Skocz do zawartości

Ocena kwotowa komputera - czy warto kupić


Recommended Posts

Witam,

sprawa jest prosta: znajomy znajomego ma do sprzedania komputer (sama "buda"). Zwracam się z prośbą o ocenę czy podany poniżej zestaw jest warty swojej ceny

Jestem laikiem, który w tematyce komputerów zatrzymał się w czasach, gdy topką w grach był Far Cry 3, czyli jak na rozwój technologii - dawno. Chciałbym pograć w nowsze tytuły takie jak przykładowo Far Cry 5. Nie wymagam żeby chodziły na ultra - wystarczą mi średnie bez lagów.

 

Specyfikacja owego PC:

1.Procesor: INTEL i5-6400 2.7GHz
-Chłodzenie: Intel
2.Karta Graficzna: GTX 950 STRIX 2GB od ASUS
3.Płyta Główna: Asus H110M-K
4.Pamięć RAM: HyperX 8GB 2x4GB DDR4 2133MHz
5.Zasilacz: Antec VP500
6.Obudowa: Zalman Z3
7.Dysk SSD: Sandisk Plus (240GB) Nowy
 

Cena wyjściowa - 1500zł.

 

Czy warto? Czy może warty jest max 1200 i ani grosza wiecej?

 

Z góry dziekuję za wszelkie komentarze. 

Link to post
Share on other sites

Witam,

sprawa jest prosta: znajomy znajomego ma do sprzedania komputer (sama "buda"). Zwracam się z prośbą o ocenę czy podany poniżej zestaw jest warty swojej ceny

Jestem laikiem, który w tematyce komputerów zatrzymał się w czasach, gdy topką w grach był Far Cry 3, czyli jak na rozwój technologii - dawno. Chciałbym pograć w nowsze tytuły takie jak przykładowo Far Cry 5. Nie wymagam żeby chodziły na ultra - wystarczą mi średnie bez lagów.

 

Specyfikacja owego PC:

1.Procesor: INTEL i5-6400 2.7GHz
-Chłodzenie: Intel
2.Karta Graficzna: GTX 950 STRIX 2GB od ASUS
3.Płyta Główna: Asus H110M-K
4.Pamięć RAM: HyperX 8GB 2x4GB DDR4 2133MHz
5.Zasilacz: Antec VP500
6.Obudowa: Zalman Z3
7.Dysk SSD: Sandisk Plus (240GB) Nowy
 

Cena wyjściowa - 1500zł.

 

Czy warto? Czy może warty jest max 1200 i ani grosza wiecej?

 

Z góry dziekuję za wszelkie komentarze. 

Link to post
Share on other sites

Dziękuję za opinię!

 

Spodziewałem się, że cena zawyżona ale nie że aż tak :)