CrisPell 4668 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Ciekawe nie wiedziałem, że istniała taka wersja. https://www.wykop.pl/wpis/39760733/pogromca-kjsow-somsiad-jezdzil-kiedys-jako-pilot-w/ Cytuj Link to post Share on other sites
TheDawidex 127 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 (edytowane) Ciekawe nie wiedziałem, że istniała taka wersja. https://www.wykop.pl/wpis/39760733/pogromca-kjsow-somsiad-jezdzil-kiedys-jako-pilot-w/ W takich sytuacjach zawsze dziwi mnie to jak bardzo niedoceniany jest renault clio sport. Co z tym samochodem jest nie tak, że ludzie praktycznie w ogóle go nie biorą pod uwagę w kategorii hotchatchów (nie wiem jak to odmienić ). Clio też dysponuje fajnymi parametrami (wręcz idealnymi, prawie 200koni w tak lekkim samochodzie) jezdnymi, ludzie którzy nie znają tego samochodu są bardzo w szoku gdy z rolki robi ich takie "clio" a na dodatku dokłada upokorzenia spod świateł, przecież to samochód dla kobiet Zapomniałem o dodatkowym aspekcie tego potworka, wolnossący silnik Edytowane 19 Marca 2019 przez TheDawidex Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1660 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 (edytowane) 95% ludzi szukających hothacha bierze pod uwagę clio sporta . Tak że nie wiem dlaczego piszesz że jest niedoceniany Edytowane 19 Marca 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17563 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 @up i @up 2 - skąd macie takie dane? Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10127 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 dziwi mnie to jak bardzo niedoceniany jest renault clio sport Czemu uważasz, że Clio Sporty są niedoceniane? Mk2 to chyba najlepszy hh w swoich latach w segmencie B (w sumie IMO to nie miał za bardzo godnej konkurencji), Mk3 nigdy nie jeździłem. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3699 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Wszystkie vagi miałem lub mam w manualu i nigdy skrzyni nie uwaliłem. Może dlatego że po zakupie idzie Liqui Moly GL 4/5 znaczy GL4+ 1 Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 skąd macie takie dane? Z du*y, jak co 3 post w tym temacie Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Wszystkie vagi miałem lub mam w manualu i nigdy skrzyni nie uwaliłem. Może dlatego że po zakupie idzie Liqui Moly GL 4/5 znaczy GL4+ U mnie 200 tysięcy w krótkim okresie na autostradach 120-150 km/h szybko ubiło łożysko 5 biegu (skrzynia 5MT). Wcześniej w B6 miałem ten sam silnik i skrzynię i przy 200k też już było słychać że łożysko było zmęczone. Błędem było nieruszanie skrzyni. Ale za to silnik był zdrowy. Jak na A4-Klubie czytałem że niektórym 2.0 ALT pił nawet litr na tysiaka to masakra. A wystarczyło tylko po dotarciu wymienić olej i interwały co maksymalnie 15k. Olej lałem na początku Motula a potem switch na Liqui Moly 5W40 Synthoil. Oraz czasami dodawałem Liqui Moly Ceratec. Silnik zdrowy i pancerny bez dużego zużycia. Czego o skrzyniach nie mogę powiedzieć. No ale to częsty problem był... ciekawe jak wyglądała by sprawa z synchronizatorami gdyby auto robiło większość przebiegu w mieście... bo też były miękkie ponoć. Cytuj Link to post Share on other sites
TheDawidex 127 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 (edytowane) @up i @up 2 - skąd macie takie dane? Z du*y, jak co 3 post w tym temacie Odniosłem się TYLKO I WYŁĄCZNIE do postu na wykopie, spójrzcie na komentarze, raptem kilka wtrąca coś odnośnie clio, reszta porównuje te samochody do e46/ mercedesów na kompresorach/ 1.8Turbo, przecież to nie ta liga, asy nawet wrzucają subaru imprezę do tego worka Jeżeli wrzucamy wszystko do jednego worka i jedynym warunkiem jest to, że samochód ma mieć moc to i tak jestem utwierdzony w przekonaniu, że są to niedoceniane samochody. Edytowane 19 Marca 2019 przez TheDawidex Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 (edytowane) Ja tam od 1.8 Kompressor wolę 1.8 Turbo CGI. Kij że ciągle miał problemy z rozrządem (łańcuch) ale nie miał problemu z kołami na aż taką skalę jak wersja z kompresorem. Ale z tym malutkim, wąskim i cieniutkim rozrządem to przegięli... No czego oczekiwać. Polska biedny kraj, dla wielu osób szczytem ambicji i marzeń są stare auta 10 letnie. A szczególnie kult Kałdi czy BoliduMłodzieżyWiejskiej. Edytowane 19 Marca 2019 przez Revenant 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1660 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Odnośnie clio to Dodo ma rację, te 95% to było z dxxy podane, ale po prostu jest to najlepszy samochód w swojej cenie i klasie i głupio go nie brać pod uwagę. Up. No ja mam kompressora, z kołami nie ma żadnego problemu jak się łańcuch za kilka zł wymieni co 100tyś km. One się niszczą od rozciągniętego łańcucha. Za łańcuch, napinacz i coś tam jeszcze zapłaciłem 300zł i robocizna 800. Koła po 97tys km były jak nowe. