Skocz do zawartości

Bad pixele w monitorze


Recommended Posts

Witam, 

 

 

na początku sierpnia w sklepie RTV euro agd zakupiłem monitor MSI  optix g27c4, po uruchomieniu okazało się iż posiada on 2 bad pixele. Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi z opcją wymiany na nowy. 

Sklep wysłał sprzęt do serwisu producenta. Po 2 tygodniach otrzymałem taką odpowiedź: 

 

 

"Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. Martwe piksele są w granicach normy przewidzianej przez producenta.W zaistniałych okolicznościach nie jest możliwe załatwienie reklamacji w oczekiwany sposób."

 

Serwis niby stwierdził iż nie wykrył wady {pomimo iż były dołączone zdjęcia ukazujące problem}

A w dalszej części pisze iż pixele mieszczą się w normie..

 

Po dotarciu do sklepu w celu zakończenia całego procesu odbyłem rozmowę z kierownikiem, który pokazał mi wykaz z serwisu gdzie jasno pisze iż towar nie posiada żadnych wad.. 

 

Po rozmowie obiecano mi abym sprzęt sprawdził w domu i jeśli problem będzie nadal występował to cytuję: "będziemy działać aby sprzęt naprawić lub wymienić"

 

Moje pytanie brzmi: Czy ma to jeszcze sens? Nie chciałbym wysyłać monitora na kolejne tygodnie by otrzymać odmowę i jedynie tracić czas, rozumiem że kierownik sklepu chce dobrze ale jakoś nie wierzę aby tym razem się udało.  

Wybrałem rękojmie ponieważ gwarancja mówi o 5 pixelach w górę także tutaj i tak bym przegrał. 

 

Za wszelką pomoc z góry dziękuje :)

 

 

Link to post
Share on other sites

Zakup w sklepie fizycznym to nie jest umowa zawarta na odległość

Dodam jeszcze iż :

Przed reklamacja chciałem jeszcze skorzystać z "Programu Zakupy Bez Obaw" który jest w RTV Euro AGD i daje 30 dni na zwrot.. Jednak pracownik stwierdził iż nie mogą oni przyjąć towaru z wadami gdyż nie będą mogli go sprzedać. Wtedy została już tylko rękojmia. Dopiero po powrocie sprzętu z serwisu i wspomniana rozmową z kierownikiem sklepu usłyszałem iż można było to rozwiązać na zasadzie:

Oddaje ten monitor oni zamawiają nowy a o tamtym gadają z producentem, jednak pracownik wtedy nic o tym nie wspomniał...

Link to post
Share on other sites

sebki1

Monitor zamówiłem przez internet, dotarł do sklepu fizycznego i tam dokonałem zakupu.

Chciałem go zwrócić poprzez moje konto w rtv agd jednak klikając zwrot taki był komunikat:

"Zakup towaru w Sklepie fizycznym, nie stanowi umowy zawartej na odległość, od której przysługuje prawo odstąpienia w rozumieniu art. 27 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz.827 z poźn. zm.). Możesz natomiast skorzystać z "Programu Zakupy Bez Obaw" , jeżeli Towar spełnia jego warunki".

Link to post
Share on other sites

Nie powinno się kupować monitora w sklepie stacjonarnym! No chyba że z uruchomieniem i dokładnym sprawdzeniem pod kątem bad pikseli. Trzeba było korzystać z tego programu ze zwrotem do 30 dni nie wspominając o tym wadliwym pikselu. Teraz nic już nie wskórasz, bo większość producentów ma normy występowania uszkodzonych pikseli, które nie uprawniają do reklamacji, a jest to zazwyczaj aż 5-6 .

Link to post
Share on other sites

 

Dzisiaj po kolejnej rozmowie sklep przyjął monitor, będzie wymiana na nowy :)

Zgodzili się ponieważ jestem stałym klientem (faktycznie dużo tam kupuję)

Nowy monitor od razu sprawdzę w sklepie.

 

Od siebie mogę dodać iż nigdy wcześniej nie miałem problemów z jakimkolwiek sprzętem, więc jest to lekcja na przyszłość.

Nie polecam jednak serwisu MSI, który ewidentnie leci w kulki.. Stwierdzenie iż towar jest w 100% sprawny po czym przyznanie iż jest wadliwy po czym brak kontaktu [sami nie wiedzą jak się mają].

Do tego odesłanie monitora bez pokrowca którym ten był zabezpieczony oraz brak karty gwarancyjnej...

Nie mniej ostatecznie wszystko dobrze się skończyło :)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...