Skocz do zawartości

[Prośba] Zestaw słuchawek i Dac do ok600zł


Recommended Posts

Witam, na wstępnie zaznaczę, że jestem laikiem w dziedzinie nagłośnienia. Przechodząc szybko do sedna:

Szukam sprzętu powiedzmy że uniwersalnego, jestem weekendowym graczem oraz nie rzadko oglądam filmy. Poszukuję słuchawek nausznych prawdopodobnie zamkniętych (lubię lekko wzmocniony bas) oraz czegoś do ich napędzenia. Dac/karta dźwiękowa? Nie robi mi to różnicy bo mam PC, ale myślę że DAC byłby wygodniejszy (chyba że ma jakieś minusy, bo ja nie wiem właściwie czym się różni od karty dźwiękowej). Całym zestawem chciałbym zmieścić się do 600-700zł. Poprzednie moje słuchawki to isk HD-9999 byłem z nich zadowolony, ale jedna słuchawka zaczęła trzeszczeć :( Nie wiem czy kupić je ponownie czy mam jakieś inne do wyboru.

Byłbym ogromnie wdzięczny za pomoc jakiegoś standardowego/ uniwersalnego zestawu ponieważ tak jak mówię nie mam jakiś konkretnych wymagań, jedyne żeby był większy niż przeciętny bas (np jak moje isk HD-9999)

Z góry dziękuje wszystkim za pomoc :D

Edytowane przez romekh
Link to post
Share on other sites

Zareklamuj i dokup DAC. Może Fxaudio X6 mk2?

Niestety ale już po gwarancji :(

 

 

https://www.audiofanatyk.pl/recenzja-sluchawek-edifier-h880/

 

https://www.audiofanatyk.pl/recenzja-sluchawek-1more-h1707-triple-driver/

 

I te i te nie wymagają dodatkowego wzmocnienia. W recenzji jest opis porównawczy z HD9999

Jesteś pewien że bez DAC bedzie ok? Mam też wieże (troche lat ma) Sharp XL-mp110 to mogę przez nią puścić dźwięk, wzmacniacz to ma bo na słuchawki z niej grają głośno ale czy DAC to już nwm 

 

Płyta główna to z370 tomahawk wiec ten dźwięk najgorszy nie jest, te isk 9999 przez wieże i z tej płyty grały dla mnie bardzo dobrze

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...