Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

http://i.imgur.com/p9DiuVi.jpg

 

Dusza JDMowca się we mnie wreszcie obudziła i pozazdrościłem Hondiarzom stylówki. A tak serio to zawsze chciałem mieć żółte akcenty na aucie.

 

Też się naczytałem, że 2.4 wpływa negatywnie na prowadzenie przez swoją wagę. Obym mógł się kiedyś przekonać, bo to jedno z niewielu kombi Sportwagonów, które bym przytulił.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

tylko to

Wstępnie tak, w sensie mechanicznie zdrowa.

Do uszkodzeń dochodzi jeszcze lusterko całe i zarysowane drzwi LP i LT.

 

 

 

Będziesz naprawiał @Freso?

Zależy ile dostanę z całki. Jeśli kasa będzie przyzwoita, to chwilowo założę pewnie części w innym kolorze, używane, żeby tylko jeździć. Będzie kasa, będzie czas - oddam do malowania.

 

Póki co zastępczy - Vectra C polift 1.9cdti. Przyjemne autko.

 

 

 

 

takie koszta

Liczone na cześciach Lancii, oryginalnych - reflektor 1100, felga 1200, nadkole bodajże 1800 policzone.. Nie ma lekko.

Na używkach wyjdzie około 700 złotych.

 

Nie wiem tylko, czy mogę jakoś ugryźć temat by auto złożyć na używkach na własny koszt, a ubezpieczycielowi pokazać faktury za malowanie i odzyskać przynajmniej koszta pomalowania elementów?

Link to post
Share on other sites
Nie wiem tylko, czy mogę jakoś ugryźć temat by auto złożyć na używkach na własny koszt, a ubezpieczycielowi pokazać faktury za malowanie i odzyskać przynajmniej koszta pomalowania elementów?

Przecież możesz wziąć kasę za całkę do ręki albo robić w warsztacie i wtedy oni sobie sami załatwiają sprawę z ubezpieczalnią.

Ja miałem cenę naprawy dostosowaną do tego ile kasy wypłacała ubezpieczalnia, na używanych częściach. 

Druga wycena, na ori, była dla kancelarii żeby wyciągnęli jak najwięcej kasy (ale i tak wielkie G z tego wyszło po 1,5 roku przepychanek...)

 

Tylko właśnie pytanie, na ile wycenią 'wrak', oni lubią zaniżać wartość do całki, a potem zawyżać cenę wraku żeby wypłacić jak najmniej kasy. 

Edytowane przez Johny3
Link to post
Share on other sites

 

 

Jak to skręca?

Hmm.. nie do końca rozumiem pytanie. :D

Skręca, jeździ, hamuje.

Parkowanie i manewrowanie łatwiejsze niż Kappą mimo podobnych wymiarów.

Prowadzenie IMO 7/10 - dość stabilne w zakrętach, trakcja przyzwoita mimo kiepskich opon, zastrzeżenie mam do zachowań auta na dziurach (troszkę "niespokojne", może coś jest zużyte) i ogromny minus za zachowanie na koleinach (auto pływa, jest niestabilne).

Link to post
Share on other sites

 

 

Wersja GTS czy standardowy sedan/komb

Standardowy sedan, bieda-edition. 1.9CDTI 8V.

 

W sumie na promień skrętu nie zwróciłem uwagi = nie ma tragedii.

 

Z tym silnikiem odpycha się przyzwoicie - w zupełności wystarcza do normalnego przemieszczania się. Przy wyprzedzaniu przydałoby się +30KM i trochę momentu (czyli 1.9CDTI 16v byłoby idealne), ale nie jest źle.

Link to post
Share on other sites
Słyszałem, że ma dość duży promień skrętu a pytam, ponieważ VC/signum są jednymi z opcji które biorę pod uwagę w perspektywie zakupu auta. Wersja GTS czy standardowy sedan/kombi?

 

Sig ma szerszy rozstaw osi więc nie porównuj :)

Ale jeśli pytasz to dość ciężko się zakręca signumem. Dość mały promień skrętu i spora długość (jak na hatchbacka). No i parkowanie... w tylnej szybie nie widać za dużo, więc czujniki się bardzo przydają ;)

Edytowane przez SKOME
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...