Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

 

 

A obecnie 4.4 z sekwencją (dobrą a nie jakimś badziewiem) można upolować za 4k pln.... a mieszkanie sprzedaż 2 razy drożej :D

Serio tak patrząc na wartość auta i ile ono tracie w funkcji czasu to.... lepiej nie kupować w ogóle samochodu.

 

Ostatnio znalazłem ogłoszenie z Mondeo MK2 z 99r za 15k pln. Gdyby to był 2.0 to już bym po niego jechał bo koszt rewitalizacji + laweta i wszystkie opłaty nigdy nie wyszłyby mniej niż auto tego rozmiaru z przebiegiem 5.5k km.

Od 2000 stał w garażu po stłuczce - części chyba za drogie wtedy były :D

 

Tak więc dlaczego auta tracą na wartości? Przez przebieg, wiek czy biodegradację?

 

Nie wiem, skąd ty takie ceny bierzesz.

E39 w dobrym stanie w Polsce to minimum 12k za przedlift i 15k za polift.

Za 4k to kupisz gruza, a sama instalacja do V8 wyniesie ciebie więcej.

 

 

@@fiend_, nie, nie jest. W takim 1.9TDI 90KM nie wystarczy wymienić elementów wymienionych przez Ciebie, żeby mieć 200KM przy normalnej żywotności silnika.

Poszukaj sobie zmian w silniku 90 a 150KM.

No właśnie mówiłem o żywotności, bo moc można mieć, ale to na daily się już za bardzo nie nada.

Link to post
Share on other sites

 

 

E39 w dobrym stanie w Polsce to minimum 12k za przedlift i 15k za polift. Za 4k to kupisz gruza, a sama instalacja do V8 wyniesie ciebie więcej.

 

Byłem świadkiem wymiany gotówki na kluczyki i papiery.
Żeby dało się tym jeździć to do wymiany amory oraz jakieś tuleje w tyle bo uciekała bokiem przy ciśnięciu. Do tego drzwi pasożyta z tyłu, kawałek progu pasożyta z przodu. Tyle z robót koniecznych.
Jako dodatki odchamienie, wstawienie normalnego wydechu oraz uruchomienie wszystkich głośników.

 

Kupiona za 4 sprzedana za 13.

Nie wiem czy przed czy po lift. Nie siedzę w beemkach. Jak ktoś (nie)chce to trafi za grosze.

 

 

 

P.S.

 

Chociaż i tak nic nie przebije sekwencji za 2k kupionej z gulfem 3 za 500pln :D

Link to post
Share on other sites

Byłem świadkiem wymiany gotówki na kluczyki i papiery.

Żeby dało się tym jeździć to do wymiany amory oraz jakieś tuleje w tyle bo uciekała bokiem przy ciśnięciu. Do tego drzwi pasożyta z tyłu, kawałek progu pasożyta z przodu. Tyle z robót koniecznych.

Jako dodatki odchamienie, wstawienie normalnego wydechu oraz uruchomienie wszystkich głośników.

 

Kupiona za 4 sprzedana za 13.

 

Nie wiem czy przed czy po lift. Nie siedzę w beemkach. Jak ktoś (nie)chce to trafi za grosze.

 

 

 

P.S.

 

Chociaż i tak nic nie przebije sekwencji za 2k kupionej z gulfem 3 za 500pln :D

Ah no jeśli ktoś chce się bawić w inwestowanie grubej forsy to można, ale jak widzisz po cenie, za którą poszedł - 4 tysiące to nie starczy na normalną.

Też stałem przed decyzją, czy kupić polskie e39 za 5-7 tysięcy i się bawić w remonty, czy kupić anglika w tej samej cenie i stanie jak polskie za 10 w górę i szczerze mówiąc, w ogóle nie żałuję zakupu anglika.

Link to post
Share on other sites

Szybka piłka

Jaki olej brać do merca w212 e250, 2.2l cdi 204km?

Rocznik 2011

Trochę się tych stron o olejach przewinęło, ale nie mam pewności czy była tam jakaś strona ze spisem olejów zalecanych do poszczególnych silników

Z góry dzięki

 

Edytowane przez yukki
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...