Skocz do zawartości

[MULTI] RAGE - seria


Recommended Posts

3 godziny rozgrywki za mną. W tym czasie jedyny [raz wystąpił] problem z jakim się napotkałem to zacinająca się animacja przeładowania shotguna. Zalety: - oprawa wizualna; - oprawa dźwiękowa; - feeling broni; - jazda pojazdami; - klimat. Wady: - powtarzalność lokacji; - hermetyczność lokalizacji [nie można wyjść poza określony obszar]; - niski poziom trudności, nie sposób zginać [opcja w grze: wysoki poziom trudności]; - kiepskie SI; czas celowania CPU jest na tyle długi, że bez problemu można do niego podbiec i go znokautować; - CPU strzela z broni z nieskończoną ilością amunicji, przynajmniej do czasu gdy zginie, bo po śmierci nagle okazuje się, że delikwenta posiadał przy sobie 2 "kulki"; - częsty problem z brakiem amunicji; - kulejący hitbox [strzał w głowę].

 

Do wad dodałbym jeszcze całkowity brak interakcji z otoczeniem.Można władować cały magazynek w np. radio na stole a to nie drgnie nawet o centymetr, w 2011 roku to trochę razi...

Edytowane przez Marked
Link to post
Share on other sites

A i gra oczywiście hula na starusieńkim DirectX 9.0c. Choć Hard Reset też obsługuje DX9 to graficznie rozwala Crysisa 2 na dx11 w drobny pył.

Po pierwsze to gra nie 'hula' i do hulania jej daleko. A tak całkiem poważnie to nie jest to DX9 tylko OpenGL, którego Carmac tak uparcie trzyma się od lat. Tak czy inaczej wersja API i tak nic nie znaczy. DX11 nie oznacza automatycznie fantastycznej grafiki. To tylko narzędzie, które ktoś musi dobrze wykorzystać.

 

Wszystkie te configi poza doczytywaniem tekstur poprawiają jedynie jakość panoramy i pewnej części obiektów oglądanych z daleka. Co nie zmienia faktu, że nawet nie jestem pewny czy u wszystkich efekt końcowy jest identyczny. Jeśli obok nieźle zrobionej postaci, z wyraźnymi detalami stoi 'coś' co wygląda jak sprite'y albo grafika z lat 90-tych to nie wiadomo czy mroczny silnik Rage czegoś nie rozpakował/wyświetlił poprawnie czy to ma po prostu wyglądać jak gó**o i ani testerów ani producentów/wydawców pokazanie czegoś takiego w 2011 roku wcale nie razi.

Link to post
Share on other sites

Jeśli obok nieźle zrobionej postaci, z wyraźnymi detalami stoi 'coś' co wygląda jak sprite'y albo grafika z lat 90-tych to nie wiadomo czy mroczny silnik Rage czegoś nie rozpakował/wyświetlił poprawnie czy to ma po prostu wyglądać jak gó**o i ani testerów ani producentów/wydawców pokazanie czegoś takiego w 2011 roku wcale nie razi.

Popieram w 100%

Link to post
Share on other sites

Lepiej poczekać aż załatają i wtedy będzie można kupić. Przy okazji cena nieco spadnie więc tym bardziej warto poczekać.

 

EDIT: Przed chwilą skończyłem RAGE'a. Tak beznadziejnego zakończenia już dawno nie widziałem. Ogólnie Baza włady jest najlepiej wykonaną lokacją w grze.

Edytowane przez Mixtape
Link to post
Share on other sites

Jak masz $$ to kupuj, ta pierwsza łatka naprawia te większe bugi, mniejszych nie znalazłem, gra grywalna. Ciekawe czy będą te tekstury HD, a jak będą to kiedy. Bo tektury w tej grze to nie wiem jak to nazwać, w oblivionie z 2006 roku były lepsze znacznie.

