Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Wysokość chłodnicy i niżej zamontowany mniejszy zbiornik

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 marko22

marko22
  • Amator

• 53 postów
  • 3DMark 06:0

Napisano 14 wrzesień 2020 - 22:06

Witam

Powoli kompletuję swoje pierwsze wodne chłodzenie. Obudowa to Thermaltake The Tower 900. Mam dwie chłodnice EK-CoolStream SE 560 i ten zbiornik z pompą - EK-Quantum Kinetic TBE 300 D5 PWM D-RGB - Acetal

Pytanie jakie mi się nasunęło to - czy niżej zamontowany zbiornik i wysokie chłodnice nie będą miały żadnego wpływu na przepływ cieczy? Nie jestem hydraulikiem...... Tak się zastanawiam, czy napór cieczy z wysokiej chłodnicy nie będzie miał jakiegoś dziwnego wpływu na ciśnienie w układzie i sam zbiornik....

Dziękuję za odpowiedzi.

• 0

#2 Biafra

Biafra
  • Nothing shocks me.

• 6549 postów
  • Miejscowość:Antwerpia

Napisano 16 wrzesień 2020 - 09:00

Nie będzie. Nie wiem co mogę dodać.  :D

• 0
Phanteks Enthoo Primo/Koolance LC
Widzisz coś łamiącego regulamin? Kliknij przycisk "Zgłoś".

#3 marko22

marko22
  • Autor tematu
  • Amator

• 53 postów
  • 3DMark 06:0

Napisano 20 wrzesień 2020 - 12:15

Dzięki. Już też poszperałem trochę i znalazłem informacje, że nawet to będzie miało lepszy wpływ na pompę, bo ma lżej przepychać czynnik. Boksuję się teraz z ułożeniem rurek  :]

• 0

#4 Pan Kierownik

Pan Kierownik
  • Bywalec

• 134 postów

Napisano 22 wrzesień 2020 - 15:08

Ta jedna pompa ma tłoczyć przez dwie chłodnice 560, GPU i CPU? Ciekawy jestem przy jakim ustawieniu prędkości da się uzyskać zadowalające ciśnienie. Obawiam się że może być głośno.

• 0

#5 Biafra

Biafra
  • Nothing shocks me.

• 6549 postów

Napisano 22 wrzesień 2020 - 15:41