Kawabonga 167 Napisano 13 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2020 (edytowane) Witam Zakupiłem niedawno dysk SX8200 Pro 512GB , zainstalowałem program ssd toolbox aby sprawdzić aktualizacje firmware ale program nie rozpoznaje dysku jako produkt adaty Wie ktoś w czym problem i jak to rozwiązać ? EDIT : Wysłałem zapytanie do pomocy technicznej adaty , dostałem wyjaśniającą odpowiedz Dear customer Thanks for supporting ADATA productHave you download the latest version of win10 (Win10 20H1 [2004])As this version of windows is the newest, there will be some bugs in ssdtoolbox that need to be fixed. we will update the version in website at the end of july. Please be patient to wait.Best RegardsADATA Technology Edytowane 13 Lipca 2020 przez Kawabonga Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.