janek20 1251 Napisano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Na dowodzie zakupu masz ile misesiecy Morele np nie chce bo ma bazą elektroniczna ale większość chce dowodu zakupu do dzisiaj Cytuj Link to post Share on other sites
shakal84 25 Napisano 25 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) No wałsnie problem w tym że nie ma na FV nic o gwarancji i jej czasie trwania. Ale mam informację od ESC: "Witam.Dwuletni okres odpowiedzialności sprzedawcy upłynął, tylko serwis warunkowy, koszt spedycji płatny.Reklamację karty proszę zgłosić poprzez formularz: http://www.esc.pl/information.php?info_id=11&osCAdminID=179fa300b7e83ab20d2e5be9865040d8&osCAdminID=245fe4deb034f50da913bed09ac5a9c0Zatwierdzenie zgłoszenia nastąpi po wpisaniu poniższych warunków pośredniczenia w reklamacji w polu uwag w zgłoszeniu."Towar ma ponad 24 miesiące, odpowiedzialność sprzedawcy wygasła, tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji, zgoda na wymianę na inny model karty (nie słabszy wydajnościowo), innego producenta, bez terminu realizacji, koszt spedycji (x2, do serwisu gwaranta, przesyłka zwrotna do Pana) - 40 zł"Po wypełnieniu zgłoszenia postaramy się pomóc w realizacji reklamacji, szczegóły przekażemy w kolejnym emailu po wypełnieniu zgłoszenia.Pozdrawiam" Więc rozumiem że w tym przypadku gwarancja była by zrealizowana za 80 zł po wpisaniu w uwagach powyższej formułki hmm... ciekawe. Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez shakal84 Cytuj Link to post Share on other sites
Dominik132 39 Napisano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) AB SA stwierdziło że reklamacje może przyjąć tylko od firmy która zakupiła sprzęt bezpośrednio w AB S.A i posiada ich fv. Po za tym każda firma nawet upadła powinna się wywiązać z obowiązku gwarancyjnego. Pisz do Niemców,że AB SA odmawia nadania RMA,i domaga się faktury od sklepu który FIZYCZNIE,nie istnieje,i nie nada ci RMA.Nawet nie próbuj już z AB SA rozmawiać.Jakie cwaniaki.POWINNI się wywiązać.Angielski humor.Obowiązkiem AB jest nadanie RMA jeśli są dystrybutorem karty.Czy naprawdę Januszowanie w tym kraju musi być wszędzie... ##tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji## Jak widać "super" AB SA ma gdzieś podstawowe rzeczy Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez Dominik132 Cytuj Link to post Share on other sites
shakal84 25 Napisano 25 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 To co zacytowałeś na samym dole "tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji" napisali z ESC nie AB SA. Cytuj Link to post Share on other sites
janek20 1251 Napisano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) Chyba jednak warto zapłacić za to .Z tego co wiem to gainward nie ma tutaj żadnego serwisu .Najlepiej dla ciebie jakbyś dostał kase Na rtx 3000 jak znalazł Tylko nie wiem czy AB nie przekombinuje przy tym Ma interes aby to zrobić ?Chyba tak bo to do nich poleci Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez janek20 Cytuj Link to post Share on other sites
Dominik132 39 Napisano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 To co zacytowałeś na samym dole "tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji" napisali z ESC nie AB SA. Ale dystrybutorem jest AB SA,który stwierdził że nic nie musi. A jak widać,musi Cytuj Link to post Share on other sites
shakal84 25 Napisano 26 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2020 ESC odpisało co miało na myśli pisząc BEZ TERMINU REALIZACJI "Serwis jest realizowany warunkowo, nie ma więc zadeklarowanego przez nasz czasu jego realizacji, najczęsciej trwa to ok. 3-4 tygodni. Na każdym z etapów reklamacji poprzez ścieżkę dystrybucji może dojść do wymiany karty na inny model, jak i na innego producenta, jeśli reklamowana karta będzie nienaprawialna." Cóż temat chyba wyczerpany z tego co rozumiem gdyby doszło do awarii karty reklamacja została by uwzględniona, w opisie sprzedaży karty dam taką informację jaką widać wyżej... i tyle. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4685 Napisano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2020 Dziękuję za ten temat i za informacje. Sam jestem w podobnej sytuacji z Palitem po upadku xtreem to teraz mniej więcej wiem co robić na wypadek awarii. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Dominik132 39 Napisano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2020 Sam jestem w podobnej sytuacji z Palitem po upadku xtreem to teraz mniej więcej wiem co robić na wypadek awarii. Ja też jak zaznaczyłem na początku mam kartę z XTREEM. Twoja sytuacja jest zupełnie inna.W ESC działa serwis. XTREEM to widmo które zniknęło z powierzchni ziemi. Jakby nigdy nie istnieli. Żadnego kontaktu z kimkolwiek 1 Cytuj Link to post Share on other sites
uberas 110 Napisano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2020 z doswiadczenia MSI i ASUS dzialaja paskudnie. Cytuj Link to post Share on other sites
shakal84 25 Napisano 5 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2020 Przeglądałem warunki gwarancji NVidi mają też niby trzy letni okres gwarancyjny, ale co mnie zaciekawiło to zapis >> "OGRANICZENIA GWARANCJINiniejsza gwarancja ma zastosowanie wyłącznie w przypadku zakupu objętego gwarancją produktu u sprzedawcy detalicznego, w ramach zamówienia złożonego drogą elektroniczną lub w sklepie internetowym; niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku nabycia używanego produktu objętego gwarancją. " i ostatnie zdanie "niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku nabycia używanego produktu objętego gwarancją." Czyli jeżeli ktoś zakupi ode mnie kartę to w razie czego nie ma prawa do gwarancji u Nvidii ? Jak wygląda to u innych producentów ? Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3584 Napisano 5 Września 2020 Udostępnij Napisano 5 Września 2020 U Evga musisz mieć poświadczenie od pierwszego właściciela (ale odręczne, nic notariusz itp) i tak to działa od premiery Turinga. Wcześniej produkt wystarczył, że miał plombę z numerami. Ciekawostka - da się kupić na allegro / olx Pascale z droższych wersji (WTF3 ), które MAJĄ gw producenta pomimo że sprzedawca twierdzi inaczej. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
janek20 1251 Napisano 5 Września 2020 Udostępnij Napisano 5 Września 2020 jakie oświadczenie ? ze nie kradziona? Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 5 Września 2020 Udostępnij Napisano 5 Września 2020 U Evga musisz mieć poświadczenie od pierwszego właściciela (ale odręczne, nic notariusz itp) i tak to działa od premiery Turinga. Wcześniej produkt wystarczył, że miał plombę z numerami. Żaden problem. W przypadku serwisu aukcyjnego wystarczy screen/mail potwierdzjący zakup aukcji. Lub przy fizycznej odsprzedaży na kartce napisać j/n. jakie oświadczenie ? ze nie kradziona? Mniej-więcej. Wystarczy spisać "Ja Król Ziemniaczek daje Królowi Cebulka RTX 60 000". Alternatywnie może to być screenshot allegro, aukcji ebay itp. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.