Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Serwis Gigabyte - Istne dno, strzeżcie się tego

serwis gigabyte wrocław karta graficzna 2080 windforce

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
74 odpowiedzi w tym temacie

#61 7ym0n

7ym0n
  • Nowicjusz

  • 21 postów
  • Miejscowość:Kraków

Napisano 12 październik 2020 - 09:41



Obawiam się, że w tym przypadku na niewiele się to zda

 

Mimo wszystko spróbowałbym również tej ścieżki. Tak jak napisał kolega @ultragame, obecnie w Twojej sprawie jest bardzo duży bałagan, który powstał dlatego, że rozpoczynając postępowanie zakładałeś dobrą wolę gwaranta. Ponieważ jednoznacznie widać, co obecnie gwarant razem ze sprzedawcą chcą zrobić, złożyłbym oficjalną pisemną reklamację w ramach rękojmi do sprzedawcy (tak, żeby ułatwić pracę Urzędowi w razie potrzeby). Skorzystaj z poniższego przykładowego wzoru ze strony UOKiK:

 

https://prawakonsume...ach-rekojmi.jpg

 

 

Jeśli potrzebujesz pomocy w sformułowaniu żądania lub jakiejkolwiek innej części pisma, daj znać tu, lub na pw. To co obecnie powinieneś zrobić to wysłanie jasno sformułowanego żądania do sprzedawcy. Nie musisz załączać oryginału paragonu- wystarczy kserokopia lub fotokopia załączona do pisma. Wysyłasz to za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (żółta kartka) PP. Zostaw sobie również swoją kopię w papierze, do której dołączysz sobie potwierdzenie nadania i zwrotkę od Poczty.

 

I tak jak napisał kolega wyżej najpierw UOKiK, później ewentualnie powództwo do Sądów powszechnych (gdyby znów nie uznano roszczenia).


  • 0

| Ryzen R5 3600 + be quiet! Dark Rock 4 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming | Patriot Viper 2x8 GB 3200 cl16 | Adata SX8200 PRO 512GB | Sapphire RX 5600 XT @ 1080p | Seasonic CORE GM-500 Gold | be quiet! Pure Base 500 W


#62 lucas-7

lucas-7
  • Gaduła

  • 267 postów
  • Miejscowość:Tomaszów Mazowiecki

Napisano 12 październik 2020 - 10:37

Naprawdę zalecam kontakt przez fb. Moja sprawa z x-kom była jeszcze bardziej skomplikowana i po ich interwencji udało się znaleźć kompromis. Naprawdę wszystko zależy od ludzi a musisz mieć świadomość ze jak dzwonisz na infolinię to dziś obsługuje Cie Damian a jutro Stefan którzy powtarzają procedury, które w x-kom jako ze to naprawde duzy dystrybutor są stosowane dosyć surowo. Mnie udało się dzięki osobie obsługującej fb ktora przekazała moja sprawe konkretnej osobie która to przeprowadziła cały proces reklamacyjny. UOKiK w mojej sprawie nie zrobił prawie ze nic, a co do sądu to powodzenia życzę, będziesz się z tym bawił następne miesiące jak nie lata. Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
  • 0

#63 adimark777

adimark777
  • Autor tematu
  • Amator

  • 35 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 13 październik 2020 - 21:41

Na razie walczymy. X-kom zna już moją sprawę, opisałem im dokładnie co się dzieje, obiecali, że będą dociskać serwis. Mam dostać informację zwrotną w ciągu kilku dni. Zobaczymy co z tego wyjdzie, dam znać


  • 0

#64 ultragame

ultragame
  • Amator

  • 25 postów

Napisano 13 październik 2020 - 23:58

X-KOM pójdzie tobie ostatecznie na rękę żeby pokazać się niby z dobrej strony jak dba o klienta.Xkom działa na portalach komputerowych.
Będzie to pokazówka bo rzecz jasna dawno by rozpatrzył twoją sytuację z tytułu rękojmi proste.
  • 0

#65 AudiAWX

AudiAWX
  • Pasjonat

  • 849 postów

Napisano 14 październik 2020 - 08:08

Ja bym Liptonowi wysłał kartę na testy albo coś, inaczej by śpiewali.
  • 0

#66 Revenant

Revenant
  • Fabricator-General

  • 1530 postów

Napisano 14 październik 2020 - 08:51

Ja bym Liptonowi wysłał kartę na testy albo coś, inaczej by śpiewali.

 

Wątpię by chciał się angażować w jakiś crapstorm.


