Skocz do zawartości

Sprzęt audio JBL czy Magnat ?


Recommended Posts

Witam

Jako iż nie miałem bliskiej przygody ze sprzętem audio proszę was o pomoc w wyborze sprzętu audio do niedużego pokoju 4m x 3m.

 

Pokój jest troszkę ciasny więc zastanawiałem się tylko nad głośnikami podstawkowymi (mniejsze można położyć np. na szafie). Czy większe podłogowe mają lepszą jakość, bass? Jaka różnica między podłogowymi a podstawkowymi i czy duża?

 

Kasa jaką chcę przeznaczyć to:

 

4 kolumny łącznie do 1400zł

amplituner do 600zł

 

Znalazłem i zainteresowałem się poniższymi aukcjami. Co sądzicie o tych kolumnach.

Co do amplitunera to prosiłbym was o jakieś sugestie gdyż tutaj jestem już zielony. Interesuje mnie ładny dźwięk, basu potężnego nie potrzebuję :) Sprzęt chciałem połączyć głównie z komputerem stacjonarnych oraz ewentualnie z TV.

 

Kable

Jaka jest różnica miedzy kablem beztlenowym 2x1,0mm a 2x1,5mm oprócz tego, że jest zapewne grubszy. Czy lepszy jest zwykły okrągły?

Bardzo proszę o poradę gdyż jestem zdecydowany na kupno ale chcę zaczerpnąć wiedzy i opinii innych.

 

Dzięki postaram się jakoś odwdzięczyć:)

Link to post
Share on other sites

bym na Twoim miejscu odrzucil ampa i w tej cenie kupil porostu porzadny sprzet pod dzwiekowke

 

http://fabrykadzwieku.pl/Studio/Monitory/Aktywne/MACKIE-MR8.html

 

http://fabrykadzwieku.pl/Studio/Monitory/Aktywne/BEHRINGER-TRUTH-B3031A.html

 

po co Ci 4 kolumny?

 

roznicy w tym kablu nie uswiadczysz po za tą ze jest grubszy jak wspomniales

to nie ta jakosc sprzetu by kablami sie zajmowc

 

Edytowane przez lopez2
Link to post
Share on other sites

Co to są te monitory dźwiękowe czy odsłuchowe? Do nich trzeba jakiś wzmacniacz? (Wbudowane wzmacniacze 150 i 75 watt, zapewniające ogromną rezerwę mocy) Jeśli nie trzeba wzmacniacza to jaki kabel (wejście) jest aby podpiąć je np. do komputera?

 

One podpina się zwykłymi kablami beztlenowymi czy są jakieś specjalne do nich?

Edytowane przez bazantunio100