczycy też) w ogóle mają to przystępnie rozwiązane. Przynajmniej mazda i kia na pewno bo z tymi miałem styczność bezpośrednio. Jest pakiet M, L, XL do tego ze 3-4 opcje i to cała historia konfiguracji. Kia jako jedna z niewielu marek jak wejdziesz na stronę internetową i pobierzesz cennik, to w 30 sekund wiesz która wersja i cena końcowa cię interesuje. 

 

W ogóle z tym proceedem niezła opcja. Jak to wygląda w ogóle gabarytowo przy zwykłym ceed kombi? Bo cena niewiele mniejsza od optimy. 

Link to post
Share on other sites

No Kia szczególnie, żadnych opcji tylko pakiety. Chcesz w Ceedzie czujniki p/t kupuj pakiet za 11k.

przy zwykłym ceed kombi?

Mocno ścięty bagażnik, mniej miejsca na głowę w tylnym rzędzie siedzeń.

 

308/Ceed IMO najładniejsze auta w segmencie ale niestety ciasne z tyłu. Ja sam, za sobą nie usiądę wygodnie (186cm wzrostu).

No i 308 ma jeden z najmniej ergonomicznych kokpitów. Wszystko ustawiane na dotykowym wyświetlaczu. W 3008 już to lepiej jest rozwiązane.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

308/Ceed IMO najładniejsze auta w segmencie ale niestety ciasne z tyłu. Ja sam, za sobą nie usiądę wygodnie (186cm wzrostu).

No i 308 ma jeden z najmniej ergonomicznych kokpitów. Wszystko ustawiane na dotykowym wyświetlaczu. W 3008 już to lepiej jest rozwiązane.

 

No to jest jedyny minus tego samochodu. Nie obraziłbym się też, gdyby był z 10 cm krótszy, ale da się przeżyć.

Link to post
Share on other sites

Nie, to dla żony :). Ja chyba bym nie mógł jeździć czymś innym niż Alfa ;). Zabrać rodzinę na wakacje czy coś to mogę Peugeotem, ale robię codziennie 70 km do pracy i z powrotem, muszę mieć z tego radochę ;).

Edytowane przez radosuaf
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Bardzo powoli zaczynam się rozglądać za świeższym wozidłem i kiedyś mi się bardzo dobrze jeździło a4 b8 2.0 tfsi q. I to jest na tą chwilę pomysł nr 1. Szukał bym wersji 225 po 2012r w manualu. Tylko właśnie jak to jest z tym silnikiem niby każda kolejna wersja poprawiona i nie bierze oleju, ale bywa z tym chyba różnie. Może ktoś coś wie o eksploatacji tej wersji silnika. Inny pomysł to focus st lub alfa giulietta qv. Na giulię lub w205 jeszcze chyba mi funduszy zabraknie. Bmw i jego 2.0t to chyba większa mina niż tfsi wydaje mi się?

Link to post
Share on other sites

Teoretycznie od 2012 w górę oleju nie braly, ale nie wiadomo na ile jest to pewniak, a na ile internetowe pogłoski. Musiał byś polecieć na jakieś forum audi i poszukać/popytać, bo tam najprędzej znajdziesz kilka osób które też chciały 2.0 tfsi i mają tą informację zweryfikowaną. 

 

Z tego co słyszałem to w Audi problem najszybciej załatwili z całej grupy vag, a nawet o skodzie się mówi, że roczniki po 2012 w 2.0 i 1.8 już problemu z olejem nie miały. Ale tak jak napisałem wcześniej - info z neta ( u mnie konkretnie z forum skody, bo kupując octavię myślałem nad vrs'em z tym silnikiem, ale ostatecznie odpuściłem bo w moim budżecie same strucle były)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Mój saab od dawna cierpiał na chorobę modelu czyli  ruda na tylnych nadkolach. Dziwnym zbiegiem okoliczności dwa dni jak się wpisałem na listę do blacharza na ogarnięcie tematu jakiś gościu stwierdził, że pokryje koszty roboty ze swojego oc i wjechał mi w tylne nadkole  :wariat: W sumie to jestem w szoku jak sprawnie zadziałało pzu, bo po dwóch dniach od zdarzenia miałem już kase na końce, bez zbędnych przepychanek i odwołań w satysfakcjonującej mnie kwocie i co ważne kwocie która pozwoli ogarnąć oba nadkola :D

 

 

 

I tymczasowa naprawa  :rotfl:

68712892_2658133587552536_84006205811452

 

 

Jako, że nie ma dostępnych reperaturek tylnych  nadkoli w realnych pieniądzach, to potrzeba wyciąć zdrowe blach z dawcy, także kupiłem sobie dawce w cene felg  :rotfl: Jako, że to szwajcar który zepsuł się w polsce, to koszt rejestracji budy i wrzucenia mojego silnika przekracza prawie 3 krotnie koszt remontu blacharskiego mojego

 

67886242_2658133454219216_42560792018131

Edytowane przez PatrykT
  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...