Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

X-kom, Gigabyte - zwrot pieniędzy?

xkom x-kom gigabyte zwrot pieniędzy rtx 2080 serwis

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 adimark777

adimark777
  • Amator

  • 33 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 17 wrzesień 2020 - 13:41

Witam,

Od początku tego roku męczę z się wysyłaniem mojej karty Gigabyte RTX 2080 Windforce po serwisach. Karta ma wyraźne uszkodzenie - głośno działające wiatraki, ponad 4500 obrotów/min, wysokie temperatury, spadek wydajności w grach. Pierwszy raz wysłałem na gwarancję przez x-kom do serwisu Gigabyte we Wrocławiu. Po miesiącu czekania dostałem kartę z wymienioną pastą. Podziałała 2 tygodnie i usterka wróciła. Za drugim razem, ponownie na gwarancję, prosiłem o dokładniejsze przyjrzenie się sytuacji, niż tylko wymiana pasty, niestety serwis zignorował moje prośby, stwierdził, że nie dostał żadnych informacji od sklepu, nie zwrócił uwagi na historię karty i ponownie ją wyczyścił i wymienił pastę. Teraz usterka ponownie wraca  po 2 tygodniach i nie wiem, co mam robić. W tej sytuacji nie godzę się na ponowne zlekceważenie mnie i oczekuję zwrotu pieniędzy lub przynajmniej wymiany na nowy sprzęt. Straciłem już mnóstwo czasu i cierpliwości, nie mam ochoty znowu czekać ponad miesiąc na wymianę pasty. Co robić?


  • 0

#2 AudiAWX

AudiAWX
  • Pasjonat

  • 845 postów

Napisano 17 wrzesień 2020 - 14:42

Chyba musisz nerwowo wytrzymać trzeci serwis. Później należy ci się chyba zwrot kasy lub nowa.
Miałem parę razy takie przepychanki, też nerwy puszczały od ich głupot, ale zawsze jak oddawałem 4 raz na serwis to nagle wszyscy mieli ludzkie odruchy i kasa na stół.
  • 0

#3 jarkko

jarkko
  • Gaduła

  • 310 postów

Napisano 17 wrzesień 2020 - 15:35

Możesz skonsultować ta sytuację z rzecznikiem praw konsumenta przy urzędzie miejskim w Twoim mieście. Dostaniesz informacje czarno na białym o którą możesz się oprzeć rozmawiając następnym razem z serwisem.
  • 1

Cisco CCNA R/S


#4 adimark777

adimark777
  • Autor tematu
  • Amator

  • 33 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 17 wrzesień 2020 - 21:24

Zgłosiłem po raz kolejny reklamację do x-komu tym razem z tytułu rękojmi. Doradzono mi, żeby tym razem załączyć w pudełku pismo z prośbą o wystawienie zaświadczenia o nienaprawialności i opisem sytuacji oraz przylepić je na taśmę, żeby się nie zgubiło (XD?). Mam nadzieję, że do trzech razy sztuka i tym razem nie będzie pajacerki.


  • 0

#5 danieloslaw1

danieloslaw1
  • Mistrz

  • 2163 postów

Napisano 21 wrzesień 2020 - 21:23

wrzuć tam kartke albo dwie w różne miejsca i oklej tez pudełko. zrob tez film jak to robisz i nie beda mogli sie wykręcić


  • 0
Przyjdzie czas, że zapłaczesz nad sobą!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: xkom, x-kom, gigabyte, zwrot, pieniędzy, rtx, 2080, serwis

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych