Skocz do zawartości

Płyta MSI B360M PRO-VDH potrzebny procesor


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez pendzel_3,

Recommended Posts

WItam, 

Jestem zielony z komputerów i czytania specyfikacji dlatego zwracam się o pomoc czy do tej karty MSI B360M PRO-VDH podłączę AMD Ryzen 5 3600 ? Mam aktualnie i3 8gen ale myślę nad zmianą. Czy warto i podepnę pod tą kartę czy trzeba lepszej ? 

Dziękuje za każdą pomoc!

Link to post
Share on other sites

Jaki dokładnie ram zamówiłeś? podlinkuj.

Spróbuj nam tutaj wypisać wszystkie obecne podzespoły, wraz z informacją jaką karte graficzną posiadasz.

 

Ale co do samej platformy (Płyta główna+ procesor + ram) to już na wstępie można powiedzieć, że bardziej opłaci Ci sprzedać ją w całości, aczkolwiek wypisz wszystko bo może wystarczy do twoich wymagań wymienić GPU.

Link to post
Share on other sites

 

 

Ram dokupiłem ten sam tylko jeszcze 16gb

2x8 gb? Gdybyś chciał iść w ryzena to niestety trzeba zrobić zwrot tych pamięci bo z lekka za wolne do 3600.

 

zestaw jako-tako dobrany ta i3 pewnie robi lekki bottleneck ale to też w zależności od gry i to na platformie wypadałoby się skupić w pierwszej kolejności.

 

Jakaś i5 to będzie koszt na tyle spory że chyba lepiej byłoby pogonić całą platformę.


używany i3-8100 - 300zł 

płyta z 200zł

2x4gb 150zł

 

Jakieś ~600zł za całość.

Link to post
Share on other sites

Ja bym wymienił tą i3 na i5 np 9400f , koszt pewnie 500zł dopłaty . I w drugiej kolejności karta graficzna , bo inaczej dużych przyrostów nie zauważysz , a w większości przypadków żadnych . Samo dodanie drugiej kości ramu podniesie Ci fps , bo jedna kość to zło .

Edytowane przez jakub1t
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

 

 

Czyli mówisz że najlepiej odłożyć z 2k i kupić płytę, procka i ram ?
nawet nie 2k a o wiele mniej.

 

3600+B450= ~1200zł 

Płyta głowna np. ta: https://proline.pl/msi-b450-a-pro-max-am4-p1378187

https://proline.pl/procesor-amd-ryzen-5-3600-am4-p1367204