  • 0

[OMNISSIAH] | AMD Ryzen 2600 4.1GHz 1.285v Daily | Asus X470 Crosshair VII Hero WiFi | G.Skill TridentZ RGB 16GB 3400MHz 14Cl

| RTX 2070 SUPER EVGA FTW3 ULTRA 2100MHz 15,6Gbps | Crucial MX500 500GB (OS) & Samsung 850 Evo M2.0 500GB & Crucial MX500 1TB

| Seasonic 750W FOCUS PLUS PLATINUM | EKWB AIO 360 D-RGB | Fractal Design Define R6 + 6x BQ Silentwings 3 140mm PWM

| EDIFIER R1700BT Schwarz + Prolink FuturaSupremeFX S1220 | HyperX Cloud I + ESS® ES9023P | LG 27UL550

Wcześniej: P870DM-4K (4K AHVA G-Sync, 6700K delid 4.5GHz + GTX 980M SLI Prema vBIOS), Clevo P651HS (120Hz G-Sync, GTX 1070 OC).


#67 adimark777

adimark777
  • Autor tematu
  • Amator

  • 35 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 15 październik 2020 - 13:52

Gigabyte nie stwierdził usterki po 18h testu. Poprosiłem ich o dodatkowy test polegający na po prostu odpaleniu jakiejś wymagającej gry. Zgodzili się. Ten test również nie wykrył usterki, gra była odpalona od 8 do 14, nawet tester sobie pograł - dalej nic. Co ciekawe, dopiero dziś po dopytaniu się, dowiedziałem się, że za poprzednimi dwoma razami, karta również nie miała usterki - była naprawiana "profilaktycznie", czyli czyszczona i wymieniana pasta, ale usterki nie było. Czekam teraz aż do mnie wróci i zobaczę, jak będzie chodziła w moim komputerze. Jeśli znowu wentylatory będą świrować, to sprawdzę w innym komputerze (o ile jakiś znajomy się na to zgodzi). Jeśli tam będzie w porządku, to rozpoczynam poszukiwania wady w moim pc, mimo że naprawdę nie przypuszczałbym, że cokolwiek jest nie tak. Tym bardziej, że zastępcza 1660 też od Gigabyte chodzi zupełnie normalnie.

Jeśli to serio moja wina, że karta zachowuje się w taki sposób, to macie może jakiekolwiek pojęcie, co może to powodować? Cyrkulacja powietrza w obudowie jest na 100% poprawna. Temperatury wszystkich komponentów są idealne. Pomyślałem, że może to bios, ale nie znalazłem tam nic podejrzanego. Jest najnowsza wersja. Czy płyta główna ma jakiś moduł sterujący wiatrakami, który mógł się uszkodzić? Problem zawsze występował, kiedy kartę się jakoś obciążyło, czyli właściwie za każdym razem, kiedy wiatraki szły w ruch wybudzone z trybu pasywnego. Co ciekawe, nie działały na nią żadne programy kontrolujące pracę wentylatorów (MSI Afterburner, AORUS Engine), a nawet biosowy SpeedFan 5. Były zupełnie ignorowane i karta mimo tego odpalała pełne obroty przy odpaleniu np. Warzone.


Użytkownik adimark777 edytował ten post 15 październik 2020 - 13:54

  • 0

#68 pendzel_3

pendzel_3
  • Maniak

  • 3141 postów

Napisano 15 październik 2020 - 14:35

Jak najbardziej jest opcja na to że coś się gryzie sprzętowo - żeby do tego dojść musiałbyś wymieniać element po elemencie, łatwiejszej drogi nie wiedzę. Miałem kiedyś przypadek że jedna ze stacji roboczych "freezowała" się, za cholerę nie mogłem dojść co jest tego przyczyną zero błędów, zero śladu po nieprawidłowych wartościach czegokolwiek. rozebrałem na części gdyż nie miałem czasu na dalszą zabawę - każda z nich została ponownie wykorzystana w w innej skrzynce i działa do dziś bezproblemowo.  

 

Najprościej idź do jakiegoś znajomego wkładajcie GPU i testujcie, jeśli jest tak jak się zarzeka serwis to GPU jest sprawne.


