Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

@@Tycha, kiedy na bro idziemy?

 

Kiedy będzie czas  8-)

 

Na dzień dzisiejszy w Hondzie do zrobienia zostały tylko drobnostki:

- bagażnik jako-tako uszczelniony, ale chyba dalej nie do końca. Na razie wsadziłem karton i po paru godzinach deszczu był suchy. Spróbuję jeszcze z wiadrem/wodą z węża i w razie co wracam na warsztat w ramach reklamacji,

- po zimie musimy się z ojcem zabrać za podwozie (tak jak mówiłem - czyszczenie i na końcu farba do statków) i przedni zderzak, jako, że zaczepy poszły, przez co pewnego dnia miałem niemiłą niespodziankę...

 

 

25435309_1398020356975350_1673800286_o.j

 

 

Przy okazji odkryliśmy, że jakiś szpec próbował mocować go na trytytkę. 

 

- wczoraj jak opuściłem szybę do końca, to skończyło się na tym, że trzeba ją było wyciągać ręcznie. Na razie jest wszystko ok, ale profilaktycznie już nie opuszczam do końca. :D

- myślę, czy po zimie nie wyciągnąć paru wgniotek, ale nie wiem, ile to może kosztować. :/

Link to post
Share on other sites

No cóż, żaróweczki wszystko pięknie, ładnie ale jak się okazuje, kątowe HB4 za cholerę nie wejdą w uchwyt i teoretycznie koniecznie jest stosowanie HB4A, których jest nie dość że jak na lekarstwo, to jeszcze tylko zwykłe żółtawe światło. Trochę kombinacji i bangla.

 

Efekty? Ja jestem zadowolony.

 

Aparat/szmartfon: Samsung S4 Zoom

Fotki tego co oświetla robione przy czasie 1/20, ISO 800, balans bieli słoneczny dzień.

Lampy były robione 1/500, ISO 800, balans bieli słoneczny dzień.

 

 

 

 

cG9J6gmh.jpg

 

6yRyM4Sh.jpg

 

lggcHDXh.jpg

 

 

 

Edytowane przez LuziQ
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Mazda jezdzi, Sharan padł od rdzy, nastepnego do dziś nie znalazłem, zresztą do niemieckich już nie wrócę.1491e15a98b43124924040e0cb48b3dd.jpg

 

Muszę się tylko przyzwyczaić że zbiornik mały a wali mi 13/100. Ale sa też pozytywne zeczy, silnik zachowuje się jak diesel z mocnym niutem, strasznie ciężko go zadusić, i startuje bez gazu. Całkiem fajne te 2.0 brak mi tylko turbo. Toż to by latać zaczęło.

 

Na firmę wzięli nowe Avensisy 1.8 gdybym nie wiedział że to 1.8 to bym pomyślał że 1.4 z Fabii tam siedzi, masakra strach coś wyprzedzić bo to w kombiaku ledwo du**ę ciąga.

Edytowane przez AudiAWX
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Po testach: 3 kompletów Boshów m.in Silver H7 (i jakieś dwa inne), Tungsram H7, Philips WhiteVision, Philips X-tremeVision, 2 komplety Osramów (ale nie pamiętam modeli) mogę stwierdzić, że najlepiej święcą Xtremy. Jeśli chodzi o barwe światła to WhiteVisiony wymiataja daja najbielsze światło ze wszystkich homologowanych żarówek H7. Jeśli chodzi o trwałość to się nie wypowiem, ponieważ mam nieszczelny klosz więc to może być powód szybszego przepalania się żarówek ale każdy komplet wytrzymywał minimum 6 miesięcy. Mam jedno zdjęcie poglądowe którym bym się nie sugerował jeśli chodzi o moc świecenia bo był robione w różnych miejscach, w różnych punktach była łapana ostrość no i pierwsze zdjęcie było robione innym telefonem ale różnica w barwie jest widoczna gołym okiem: https://i.imgur.com/unyi5z4.jpg

Xtremy mają delikatniej cieplejszą barwe świecenia 4400-4700K vs White 4700K ale za to świecą mocniej, jak to się przełoży na żywotność to zobacze za kilka miesięcy. https://i.imgur.com/Np0gm9V.jpg

Edytowane przez Kubuś73
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Tak 120%. Jak masz zbędne ~40-50zł to uważam, że warto dopłacić nawet dla samej barwy światła, ja mam uraz do ciepłych kolorów i wszędzie gdzie się da ładuje białe zimne żarówki. Chociaż i tak uważam, że warto kupić kilka różnych modeli i samemu ocenić. 

Edytowane przez Kubuś73
Link to post
Share on other sites

Panowie, za nie tak długo będę musiał zmienić olej i zastanawiam się, co dokładnie zalać. Obecnie jeździ na 5W40 Shella, producent zaleca 0W20 i nie wiem zbytnio, w którą stronę pójść. Dziennie pokonuję ok. 40-50 km, ale często zdarzają się przeloty po 2-5 km. Osobiście skłaniam się ku 0W.

Link to post
Share on other sites

Panowie, za nie tak długo będę musiał zmienić olej i zastanawiam się, co dokładnie zalać. Obecnie jeździ na 5W40 Shella, producent zaleca 0W20 i nie wiem zbytnio, w którą stronę pójść. Dziennie pokonuję ok. 40-50 km, ale często zdarzają się przeloty po 2-5 km. Osobiście skłaniam się ku 0W.

zalej 5w40-30 neste/valvoline  na 0w może Ci sporo brać oleju i gorzej chroni silnik na wysokich obrotach olej jak woda...

Edytowane przez QubaKpl
Link to post
Share on other sites

Guys na wiosnę/lato planuje mam nadzieje ze mi się uda kupić jakieś Coupe za 10k około myślę nad 406 ? Ludzie polecają mi tez volvo c70 bodajże/celice VI/eclipse/prelude/accord.406 mi się podoba wizualnie,do tego jak na Coupe ma całkiem sporo miejsca czy to będzie dobry wybór ? Pytam może ktoś miał do czynienia z 406 bądź jakimkolwiek które wymieniłem.

Edytowane przez Stawskiszef
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...