wojciechu15 1991 Napisano 13 Września 2018 Udostępnij Napisano 13 Września 2018 Co by nie było wcześniej, to jeżeli chodzi o rocznik 2013 to nie ma się raczej czego bać, oczywiście jeżeli przebieg nie jest kosmiczny. Te wcześniejsze też chodzą, ale tak jak mejor pisze trzeba pilnować rozrządu i sprawdzać ten chory łańcuch. Już wcześniej wspominałem tu o osobie której przez łańcuch się 1.4tsi posypało, ale ona miała starszy rocznik i właśnie nie sprawdzała, bo mając auto z salonu nie sądziła, że trzeba. Po prostu nie była świadoma, że jest to zrobione źle. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1660 Napisano 13 Września 2018 Udostępnij Napisano 13 Września 2018 Z miesiąc temu rozmawiałem ze znajomym o 1.4tsi. Ma od nowości octavie chyba z 2008r. Przejechane jak dobrze pamiętam 220tys km. Rozrząd raz robił. Tak że zadowolony z zakupu. Może szczęście, może spokojna eksploatacja zrobiła robotę. Cytuj Link to post Share on other sites
R4DZ1K 844 Napisano 13 Września 2018 Udostępnij Napisano 13 Września 2018 (edytowane) autko ma 225k naganiane latało w firmie-z tego co mi wiadomo kupil ja pracownik z firmy bo była na licytacji coś w ten desen, serwis ma udokumentowany do 60k potem jej brak, autko naprawdę kozak ideał jak i wewnątrz i zewnętrz, fajna taka bialutka pełny pakiet...tylko ze nie wiadomo co było robione etc etc btw sprawdziliśmy ten silnik i jest to najświeższy 1.4 który już poprawili , E211 oznaczenie z tego ci mi mówił Edytowane 13 Września 2018 przez R4DZ1K Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1660 Napisano 13 Września 2018 Udostępnij Napisano 13 Września 2018 To taki przebieg że mogą się zbliżać droższe awarie, turbo, sprzęgło. Rozrząd już na pasku, więc tak czy inaczej do wymiany. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10127 Napisano 13 Września 2018 Udostępnij Napisano 13 Września 2018 kubbak, ale po 2009 czy 2010 były poprawione łańcuchy chyba, a paski jeszcze później weszły Wszystko możliwe, wiem, że po tych latach to nie były tykające bomby. Myślałem, że to już właśnie zmieniali na paski. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1660 Napisano 13 Września 2018 Udostępnij Napisano 13 Września 2018 Paski to właśnie ea211 tak mniejwięcej od 2012r. w zależności od modelu Cytuj Link to post Share on other sites
bumbel123 3110 Napisano 13 Września 2018 Udostępnij Napisano 13 Września 2018 A folia ? w razie można wrócić do oryginału . Zamówiłem folię, jutro pewnie przyjdzie, więc w weekend wezmę się za oklejanie. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 13 Września 2018 Udostępnij Napisano 13 Września 2018 (edytowane) W zasadzie nic nie ryzykujesz, ale efekt moim zdaniem będzie fajny. Dzisiaj samochód miał zafundowane pranie i mycie parowe wnętrza. Nie to samo auto. Dodatkowo wpadła nowa kierownica, a właściwie ori obszyta skórą. Jestem zadowolony z efektu, jak uda mi się zrobić zdjęcie które nie wyjdzie jak robione schabowym to się jutro pochwalę. Edytowane 13 Września 2018 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1660 Napisano 13 Września 2018 Udostępnij Napisano 13 Września 2018 Moja alfa dostała nowy program , po logach wychodzi na to że trochę za mało turbina ładuje przy małych obrotach . Uporam się z tym (mam nadzieję) to nagram jakiś filmik z przyspieszenia . Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 (edytowane) Nowa, a w zasadzie odnowiona kierownica wleciała przy okazji zmiany oleju i filtrów (Liqui moly toptec 4200 5w30) Stara wyglądała jak by samochód miał co najmniej 2x tyle przebiegu ogólnie psując odbiór wnętrza które jest w przyzwoitym stanie .Jeszcze tylko gałka zmiany biegów która jest z równie kiepskiego plastiku i też się zużyła wyleci (pewnie razem z mieszkiem chociaż zły nie jest) i będzie git. Edytowane 14 Września 2018 przez wojciechu15 2 Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 gdzie obszywaleś ? Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Kupiłem na allegro obszytą, a swoją po wymianie odesłałem. Firma nazywa się bodajże PFI. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 15 Września 2018 Udostępnij Napisano 15 Września 2018 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28953 Napisano 16 Września 2018 Udostępnij Napisano 16 Września 2018 Nie bez powodu wybrałem Millersa do mojej padliny dwa lata temu, często łykam krótkie odcinki trasy. Chociaż te testy i tak są mocno z "du*y" jak dla mnie. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 16 Września 2018 Udostępnij Napisano 16 Września 2018 Ot i sława Motula... Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 17 Września 2018 Udostępnij Napisano 17 Września 2018 W zasadzie to tylko test na lepkość i to przy dość skrajnej temperaturze, a jest jeszcze trochę innych istotnych czynników niemniej daje do myślenia. Ja akurat mam taką zasadę jeżeli chodzi o olej, że lepiej kupować dobry i często zmieniać, niż jak niektórzy znajomi robią kupować cuda i latać po 30k km bo producent przewidział, że tak można. W sumie wiele cudów producenci robią żeby obniżyć sztucznie TCO. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1660 Napisano 17 Września 2018 Udostępnij Napisano 17 Września 2018 Lepszy byłby test pod obciążeniem, jak silnik trzyma ciśnienie np w korku przy 35 stopniach. Ewentualnie po większym przebiegu np 15tys km. No ale to już nie jest tak prosto zrobić takie testy. Wiadomo że zimne starty są jedną z gorszych rzeczy dla silnika. Ja ostatnio jeżdżę na motulu 5w40, zmieniam co 10tys km. Mój silnik ma nie za specjalny rozrząd i liczę że dzięki częstrzym wymianom przedłużę jego trwałość. Producent zaleca wymianę oleju u mnie co 25tyś lub według wskazań. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 17 Września 2018 Udostępnij Napisano 17 Września 2018 (edytowane) Ja latem na Valvoline VR1 5w50 a zimą na Shell Ultra lub Valvoline Syn Power 5w40. Wymiany co 6 do 7 tys. PS. Producent zaleca 5w30 ale mi to lotto. Edytowane 17 Września 2018 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 17 Września 2018 Udostępnij Napisano 17 Września 2018 A na gwarancji masz furę? Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 17 Września 2018 Udostępnij Napisano 17 Września 2018 Jedyna gwarancja która by mnie w Maździe interesowała to jakaś reklamacja na za głośną korozję bo spać nie można, lub darmowe talony na olej, jak ciśniesz powyżej 6000 obr. Poza tym nie do zabicia sprzęt. Cytuj Link to post Share on other sites
R4DZ1K 844 Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 (edytowane) Kieroffcy Kumpel ma problem ze stacyjka , jesli chce zgasic auto po przekręceniu kluczykiem zeby wylaczyc pracujacy silnik dalej pracuje, jedyny sposob zeby wylaczyc silnik jest wyjecie kluczyka ze stacyjki a wtedy gasnie wszystko ,radio klima etc etc , co to moze byc, czyżby stacyjka siadla/kostka ? Edytowane 18 Września 2018 przez R4DZ1K Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Jak to passat to kostka na 100%... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
R4DZ1K 844 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 (edytowane) Jak to passat to kostka na 100%... tym razem skoda ale to chyba to samo Edytowane 19 Września 2018 przez R4DZ1K Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Mialem podobnie w audi, zasadniczo kostka stacyjki, jest w niej taki maly metalowy bolec ktory przekreca mniej metalowa czesc mechanizmu, z czasem po prostu metal wyrabia czesc z tworzywa i przekrecenie kluczyka nie powoduje przekrecenia mechanizmu. Takze nic tragicznego. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
R4DZ1K 844 Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 dzięki pany, to jednak kostka tak jak mówiliście Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.