Skocz do zawartości

Ubuntu 11.04 x64


Recommended Posts

Witam! Otóż chciałbym się dowiedzieć czy Ubuntu 11.04 x64 posiada wersję polską. Jeżeli tak to czy jest ona na stronie: ubuntu.com? Pobiera mi wersję 11.04 x64 która zajmuje 698 mb. Proszę o pomoc :P Chciałbym mieć wersję polską. Chciałbym się jeszcze dopytać trochę :P . Jak zrobić aby był Windows 7 x64 i Ubuntu x64? Wystarczy że podziele dysk na dwie partycję? i zainstaluję oba systemy? i jak uruchomię komputer to będę miał do wyboru , który system właczyć? :D Sorki ale jestem zielony w tym akurat. Pierwszy raz będę miał Linuxa ;/ Potrzebuję go teraz.

 

Sterowniki będą do niego potrzebne?

Edytowane przez Woods8754
Link to post
Share on other sites

http://ubuntu.pl/pobierz.php nie trzeba długo szukać;p tak, wystarczą 2 partycje... (wypada zrobić więcej żeby to jakoś ładnie rozplanować, tzn pliki użyszkodnika w jednym miejscu, systemowe w drugim, ale nigdy się w to nie zagłębiałem), niemniej jednak wystarczą 2 partycje.

Instaluj najpierw windows'a, a później linux'a, będziesz miał do wyboru na początku okienko.

Sterowniki do większości rzeczy same się pobiorą, do karty graficznej klika się na górze okienko z powiadomieniami i instaluje.

Instalacja linux'a na laptopie ostatnio zabrała mi ze 3x mniej czasu niż windowsa (instalowałem najpierw windows, pozniej linux).

Oczywiście ze sterownikami i podst aplikacjami.

Link to post
Share on other sites

Jest prostsza metoda... ściągnij program Wubi i uruchom z poziomu Windowsa. Poprowadzi za rękę.

 

Ubuntu 11.04 jest zlokalizowane częściowo, pełny pakiet językowy pobiera się automatyczne z netu po instalacji.

Edytowane przez gtxxor
Link to post
Share on other sites

No ok, nagrałem i teraz muszę na nowo zainstalować win 7 x64 na pierwszej partycji a potem linuxa na drugiej partycji? Czy formatować też tą drugą partycję czy zostawić jako pamięć wolna czy coś takiego (do użycia).? Ile dać GB na linuxa? Pojemność mojego dysku to 750GB