kluczboy 0 Napisano 13 Września 2020 Udostępnij Napisano 13 Września 2020 Panowie, Orientujecie sie jak to jest z gwarancją WD jak nie ma się faktury zakupu? Kupiłem dwa lata temu dysk w necie w bardzo okazyjnej cenie ale bez faktury, nie znam źródła pochodzenia ale mogę sie tylko domyslac. aktualnie po wpisaniu numeru seryjnego dysku na stronie WD gwarancja jest jeszcze ważna. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 13 Września 2020 Udostępnij Napisano 13 Września 2020 Zapytaj na stronie WD... Cytuj Link to post Share on other sites
Loki1997 56 Napisano 14 Września 2020 Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Napisz do supportu, tam wszystko Ci wyjaśnią bardzo szczegółowo Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.