Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

Słowami wstępu chciałbym przeprosić jeżeli mój temat znalazł się w nieodpowiednim dziale, jednak jestem tutaj nowy a ogrom tematów i informacji troszkę mnie przytłacza icon_smile.gif

 

Przechodząc do sedna: Mam zamiar wymienić mój wysłużony już headset HyperX Cloud I na coś nowego, jednak przyznam się bez bicia że jestem zielony w tym temacie i kompletnie nie mam pojęcia co mogło by mi je zastąpić. W Cloudach ceniłem sobie przede wszystkim jakość dźwięku która totalnie mnie urzekła, a także ich wytrzymałość. Nie jestem audiofilem a także nie testowałem niczego konkretnego poza tym modelem więc może dla tego ten dźwięk na owych słuchawkach tak mi się spodobał icon_smile.gif

Zastosowanie: Głównie potrzebuje ich do gierek, szczególnie zależy mi na dobrym dźwięku przestrzennym gdyż zazwyczaj razem z kolegami ogrywam FPSy (CS GO / Black Squad) gdzie gra na słuch jest dosyć ważna. Lubie sobie też posłuchać muzyki ale umówmy się że jednak te gierki będą głównym wyznacznikiem icon_smile.gif (Wspomnę iż moje Cloudy I pomimo swojego przeznaczenia do gier, całkiem dobrze spisywały się przy słuchaniu muzyki icon_smile.gif) Równie ważną sprawą jest komfort, gdyż przed komputerem potrafię spędzić nieraz z 8-10h (sesje w gierce lub praca grafika). Chciałbym możliwie jak najbardziej zniwelować dyskomfort. Tzn żeby po tak długim czasie uszy nie bolały ani zbytnio się nie pociły.

Nie jestem pewien czy podawanie wszystkich parametrów mojego komputera jest istotne więc nadmienię tylko że używam laptopa Lenovo Legion Y520-15IKBN i nie posiadam żadnej zewnętrznej karty dźwiękowej. Niestety mój laptop posiada tylko jedno wejście mini-jack na słuchawki przez co nie można podłączyć mikrofonu dlatego też moich Cloudów używałem bez mikrofonu.