  • 0

Ryzen 7 1700@3,9GHz 1,34V ** Fortis 3 HE1425 v2 ** MSI B450-a pro ** Crucial ballistix sport LT@3533 c15 ** Zotac gtx 1070 amp! **

Vero M2 600W ** NVMe XPG SX8200 Pro  + HDD 1TB ** SPX M40 pure black/6x 1200 sigma pro*

<RAM>Na pytania typu"Czy dany ram będzie u mnie działał na pewno? Odp:na pewno są podatki i śmierć, zamawiaj z możliwością zwrotu</RAM>


#69 adimark777

adimark777
  • Autor tematu
  • Amator

  • 35 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 26 październik 2020 - 11:50

Mamy 26.10. Karta dalej nie wyjechała z serwisu Gigabyte, nie odpowiadają na maile.


  • 0

#70 ADR15

ADR15
  • ADR

  • 1545 postów

Napisano 26 październik 2020 - 13:38

Jaki zasilacz posiadasz ? Kiedyś tak miałem nowy zasilacz na starym wszystko chodziło, a na nowym dziwne zachowanie grafiki. Przejście na integrę oraz jakaś słabszą działało wszystko ok. Też wysyłałem kartę i nic nie wykazali... Okazało się, że nowy zasilacz był wadliwy.


Jaki zasilacz posiadasz ?


  • 0

#71 danieloslaw1

danieloslaw1
  • Mistrz

  • 2200 postów

Napisano 26 październik 2020 - 13:44

a możesz karte sprawdzic w 1-3 różnych komputerach? Od tego bym zaczął. 

Procka sprawdzaj w linx, prime95, jakiejs giereczce, 3dmark, heaven benchmark i jakies moze cinebench r20

 

Karte w furmark asus rog, jakiejs giereczce, heaven benchmark, 3dmark

Ram w memtest
 

Całośc możesz tez w occt i aida64

Możliwosci masz dużo. Możliwe że cos innego sie gryzie. 

Niepokoją tylko wysokie temp ktore wskazuja na 100% że to karta. Dziwne


Użytkownik danieloslaw1 edytował ten post 26 październik 2020 - 13:47

  • 0
Przyjdzie czas, że zapłaczesz nad sobą!

#72 adimark777

adimark777
  • Autor tematu
  • Amator

  • 35 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano wczoraj, 16:56

Jaki zasilacz posiadasz ? Kiedyś tak miałem nowy zasilacz na starym wszystko chodziło, a na nowym dziwne zachowanie grafiki. Przejście na integrę oraz jakaś słabszą działało wszystko ok. Też wysyłałem kartę i nic nie wykazali... Okazało się, że nowy zasilacz był wadliwy.


Jaki zasilacz posiadasz ?

Seasonic 750W Focus Plus 80 Plus Gold BOX


a możesz karte sprawdzic w 1-3 różnych komputerach? Od tego bym zaczął. 

Procka sprawdzaj w linx, prime95, jakiejs giereczce, 3dmark, heaven benchmark i jakies moze cinebench r20

 

Karte w furmark asus rog, jakiejs giereczce, heaven benchmark, 3dmark

Ram w memtest
 

Całośc możesz tez w occt i aida64

Możliwosci masz dużo. Możliwe że cos innego sie gryzie. 

Niepokoją tylko wysokie temp ktore wskazuja na 100% że to karta. Dziwne

Jak się doczekam powrotu karty, to posprawdzam


  • 0

#73 ADR15

ADR15
  • ADR

  • 1545 postów

Napisano wczoraj, 21:41

Seasonic 750W Focus Plus 80 Plus Gold BOX

To czasem nie ten model, których jakaś starsza seria była wadliwa ?


  • 0

#74 lucas-7

lucas-7
  • Gaduła

  • 267 postów
  • Miejscowość:Tomaszów Mazowiecki

Napisano wczoraj, 21:58

Ludzie jak narazie to karta leży w serwisie. Jak wróci to dopiero będzie mógł sprawdzić czy problem nie leży gdzie indziej. Jedyna opcja jeżeli kasa się zgadza to kupić jakas lepsza kartę potestowac i ewentualnie oddać. Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
  • 0

#75 MariuszB35PL

MariuszB35PL
  • Nałogowiec

  • 1723 postów

Napisano dziś, 13:27

Maskara jak to się ciągnie. Kolega ostatnio miał przypadek że mu rx5700xt od szafirków padł, wersja chłodzenia blower. Czekał około 3 tygodnie i sklep morele oddał mu kasę pomimo że karta nie wróciła do nich z serwisu. Tak to powinno wyglądać. Jakaś odpowiedzialność. Jak mam serio niezbyt dobre zdanie o morelkach tak mnie zaskoczyli pozytywnie. Zresztą kumpla też bo wcześniej się użerał z nimi z naprawą monitora.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: serwis, gigabyte, wrocław, karta, graficzna, 2080, windforce

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych