Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Czarny ekran na 2 sekundy w grach

czarny ekran GTX 1050 Ti 240Hz

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Morksil

Morksil
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 18 sierpień 2020 - 10:22

Cześć,

 

Zauważyłem problem, który pojawia się u mnie po zakupie nowego monitora AOC C27G2ZU. Monitor podłączony jest pod kartę graficzną NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti za pomocą kabla DisplayPort. Do tej karty podpięte są jeszcze 2 inne monitory, ale nie widzę różnicy, czy działam na jednym podczas gier czy na trzech.

 

Problem to czarny ekran w trakcie gier, pojawia się on w losowych momentach trwa 2 sekundy, z monitora nie wydobywa się żaden dźwięk (tak jakby wyjście z karty zostało na chwilę odłączone). Po powrocie do normalności działa normalnie, ale problem się pojawia ponownie. Nie wywala żadnych bluescreenów, nie słychać żadnych niepokojących dźwięków. Nie ma znaczenia czy komputer działa godzinę, czy gra została odpalona na świeżym.

 

 

Proszę o pomoc.


  • 0

#2 RsNeo

RsNeo
  • Amator

  • 27 postów

Napisano 18 sierpień 2020 - 18:49

Dziennik błędów systemu windows. Zobacz czy są tam jakieś wpisy odnośnie błędu sterownika graficznego.


  • 1

VGA - Asus RTX 2080Ti Strix ROG OC o11g-gaming Power Mod 450Wat // ASUS ROG Strix MATRIX RTX 2080 Ti Platinum @ 2175MHz/8400MHz 1.020v || MONIT - Asus Rog Strix XG248 240Hz || MOBO - Asus x570 ROG Strix Gaming|| CPU - Ryzen 7 2700X @ 4.2GHz 1.3v - SilentiumPC Navis RGB 360 || RAM - HyperX Predator DDR4, 2x8GB, 3200MHz @ 3600MHz 1.39v || PSU - Thermaltake Toughpower RGB 1200W 80 Plus Titanium || KEYB - Asus xa01 ROG Strix Flare PNK Limited Edition || MOUSE - Asus ROG STRIX Chakram - Logitech MX Master || TimeSpy ==click==>>Mój wynik 14 423


#3 Morksil

Morksil
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 18 sierpień 2020 - 20:54

W zakładce aplikacje nic się nie pojawia żadne błędy ani ostrzeżenia.


  • 0

#4 RsNeo

RsNeo
  • Amator

  • 27 postów

Napisano 18 sierpień 2020 - 21:03

A w innych ? Patrz na systemowe oraz zdarzenia sprzętowe.


Użytkownik RsNeo edytował ten post 18 sierpień 2020 - 21:05

  • 1

VGA - Asus RTX 2080Ti Strix ROG OC o11g-gaming Power Mod 450Wat // ASUS ROG Strix MATRIX RTX 2080 Ti Platinum @ 2175MHz/8400MHz 1.020v || MONIT - Asus Rog Strix XG248 240Hz || MOBO - Asus x570 ROG Strix Gaming|| CPU - Ryzen 7 2700X @ 4.2GHz 1.3v - SilentiumPC Navis RGB 360 || RAM - HyperX Predator DDR4, 2x8GB, 3200MHz @ 3600MHz 1.39v || PSU - Thermaltake Toughpower RGB 1200W 80 Plus Titanium || KEYB - Asus xa01 ROG Strix Flare PNK Limited Edition || MOUSE - Asus ROG STRIX Chakram - Logitech MX Master || TimeSpy ==click==>>Mój wynik 14 423


#5 Morksil

Morksil
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 18 sierpień 2020 - 22:46

W zdarzeniach sprzętowych nie mam żadnych pozycji. W systemowych pojawia się tylko ostrzeżenie, ale nie widzę powiązania,  źródłem tego ostrzeżenia jest DistributedCOM.

 

Nie wiem czy to znacząca informacja, ale puściłem test obciążąjący kartę przy uzyciu furMark(polecenie z innej strony, ktos mial podobny problem, ale nie został rozwiazany), dostałem taki komunikat Błąd:

 

Nazwa aplikacji powodującej błąd: FurMark.exe, wersja: 1.21.2.0, sygnatura czasowa: 0x5ed7a0ab
Nazwa modułu powodującego błąd: nvoglv32.dll, wersja: 27.21.14.5167, sygnatura czasowa: 0x5f021f24
Kod wyjątku: 0xc0000005
Przesunięcie błędu: 0x00bc7ca4
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1b80
 
 
Błąd został poprzedzony ostrzeżeniem:
 
Nie można odnaleźć opisu dla identyfikatora zdarzenia 2 ze źródła NVIDIA OpenGL Driver. Albo składnik wywołujący to zdarzenie nie jest zainstalowany na komputerze lokalnym, albo instalacja jest uszkodzona. Możesz zainstalować lub naprawić składnik na komputerze.
 
Jeśli zdarzenie pochodzi z innego komputera, wraz ze zdarzeniem może być wymagane zapisanie informacji o wyświetlaniu.
 
 

Użytkownik Morksil edytował ten post 18 sierpień 2020 - 22:49

  • 0

#6 jarkko

jarkko
  • Gaduła

  • 310 postów

Napisano 19 sierpień 2020 - 10:48

Spróbuj przeinstalować sterownik graficzny dla tej karty
  • 1

Cisco CCNA R/S


#7 Morksil

Morksil
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 20 sierpień 2020 - 00:19

Przeinstalowałem sterowniki i zmieniłem odświeżanie ekranu głównego z 240 Hz na 120 Hz. Problem nie pojawia się w trakcie gry. Niby jakieś rozwiązanie, ale muszę odpiąć resztę monitorów żeby to działało.


  • 0

#8 danieloslaw1

danieloslaw1
  • Mistrz

  • 2166 postów

Napisano 20 sierpień 2020 - 10:56

wlacz furmark i testuj potem wlacz cos co obciaza procka i testuj. raczej karta sie popsuła


  • 0
Przyjdzie czas, że zapłaczesz nad sobą!

#9 mistela222

mistela222
  • Entuzjasta

  • 556 postów
  • Miejscowość:STG

Napisano 20 sierpień 2020 - 12:18

Miałem kiedyś to samo gdy miałem włączony G-sync compatible. Teraz problemu niema. Nie wiem, może nowsze sterowniki pomogły.


  • 0

Ryzen 3600@ 4.2GHz-1.063V / RTX 2060 / MSI B450 Tomahawk / 16 GB Kingson HYPERX@3600 CL16 / Supremo FM2 550W / Plextor 256GB M9PeG /  Crucial MX500






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: czarny ekran, GTX 1050 Ti, 240Hz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych