Skocz do zawartości

Wysokość chłodnicy i niżej zamontowany mniejszy zbiornik


Recommended Posts

Witam

 

Powoli kompletuję swoje pierwsze wodne chłodzenie. Obudowa to Thermaltake The Tower 900. Mam dwie chłodnice EK-CoolStream SE 560 i ten zbiornik z pompą - EK-Quantum Kinetic TBE 300 D5 PWM D-RGB - Acetal

 

Pytanie jakie mi się nasunęło to - czy niżej zamontowany zbiornik i wysokie chłodnice nie będą miały żadnego wpływu na przepływ cieczy? Nie jestem hydraulikiem...... Tak się zastanawiam, czy napór cieczy z wysokiej chłodnicy nie będzie miał jakiegoś dziwnego wpływu na ciśnienie w układzie i sam zbiornik....

 

Dziękuję za odpowiedzi.

Link to post
Share on other sites

To jest D5. Pewnie będzie biegać na wysokich obrotach ale spokojnie da radę. Nie jest też ona nawet na maksymalnej prędkości głośna. To nie jest blokopompka z AiO. Też nie rozumiem po co komu do jednego CPU i GPU dwie 560tki ale skoro już je ma to niech walczy ;)

Link to post
Share on other sites

To jest D5. Pewnie będzie biegać na wysokich obrotach ale spokojnie da radę. Nie jest też ona nawet na maksymalnej prędkości głośna. To nie jest blokopompka z AiO. Też nie rozumiem po co komu do jednego CPU i GPU dwie 560tki ale skoro już je ma to niech walczy ;)

Jeśli chcesz ciszę to powyżej "2" D5 zaczyna być słyszalna.

Link to post
Share on other sites

Clearly mówisz to na podstawie starej 5-biegowej d5. Miałem takich 3 i serio podziwiam jeśli ktoś byłby w stanie ja usłyszeć w odpowietrzonym układzie na 3 biegu. Mamy rok 2020, nowe wersje d5 z kontrolą PWM czy nawet tak jak moja Aqua po USB lub przez aquero. To generacje nowych rotorów później. Z moim obecnym topem koolance zamontowaną przez gumy nie da się jej usłyszeć nawet na 80% mocy. Lekki szum daje dopiero na max ale mam same silent wingsy lecące na 600 RPM wiec jeśli ktoś ma słabsze wentylatory to prędzej usłyszy je...

Link to post
Share on other sites