Link to post
Share on other sites

Wczoraj włączyłem grę ale tylko na kilka min, bo nie było czasy popykać tak więc na temat grywalności się nie wypowiem, bo nie wiem. Dzisiaj będzie trochę czasu to pogram :) Spodziewałem się ułomności graficznych ale się miło rozczarowałem. tekstury w porządku. Nie są jakieś tam rozwmyte. Mogły by być lekko lepsze ale tak jest ok. Jedyny minus to to, ze one się ciągle doczytują nawet jak się kręcę wokoło siebie... jak by gra ich nie trzymała w pamięci. Nie wygląda to najlepiej. Po za tym dobrze. Płynność jest idealna. Stabilne 60fps :) Przynajmniej w tej lokacji na samym początku. Dzisiaj po południu pogram to sobie zdanie wyrobię.

Link to post
Share on other sites

Ja wybrałem wersjęna Xbox`a 360 bo jest perfekcyjnie zoptymalizowana (stałe 60 fps) i wygląda niewiele gorzej niż na PC. Pograłem już jakieś 8h i powiem, że im dalej w las tym bardziej jestem pod wrażeniem. Początkowe rozczarowanie, że grafika nie jest tym co się oczekiwało ustępuje. Gra jest pomimo niskiej jakości niektórych textur po prostu BARDZO ładna. Bronie konwencjonalne co dla mnie in plus. Windstick - strzał w dziesiątkę. Loklizacji jest dużo, gra wydaje się ogromna. 8h grania i dopiero teraz Xbox poprosił o 2 płytę czyli można przyjąć, że będzie to jakieś 24h głównego wątku z kilkoma misjami pobocznymi. Design poziomów i postaci też bomba. Jest to jedna z najlepszych gier na konsole w jakie grałem. Pod względem grywalności rozłożyła na łopatki Gears of War 3. Mimo całego narzekania jakie jest w sieci ja daje zdecydowanie dużego plusa Carmackowi bo zrobił bardzo dobrą grę. Nie powinni jedynie wypuszczać niedopracowanej wersji na PC. Na PC powinni wypuścić wersję bez błędów i z texturami wyższej rozdzielczości, a nosili by Carmacka na rękach.

 

P.S.

Nie jest to FPS z prawdziwego zdarzenia. Fani BF3 nie będą kontent. AI też jest niestety tylko standardem konsolowym. Interakcja z otoczeniem nie istnieje, nie ma możliwości zniszczenia dosłownie NICZEGO (stołu, krzesła, butelki, beczki) czego nie przewidzieli do zniszczenia twórcy bo jest powiązane z wątkiem. Mimo tych wad jest to bardzo grywalna gra akcji.

Link to post
Share on other sites

Na klocka nie wrzucę żadnego FPS'a bo to mija się z celem, no może poza GOW. No, jak nie ma interakcji to tragiedia %-) bo to stwarza "sterylny" świat a ja tego nie dzierżę. A może ktoś wypowie się na temat samej rozgrywki, to znaczy tempo gry czy jakieś zwroty akcji ?! (screeny nie zawadzą).

 

<pozdro>

Link to post
Share on other sites

#68

RAGE z wątkami pobocznymi powinieneś przejść w 13-15 godzin. W 24 godziny skompletujesz wszystkie achievement'y, o ile będąc w lokalizacji X zbierzesz wszystkie karty. Niestety do niektórych pomieszczeń nie można powrócić.

 

I oczywiście wersja PC wygląda znacznie lepiej od konsolowej. Zrzuty ekranu jedno, a realny gameplay widziany własnymi oczami to drugie.

 

#69

Zwrotów akcji nie ma, bo trudno w tej grze mówić o fabule. Zaś tempo gry jest "odpowiednie": nie ma miejsca na nudę, w przerywnikach pomiędzy walką można pooglądać nieziemsko wyglądające lokalizacje. Level design stoi na bardzo, bardzo wysokim poziomie. Z zainstalowaną łatą RAGE to najlepszy FPS tego roku [so far].

Edytowane przez Ujemny
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...