Skocz do zawartości

X-kom, Gigabyte - zwrot pieniędzy?


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez adimark777,

Recommended Posts

Witam,

Od początku tego roku męczę z się wysyłaniem mojej karty Gigabyte RTX 2080 Windforce po serwisach. Karta ma wyraźne uszkodzenie - głośno działające wiatraki, ponad 4500 obrotów/min, wysokie temperatury, spadek wydajności w grach. Pierwszy raz wysłałem na gwarancję przez x-kom do serwisu Gigabyte we Wrocławiu. Po miesiącu czekania dostałem kartę z wymienioną pastą. Podziałała 2 tygodnie i usterka wróciła. Za drugim razem, ponownie na gwarancję, prosiłem o dokładniejsze przyjrzenie się sytuacji, niż tylko wymiana pasty, niestety serwis zignorował moje prośby, stwierdził, że nie dostał żadnych informacji od sklepu, nie zwrócił uwagi na historię karty i ponownie ją wyczyścił i wymienił pastę. Teraz usterka ponownie wraca  po 2 tygodniach i nie wiem, co mam robić. W tej sytuacji nie godzę się na ponowne zlekceważenie mnie i oczekuję zwrotu pieniędzy lub przynajmniej wymiany na nowy sprzęt. Straciłem już mnóstwo czasu i cierpliwości, nie mam ochoty znowu czekać ponad miesiąc na wymianę pasty. Co robić?

Link to post
Share on other sites

Chyba musisz nerwowo wytrzymać trzeci serwis. Później należy ci się chyba zwrot kasy lub nowa.

Miałem parę razy takie przepychanki, też nerwy puszczały od ich głupot, ale zawsze jak oddawałem 4 raz na serwis to nagle wszyscy mieli ludzkie odruchy i kasa na stół.

Link to post
Share on other sites

Zgłosiłem po raz kolejny reklamację do x-komu tym razem z tytułu rękojmi. Doradzono mi, żeby tym razem załączyć w pudełku pismo z prośbą o wystawienie zaświadczenia o nienaprawialności i opisem sytuacji oraz przylepić je na taśmę, żeby się nie zgubiło (XD?). Mam nadzieję, że do trzech razy sztuka i tym razem nie będzie pajacerki.

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...
  • Rozwiązanie

Dla zainteresowanych tematem:

Karta wróciła do mnie po wielu telefonach i mailach, już myślałem, że xkom gdzieś ją zgubił. Testowałem ją przez prawie 2 tygodnie i teraz nagle działa bez szwanku, jak nowa sztuka. Mam podejrzenie, że w serwisie Gigabyte po kryjomu została jakoś w końcu naprawiona lub wymieniona na nową, ale nikt się do tego nie chce przyznać i próbowali zwalić winę na mnie. Tak czy siak, nie mam już cierpliwości męczyć się z wielkimi korporacjami, więc po prostu wystawię ten sprzęt używany na sprzedaż.

Temat do usunięcia

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...