Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Ten jeszcze jest lepiej skonfigurowany, z adaptacyjnym zawieszeniem

https://www.azusedcardealer.com/inventory/view/11370046/2001-BMW-740iL-Sport-Package--Best-BMW-ever-made-Fully-Serviced-131K-Phoenix-AZ

 

750iL jest super, ale mam watpliwosci czy 12 cilindrowy silnik jest niezbedny dla klasyka. 

Wtedy ciezko go uzywac na co dzien. 

 

Wielkiej różnicy raczej nie ma w użytkowaniu na co dzień . I jeden i drugi mało nie pali . Ale fakt 740 będzie minimalnie tańszy w użytkowaniu .  Kiedyś troszkę jeździłem 750 , ale e32 . Dźwięk rozrusznika nie do zapomnienia . 

Link to post
Share on other sites

Piekna 306

Mialem ta sama generacje kiedys, chyba 94 rok produkcji. Chyba z 10 lat temu. 

2.0 benzyna, 8V. 

No skrzynia i silnik super sprawa. 

Zawieszenie bylo tak sobie, ale wtedy sie za bardzo nie znalem, i beznadziejny mechanik ciagna $ jak szalony za remonty tej sztuki. 

Ale do dzis wspominam jak fajnie tym samochodem sie jezdzilo. 

 

Nie warte te remonty tej kasy, ale jezdzilo fanie. 

Serdecznie niepozdrawiam serwisu, obyscie mieli kontrole Urzedu Skarbowego co miesiac. 

Bosch Service B & B Cars

Wałbrzyska 2, 02-739 Warszawa

Link to post
Share on other sites

Tym ze liczyli sobie naprawde naprawde duzo, a nie rozwiazywali zadnego problemu kapleksowo. 

Tzn, jak bym wszedl dzis z wszystkimi czesciami potrzebnymi do wymiany, i powiedzial co maja zrobic. To moze by to dobrze zrobili. I za rozsadne $. Tak jak teraz robie. 

 

Ale wtedy wogule sie na samochodach nie znalem, i naprawiali mi zawieszenie, ale tak niewyobrazalnie na raty jak to bylo mozliwe. 

Kilka miesiecy jezdzenia do nich, co zostawilem samochod to 2 tys min pekalo. 

A zostawialem go przynamiej raz w miesiacu. 

Silnik i skrzynia w porzadku jak pisalem. 

A zawieszenie jak rozklekotane bylo, tak wyjezdzalo. 

Po prostu wykorzystali okazje ze mialem zerowe pojecie, i za kazda gumke w zawieszeniu liczyli jak za zboze. Ten samochod mial po kilku miesiacach ich remontowanie zawieszenie w cenie zlota. 

A i tak nie bylo tak jak trzeba.

No generalnie, uzyli sobie na fakcie ze dopiero uczylem sie o samochodach. 

A to nie jest uczciwy sposob prowadzenia warsztatu. 

Link to post
Share on other sites

Chyba nie ma prostszego zawieszenia niż w 306 , jedna droga rzecz to regeneracja tylnej belki , ale to się robi raz .  Też miałem 2 szt i bardzo miło wspominam . Moje były bezawaryjne , tzn 1.9 td miał wycieki z silnika i ni grzyba nie można było tego zatamować . Kupiliśmy takiego już , wymienialiśmy simering wału 2x i raz pomogło na kilka miesięcy  , a z drugim razem 0 efektu . Tyle że sam to robiłem i może coś spartoliłem .

 

Po dzisiejszych ślizgawicach lecą do mnie Pirelli cinturato winter . Stare 9 letnie continentale pójdą w odstawkę po tym jak musiałem po żonę jechać . Powiedziała że staje na parkingu i nigdzie nie jedzie w taką pogodę  :(

Edytowane przez jakub1t
Link to post
Share on other sites

Wiem , wiem , moja wina miałem to zrobić wcześniej , ale zawsze są pilniejsze wydatki . Oponki dostałem z autem , mi się normalnie na nich jeździło . Po dzisiejszym lodzie też , ale mając świadomość że może być lepiej zamówiłem nowe .

Żona jest tego typu kierowcą , że dostaje paraliżu jak widzi śnieg i ma jechać autem . 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...