obcior 0 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 (edytowane) Witam, dzisiaj kupiłem nowy kabel (https://www.komputronik.pl/product/358667/logilink-10-0m-czarny.html) ethernet. Światłowód mam prędkość 600mbps. Problem w tym że po zmianie przepustowości w karcie sieciowej (speed & duplex) ze standardowych 100mbps na 1gbps ethernet się wyłącza. Edytowane 2 Września 2020 przez obcior Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1324 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 a router 300mbps Nie ma takich routerów. Mylisz prędkości przewodowe i bezprzewodowe. Kable nie mają żadnych opcji konfiguracyjnych. Przemyśl jeszcze raz to co napisałeś. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
obcior 0 Napisano 2 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2020 Nie ma takich routerów. Mylisz prędkości przewodowe i bezprzewodowe. Kable nie mają żadnych opcji konfiguracyjnych. Przemyśl jeszcze raz to co napisałeś. Poprawiłem już Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1324 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 Czyli internet miałeś do tej pory bezprzewodowo i postanowiłeś podłączyć kablem przewodowo? Światłowód masz od dawna czy dopiero od teraz? Jaka karta sieciowa w komputerze (model płyty głównej)? Ciągle mało danych podałeś. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
obcior 0 Napisano 3 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2020 (edytowane) Czyli internet miałeś do tej pory bezprzewodowo i postanowiłeś podłączyć kablem przewodowo? Światłowód masz od dawna czy dopiero od teraz? Jaka karta sieciowa w komputerze (model płyty głównej)? Ciągle mało danych podałeś. Kabel był zawsze. Światłowód mam 2 rok, przedtem pakiet 80mbps a teraz 600. Płyta Lenovo 3642 Edytowane 3 Września 2020 przez obcior Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1324 Napisano 3 Września 2020 Udostępnij Napisano 3 Września 2020 Czyli problem powstał po zainstalowaniu nowego kabla? Na starym było dobrze? Robisz wszystko aby jak najbardziej utrudnić rozwiązanie problemu. Skorzystaj ze świetnej opcji zamówienia fachowca do domu. Nie będziesz musiał wiele tłumaczyć, bo tego nie lubisz, fachowiec sam sprawdzi co nie gra i naprawi. Po co masz uzyskiwać darmową poradę, jak możesz zapłacić za dobrą robotę? Ja wysiadam. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
obcior 0 Napisano 3 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2020 (edytowane) Czyli problem powstał po zainstalowaniu nowego kabla? Na starym było dobrze? Nie, na starym było tak samo, dlatego zmieniłem na nowy, ale na nowym jest tak samo, więc raczej to nie wina kabla. Dodam, że karta sieciowa to Intel Ethernet I219-LM ref Edytowane 3 Września 2020 przez obcior Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1324 Napisano 4 Września 2020 Udostępnij Napisano 4 Września 2020 Wejdź do ustawień routera i sprawdź jak ma ustawione porty (100Mb czy 1Gb). 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.