Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

 

 

I oczywiście mówię o powłoce takiej za 2800-3500zł (4-5 lat gwary na twardą warstwę) a nie o pseudo ceramice (która często potrafi być gorsza od fajnego kwarcu). 
 

Ja zamierzam sobie taką sprawić niedługo, łącznie z konserwacją podwozia. Wyjdzie jakieś 8k

Link to post
Share on other sites

Za 8 koła to co ze dwa razy pomalujesz na nowo,w innym kolorze za każdym razem i będą Ci zazdrościć że sobie auta zmieniasz.

Za 8 koła to sobie możesz połowę samochodu polakierować albo u mirka w garażu. Bardzo dobre lakiernie nie dotkną ci auta za mniej jak 15 tysięcy. Też kiedyś tak naiwnie myślałem gdy myślałem nad ożywieniem starego Camaro 3 gen, które leżało jak padlina w garażu w rodzinie (5.0).

Ew. pomalujesz kompakta typu Fiesta/KA/Fabia. Ale o położeniu warstwy ocynku lakierniczo czy czymś podobnym to zapomnij za taką cenę.

 

No i pomaluj takie 5 letnie auto albo młodsze i nie dość że wywalasz 15k+ to jeszcze auto traci kilkadziesiąt % na wartości na dzień-dobry. Nikt normalny nie maluje auta bo jest to super nieopłacalne - lepiej sprzedać i kupić nowe...

 

Te folie są za******e bo same się regenerują w pełnym słońcu.

 

Folia na całe auto to koszt pewnie od dychy do dwudziestu koła lajtem. Ale jest to idealne zabezpieczenie drogiego auta. Znam jeden przypadek gdzie koleś założył sobie na C-Klasę AMG (2015). Do tej pory auto wygląda jak nowe a ma prawie 300 tysięcy przebiegu.  :menda: Ale to już trzeba mieć furę premium. Do takich aut jak CX5 itp poniżej 200 koła nie ma sensu w ogóle o tym myśleć. 

 

 

 

Ja zamierzam sobie taką sprawić niedługo, łącznie z konserwacją podwozia. Wyjdzie jakieś 8k

 

8k? Ile ta konserwacja podwozia wynosi?  :o

Topowe powłoki na wielkie SUV-y (Q7/Q8/CX9) wychodzą max 3,5k.

Chyba że do tego zabezpieczanie wnętrza, ceramika na koła, powłoka hydrofobowa na wszystkie szyby itp.  

Edytowane przez Revenant
Link to post
Share on other sites

www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/czy-nowe-swiatla-naprawde-sa-lepsze/rnkyw3f.amp

 

 

Audiawx Ty masz dwie takie same mazdy? Prawie kupiłem taką piątkę, wujek dał mi cenę nie do odrzucenia, ale przemyślałem że trochę dla mnie za duży i odpuściłem . Rodzina 2+1.

Edytowane przez jakub1t
Link to post
Share on other sites

 

 

www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/czy-nowe-swiatla-naprawde-sa-lepsze/rnkyw3f.amp
 

 

 

 

Jeden z niemieckich nabywców Seata Leona po roku zauważył, że od początku niezbyt dobre światła jego auta jeszcze osłabły. Gwarant zbadał auto i stwierdził: wydajność świateł mieści się w normie

 

Ktoś, komuś nie uznał gwarancji i mamy teorię, że LEDy są gorsze od "świeczek". Brawo.

Link to post
Share on other sites

Tak 2 2.0 benzyna. Jedna 2005, a czarna 2007, do tego Corse 2008 i Octavie 2 2006. I kuźwa w taki sposób to już drugiego z salonu jak Skoda to się nie dorobię.

 

Mazda 5 wcale nie jest duża. Dwa że mam 195 wzrostu i siedzenia kończą mi się w połowie podudzia i pleców a nie mogę normalnych dopasować z czegoś innego. Rdza i siedzenia to chyba jedyne wady.

 

Jak sprzedasz Audi to masz 2 Mazdy, Corse i jeszcze na wakacje zostanie...

 

Co do rodziny to standard 2+2 żeby sobie ktoś nie myślał że mam 2 autobusy 7 miejscowe i drużynę piłkarską...

Edytowane przez AudiAWX
Link to post
Share on other sites

Mam 180cm i podpora pod lędźwiowy kawałek kręgosłupa jest w tej CX5 w idealnym miejscu. Z drugiej strony, już widzę że siedzisko było dłuższe w alfie więc dla kogoś sporo wyższego mógłby to być problem.

U nas narazie 2+1 ale w najbliższej perspektywie jest 2+2. Z tego co widzę przy tym bagażniku i kufrze na dachu spokojnie się pomieścimy. Na pewno genialna jest wysokość z tyłu (łatwo młodego wyciągnąć z fotelika) i drzwi tylne otwierające się do 90 stopni. W porównaniu do Alfy, gdzie nie dość że zbierasz 11 kilowego klocka praktycznie z ziemii to jeszcze nie masz miejsca nad jego głową żeby porządnie go podnieść jest niebo a ziemia. 

Link to post
Share on other sites

Taki urok japońskich samochodów, że przy projektowaniu korzystają raczej z niższej średniej wzrostu niż powinni w naszych warunkach ;)

Dokladnie to ze oni sa mali nie znaczy ze ludzie w Europie tez tacy sa :P 

Link to post
Share on other sites

Mam 180cm i podpora pod lędźwiowy kawałek kręgosłupa jest w tej CX5 w idealnym miejscu. Z drugiej strony, już widzę że siedzisko było dłuższe w alfie więc dla kogoś sporo wyższego mógłby to być problem.

U nas narazie 2+1 ale w najbliższej perspektywie jest 2+2. Z tego co widzę przy tym bagażniku i kufrze na dachu spokojnie się pomieścimy. Na pewno genialna jest wysokość z tyłu (łatwo młodego wyciągnąć z fotelika) i drzwi tylne otwierające się do 90 stopni. W porównaniu do Alfy, gdzie nie dość że zbierasz 11 kilowego klocka praktycznie z ziemii to jeszcze nie masz miejsca nad jego głową żeby porządnie go podnieść jest niebo a ziemia. 

 

Ja mam Giuliettę przy 2+2. I jeszcze na wakacje jeżdżę :).

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

A jak byłem mały to rodzice w 2+2 jeździli z nami nad morze pod namioty maluchem  :D Wszystko się da oczywiście ;) Natomiast u nas, kiedy mieszkamy za granicą i regularnie jeździmy bardzo długie trasy do PL (czy ostatnio między domem w BE a tymczasowym labem w DE) zapakować/zabrać z PL wszystko co chcemy mając jeszcze wózek z gondolą w bagażniku ("A kochanie w PL taki tani ten tynk weźmy może 70 kilo")... cóż, wyglądało to w 159 jak cygański tabor. Zapakowani byliśmy regularnie pod sufit z walizkami na przednim siedzeniu, i Darią obudowaną z tyłu całym tym crapem. Dość  :D Robię ponad 40kkm rocznie i nie na dojazdach do pracy tylko właśnie na takich długich drogach. Raz/dwa razy w roku wybrać się na wakacje z mocno zapakowanym autem nadal dałbym radę. 

Link to post
Share on other sites

Połowa wartości auta, które jest zwykłym niczym nie wyróżniającym się egzemplarzem wydana na konserwację i ceramikę brzmi jak żart.

 

Ja mówię o nowych autach. A nie o tych, które są warte tyle co przyzwoity komplet felg bądź.  :D

Link to post
Share on other sites

Ja maluchem raz do Krakowa się puściłem, siedziałem 2 dni u ciotki i kombinowalem żeby ojciec po niego przyjechał a ja sobie jakimś Autosanem czy ikarusem wrócę. Nigdy więcej...

 

Co do fotelika za mną w Mazdzie 5 jest ok. Przecież tylne siedzenia się też odsuwają do tyłu... Na pewno jest 2 razy tyle miejsca co w A4...

Link to post
Share on other sites

Union Jack i tak rządzi ;) .

A żeby nie było OT-

Zabukowałem ceramikę na 30 marca. Gyeon syncro Q2

 

 

 

Nie mam zamiaru obrzydzac zakupu, ale Gyeon to kupa

 

Polecam produkty GTechniq :) (sam mam Crystal Serum na dwoch autach juz kilka lat i sprawdza sie wysmienicie)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja maluchem raz do Krakowa się puściłem, siedziałem 2 dni u ciotki i kombinowalem żeby ojciec po niego przyjechał a ja sobie jakimś Autosanem czy ikarusem wrócę. Nigdy więcej... Co do fotelika za mną w Mazdzie 5 jest ok. Przecież tylne siedzenia się też odsuwają do tyłu... Na pewno jest 2 razy tyle miejsca co w A4...

Nie kombinowałem z odsuwaniem drugiego rzędu foteli, samochód kolegi więc tylko napisałem jaka była sytuacja :P 

Rdza na tym samochodzie też mnie przeraziła  :/ Nie wiem czy jego egzemplarz był bity i składany przez Mirka handlarza, czy ogólny problem

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...