Skocz do zawartości

Który producent GPU ma najlepszy serwis gwarancyjny ?


Recommended Posts

No wałsnie problem w tym że nie ma na FV nic o gwarancji i jej czasie trwania.

 

Ale mam informację od ESC:

 

 

 

 

"Witam.
Dwuletni okres odpowiedzialności sprzedawcy upłynął, tylko serwis warunkowy, koszt spedycji płatny.

Reklamację karty proszę zgłosić poprzez formularz: http://www.esc.pl/information.php?info_id=11&osCAdminID=179fa300b7e83ab20d2e5be9865040d8&osCAdminID=245fe4deb034f50da913bed09ac5a9c0

Zatwierdzenie zgłoszenia nastąpi po wpisaniu poniższych warunków pośredniczenia w reklamacji w polu uwag w zgłoszeniu.

"Towar ma ponad 24 miesiące, odpowiedzialność sprzedawcy wygasła, tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji, zgoda na wymianę na inny model karty (nie słabszy wydajnościowo), innego producenta, bez terminu realizacji, koszt spedycji (x2, do serwisu gwaranta, przesyłka zwrotna do Pana) - 40 zł"


Po wypełnieniu zgłoszenia postaramy się pomóc w realizacji reklamacji, szczegóły przekażemy w kolejnym emailu po wypełnieniu zgłoszenia.

Pozdrawiam"

 

Więc rozumiem że w tym przypadku gwarancja była by zrealizowana za 80 zł po wpisaniu w uwagach powyższej formułki hmm... ciekawe.

Edytowane przez shakal84
Link to post
Share on other sites

AB SA stwierdziło że reklamacje może przyjąć tylko od firmy która zakupiła sprzęt bezpośrednio w AB S.A i posiada ich fv. Po za tym każda firma nawet upadła powinna się wywiązać z obowiązku gwarancyjnego.

 

 

Pisz do Niemców,że AB SA odmawia nadania RMA,i domaga się faktury od sklepu który FIZYCZNIE,nie istnieje,i nie nada ci RMA.Nawet nie próbuj już z AB SA rozmawiać.Jakie cwaniaki.POWINNI się wywiązać.Angielski humor.Obowiązkiem AB jest nadanie RMA jeśli są dystrybutorem karty.Czy naprawdę Januszowanie w tym kraju musi być wszędzie... 

 

##tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji##

Jak widać "super" AB SA ma gdzieś podstawowe rzeczy

Edytowane przez Dominik132
Link to post
Share on other sites

Chyba jednak warto zapłacić za to .Z tego co wiem to gainward nie ma tutaj żadnego serwisu .Najlepiej dla ciebie jakbyś dostał kase

 

Na rtx 3000 jak znalazł ;)


Tylko nie wiem czy AB nie przekombinuje przy tym

 

Ma interes aby to zrobić ?Chyba tak bo to do nich poleci

Edytowane przez janek20
Link to post
Share on other sites

ESC odpisało co miało na myśli pisząc BEZ TERMINU REALIZACJI

 

"Serwis jest realizowany warunkowo, nie ma więc zadeklarowanego przez nasz czasu jego realizacji, najczęsciej trwa to ok. 3-4 tygodni. Na każdym z etapów reklamacji poprzez ścieżkę dystrybucji może dojść do wymiany karty na inny model, jak i na innego producenta, jeśli reklamowana karta będzie nienaprawialna."

 

Cóż temat chyba wyczerpany z tego co rozumiem gdyby doszło do awarii karty reklamacja została by uwzględniona,  w opisie  sprzedaży karty dam taką informację jaką widać wyżej... i tyle.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dziękuję za ten temat i za informacje. Sam jestem w podobnej sytuacji z Palitem po upadku xtreem to teraz mniej więcej wiem co robić na wypadek awarii.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 Sam jestem w podobnej sytuacji z Palitem po upadku xtreem to teraz mniej więcej wiem co robić na wypadek awarii.

Ja też jak zaznaczyłem na początku mam kartę z XTREEM. Twoja sytuacja jest zupełnie inna.W ESC działa serwis. XTREEM to widmo które zniknęło z powierzchni ziemi. Jakby nigdy nie istnieli. Żadnego kontaktu z kimkolwiek

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Przeglądałem warunki gwarancji NVidi mają też niby trzy letni okres gwarancyjny, ale co mnie zaciekawiło to zapis >>

"OGRANICZENIA GWARANCJI
Niniejsza gwarancja ma zastosowanie wyłącznie w przypadku zakupu objętego gwarancją produktu u sprzedawcy detalicznego, w ramach zamówienia złożonego drogą elektroniczną lub w sklepie internetowym; niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku nabycia używanego produktu objętego gwarancją. "

 

i ostatnie zdanie

"niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku nabycia używanego produktu objętego gwarancją."

 

Czyli jeżeli ktoś zakupi ode mnie kartę to w razie czego nie ma prawa do gwarancji u Nvidii ?

Jak wygląda to u innych producentów ?

Link to post
Share on other sites

U Evga musisz mieć poświadczenie od pierwszego właściciela (ale odręczne, nic notariusz itp) i tak to działa od premiery Turinga. Wcześniej produkt wystarczył, że miał plombę z numerami.

 

Ciekawostka - da się kupić na allegro / olx Pascale z droższych wersji (WTF3 :D), które MAJĄ gw producenta pomimo że sprzedawca twierdzi inaczej.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

U Evga musisz mieć poświadczenie od pierwszego właściciela (ale odręczne, nic notariusz itp) i tak to działa od premiery Turinga. Wcześniej produkt wystarczył, że miał plombę z numerami.

 

Żaden problem. W przypadku serwisu aukcyjnego wystarczy screen/mail potwierdzjący zakup aukcji. Lub przy fizycznej odsprzedaży na kartce napisać j/n.

 

jakie oświadczenie ? ze nie kradziona?

Mniej-więcej. Wystarczy spisać "Ja Król Ziemniaczek daje Królowi Cebulka RTX 60 000". 

Alternatywnie może to być screenshot allegro, aukcji ebay itp.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...