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 (edytowane) W CGI ponoć jest gorzej z wymianą łańcucha, bo pamiętam zgłębiałem kiedyś forum W204. Ostatecznie po paru telefonach z otomoto poddałem się bo nikt nie wymieniał rozrządu i oleju w skrzyniach 5AT i 7AT... oleje longlife (bodaj 20k? z czego często po mieście)... albo auto w tragicznym stanie pomimo niskiego przebiegu... oczywiście wszystkie były salon pl... i poszedłem do salonu po Mazdę 6... czego nie żałuję. Edytowane 19 Marca 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1660 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Czy ciężej wymienić w CGI to nie wiem , ale to jest ten sam typ silnika m271 i wszystko powinno być podobnie zrobione o ile nie tak samo (rozrząd jest chyba taki sam z wyjątkiem kół od faz rozrządu) . W kompressorze też ciężko się wymienia łańcuch . Ja zapłaciłem 800zł bo łańcuch został przewinięty i nie było wszystko rozbierane . Jak by trzeba było wymieniać ślizgi co wiązało by się z pełną rozbiórką to rachunek był by ze 2x większy . Ja pewnie miałem farta , kupowałem w204 jak miało już 9 lat , niski przebieg 91tyś i jest jak nowe . Cytuj Link to post Share on other sites
Kroju 42 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Nowe urozmaicenie względem codziennego użytkowania Megi II 1.9 dci XJ6 6 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3699 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 (edytowane) Tak ogólnie żeby nie robić z siebie jelenia, zresztą motoryzacji i polecanych części w sklepach też to często tyczy. Ładna Yamaha, ze 14 kafli wyskoczyła? Szkoda że mi już kręgosłup nie pozwala na takie zabawki. Edytowane 19 Marca 2019 przez AudiAWX 2 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1660 Napisano 20 Marca 2019 Udostępnij Napisano 20 Marca 2019 Tobie kręgosłup , a mi rozum nie pozwala na takie sprzęty więc mam skutra 125 (piaggio x8). Akurat wczoraj wymieniłem olej i wyregulowałem zawory bo nie odpalał . Ssące były podparte . Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 20 Marca 2019 Udostępnij Napisano 20 Marca 2019 Gratuluję xj'a. Fajny lekki sprzęt. Ja mam teraz półroczne dziecko w domu więc całodniowe czy dwudniowe wyjazdy na Moto to śliska sprawa, a jeżdżenie wokół komina ostatnio mnie nie bawi, dlatego od jakiegoś czasu obok cbf'y w garażu stoi quad. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3699 Napisano 20 Marca 2019 Udostępnij Napisano 20 Marca 2019 (edytowane) Warto posłuchać, bogate słownictwo i trochę nauki... Edytowane 20 Marca 2019 przez AudiAWX 2 Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Jak to zobaczyłem to od razu przypomniał mi się dynamiczny peugeot 1.6 4 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3699 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 4 Cytuj Link to post Share on other sites
TheDawidex 127 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Tak z ciekawości, odczuwanie różnicę w tankowaniu waszych samochodów na "renomowanych stacjach" a stacjach xyz? Chodzi mi o paliwa typu effecta, verva Jakoś nigdy nie zwracałem na to uwagi i lałem tam gdzie mi wygodniej Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Jeżeli chodzi o osiągi to na seryjnym programie nie ma najmniejszej różnicy, co udowodniły nawet testy na hamowni. Różnica zaczyna się kiedy robiąc soft zaczyna się mieszać przy zapłonie i zależy komuś na jak najwyższej liczbie oktanowej. No i ogólnie jakość jest różna co wpływa na zużycie silnika np wtyskiwaczy. Edytowane 21 Marca 2019 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
TheDawidex 127 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Dzięki za odpowiedź Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Chodzi mi o paliwa typu effecta, verva Lżej w portfelu. Efektu żadnego. Spalanie, osiągi itp wszystko w normie co do setnej sekundy. Ofc. porównując np. ich premiumową 95 do zwykłej 95 (98 nie leję bo nie mam mapy pod 98). Jedyna różnica to dodatki, np. do czyszczenia wtrysków. Czasami warto zalać okresowo. Raz do roku, podczas zalewania do fulla dolewam to: https://www.kolegaberlin.pl/product-pol-5327-Liqui-Moly-Injection-Reiniger-300ml.html A że obecne auta mają wtryski bezpośrednie to... myślę że warto. Mi akurat kumpel daje za darmo puchę co roku Ogółem wychodzi dużo taniej niż zalewanie paliw "premium". I na pewno dużo bardziej skuteczne. Ostatnio znów na FB widziałem reklamę "wodorowania"... i te debilne teksty typu "czyszczenie silnika z nagaru" - chyba komory spalania a nie silnika... taką propagandę i głupoty te firmy wypisują że szok. A takie dolewanie dodatku od LM wyjdzie dużo taniej i nie trzeba czasu marnować. Co do jakości paliwa to w A4 miałem raz problem, VAG po podł. via komputer pokazał mierną jakość paliwa. Dolałem do fulla na orlenie i po problemie, potem unikając tamtej stacji noname. Bardziej martwił bym się o jakość oleju napędowego ze względu na wtryski i common rail. Przy LPG miałem często problemy z filtrami po tankowaniu na no-name i mniejszy zasięg. Edytowane 21 Marca 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Ja u siebie też większych różnic nie zauważyłem... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.