Skocz do zawartości

Jaki przyszłościowy język programowania


Recommended Posts

Witajcie.

 

Zacznę od tego że chce pójść w kierunku programisty jako praca.Nie jestem totalnym początkującym,prawdzie mówiąc próbowałem,pisałem w każdym z popularniejszych języków, Java,C#,Python,HTML/CSS czy C++(najbardziej znam,poziom średnio-zaawansowany).Najlepiej mi się siedziało z wszystkich w C++,lecz wiadomo oferty pracy nie aż taka potężna jak inne wyżej wymienione.

Teraz uczyłem się Javy,lecz coś mi w niej nie pasuje,no nie wiem :/

Bardzo mi zależy by wybrać język przyszłościowy,popularny,żywy oraz dobrze płatny i oczywiście junior i z tym rzeczy związane.Mam dylemat bo nie wiem co wybrać.Ogólnie to fajnie mi się pisało w C#,lecz mam wątpliwości co do pracy,liczba ofert na stanowisko .Net jest dość trochę,lecz na dzień dzisiejszy wygląda tak JavaScript >Java > Python > C#/.Net > C++.

Czytałem że Python jest bardzo dobrym wyborem jeśli chodzi o przyszłość,wiadomo robotyka + sztuczna inteligencja.Zaś Java króluje pod względem ofert pracy(nie licząc JS).Nie bardzo mnie kręcą języki internetowe.Bardzo lubię składnię C- podobną,czyli Java,C++ czy C#.Struktura programu Python tak średnio,niby łatwa,ale dla mnie trudna :D ,gdyby była C- podobna to czemu nie :D Na koniec dodam że za niedługo kończę edukację i będzie trzeba podjąć się pracy,myślę by właśnie Juniora wybrać,może się uda,chyba ze źle myślę to mi wyjaśnijcie :D

Dylemat,gdyż to Informatyka i pnie ona w bardzo szybkim tempie do przodu i wszystko się zmienia,także trzeba dobry język wybrać,wiadomo.

 

Także podsumowując,co wybrać na przyszłość.Chodzi o pracę,jej oferty,zarobki na ten moment nie istotne,jak na Juniora są dla mnie zadowalające na dzień dzisiejszy.Powiedzcie jaką wy macie opinię i myśli na ten temat.

Edytowane przez DawidLonux
Link to post
Share on other sites
  • 4 miesiące temu...