Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

U mnie stara Skoda Favorit ale jak znajdę lepszą pracę to mam nadzieję że zmienię także furę :) co byście polecali tak do 5k? bo też nie chcę kupować nie wiadomo jak drogiego auta bo koszty utrzymania się adekwatnie do tego zwiększają itp

Tak jak ktoś wspominał golf 4,jest tani w utrzymaniu i nie gnije zbytnio.

Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie 206 jak ma być do 5k, 306/Xsara też jak znajdziesz. Za tą kwotę to nie będzie golf tylko ulepo-gulf, Toyota pewnie nie dużo lepsza.

Za 5k normalnie sobie golfa kupi,wystarczy poszukać,206 fajne ale zawieszenie z makulatury.306 już lepsze.

Link to post
Share on other sites

Za 5k normalnie sobie golfa kupi,wystarczy poszukać,206 fajne ale zawieszenie z makulatury.306 już lepsze.

Z jakiej makulatury? Jeżdżę takim przez najgorszy roz***dziej od 30k km i nic się nie dzieje. Zresztą zamienników jest od groma, jak ktoś chce to może montować nawet lepsze od ori.

Link to post
Share on other sites

Z jakiej makulatury? Jeżdżę takim przez najgorszy roz***dziej od 30k km i nic się nie dzieje. Zresztą zamienników jest od groma, jak ktoś chce to może montować nawet lepsze od ori.

To sie ciesz,ale lepiej ,żeby wiedział,że tylna belka w tym modelu nie jest najmocniejsza,jest droga w wymianie,koszt niekiedy przekracza 1000zł przy regeneracji tylnego zawieszenia.O przodzie nawet nie wspominam.

Link to post
Share on other sites

To sie ciesz,ale lepiej ,żeby wiedział,że tylna belka w tym modelu nie jest najmocniejsza,jest droga w wymianie,koszt niekiedy przekracza 1000zł przy regeneracji tylnego zawieszenia.O przodzie nawet nie wspominam.

 

Jak kupowałem 307, to też mi się miało zawieszenie rozlecieć kompletnie - a przez 100 tys. km. ostrego katowania (samochodem jeździ moja żona, a ma taką pracę, że często zjeżdża z asfaltu i tłucze się po jakichś bezdrożach) wymieniałem tylko ze 2 razy drążki kierownicze - po 4 dychy sztuka, czy jakoś tak...

Link to post
Share on other sites

To sie ciesz,ale lepiej ,żeby wiedział,że tylna belka w tym modelu nie jest najmocniejsza,jest droga w wymianie,koszt niekiedy przekracza 1000zł przy regeneracji tylnego zawieszenia.O przodzie nawet nie wspominam.

Bajki piszesz. Raz, że belkę można zregenerować już nawet za 700 i jak napisał mejor 100k km z gwarancją, a pewnie i 150 polata. Dwa, to taki 306 ma też taką belkę podobnie jak większość aut PSA z tych lat. Mogę śmiało polecić to auto nawet jako wóz roboczy, bo jest tani w eksploatacji, szczególnie 2.0hdi na wtryskach Boscha (włącznie do 2001), gdzie jeszcze jest prosty układ elektryki tzw. bezmux. Za 5-ka może być problem znaleźć takie auto dobrze zachowane, ale niską awaryjnością dorównuje takiemu legendarnemu 1.9tdi na pompie, plus to że te hdi wychodziły w bogatych opcjach - praktycznie wszystko bez skóry.

Link to post
Share on other sites

no silnik 2.0hdi jest super,ogólnie i tak wszystko zależy od sztuki ale niech po prostu wie o takich sprawach.Warto znać słabe strony naszego potencjalnego przyszłego pojazdu i tyle.Nie chce już pisać jaka jest ta belka dla jednych taka dla drugich taka :D.Dodam,że mam golfa 4,którym jeździł mój brat przez 5 lat oprócz wymian oleju i raz amortyzatorów zaraz po sprowadzeniu nie wymieniał nic no i ostatnio przegląd przeszedł bez problemu i to nie u Mirka w garażu :P.Wiadomo wszystko zależy od sztuki

Link to post
Share on other sites

Ja również mogę polecić 206.

Sam mam 2.0 136km trochę w nim musiałem zrobić po kupnie ale o wszystkim wiedziałem wcześniej . Przez 2 lata dodatkowym wydatkiem bylo uszczelnienie wału co mnie wyszło ok 500 z robocizna.

 

Dziewczyna ma silnik 1.4 75km przez rok musiała wymienić chłodnice bo miała dziurę i łącznik stabilizatora, a tak to tylko lać i jedzic. W cenie do 5k będzie sporo skladakow ale na pewno znajdziesz coś dobrego.

 

PS. Ja 2 lata temu dałem za swojego 7k i na start włożyłem ok 2.5-3k (na szczęście o wszystkim wiedziałem przed zakupem i liczyłem się z tym wydatkiem), a dziewczyna w zeszłym roku dała za swojego 5.5k

 

Edytowane przez chudy64
Link to post
Share on other sites

no silnik 2.0hdi jest super,(...) ale niech po prostu wie o takich sprawach.Warto znać słabe strony naszego potencjalnego przyszłego pojazdu i tyle.

Tu się zgodzę pod warunkiem, że jak brać pod uwagę nowsze roczniki, te na wtryskach piezoelektrycznych, to odpada możliwość regeneracji, a komplet 4 szt nowych to 2,5k :/ Z 1.4 hdi, o ile mnie pamięć nie myli, nie ma takiego problemu.

 

@up

Nie, to jest benzyna - na szczęście ;)

Edytowane przez d i l
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...