FUITP 1 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Cześć, mam rejestrator hdr-7008 i podłączone do niego kilka kamer. Problem w tym że nie umiem tego wszystkiego za bardzo skonfigurować. Kamery są podłączone do rejestratora, rejestrator do routera, router do internetu i komputera. Lokalnie nie ma żadnego problemu, normalnie mogę się połączyć z kamerami dopóki jestem w domowej sieci wifi. Problem pojawia się gdy chciałbym oglądać co się dzieje na kamerach np z pracy. Używam do tego programu iVMS 4500. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jakie adresy wpisywać w okienko konfiguracji urządzenia? Gdzieś przeczytałem że odpowiednie porty muszą być odblokowane w routerze oraz że trzeba włączyć też opcje podglądu zdalnego w opcjach. Kierowałem się tymi poradnikami: https://learncctv.com/how-to-access-hikvision-dvr-from-mobile-step-by-step/?fbclid=IwAR2mwqkdP45wBhYv5Iui-spSeoc_VbgMcvH0o1tYXl2lNo1rMoIa1Uv9xaM https://learncctv.com/how-to-setup-the-hik-connect/?fbclid=IwAR2xvEoPhkBdhET2pLEqSOFG1ETzKjF8V1zUm22NF3bRr-a-omF5CFtI1f0 ale nie pomogły za dużo, nie ma konkretnych informacji dla totalne zielonych. Próbowałem wejść na strone konfiguracji 192.168.1.1 ale też nie działa. Mógłby ktoś wytłumaczyć jak to zrobić od podstaw? Nie chce wzywać żadnego fachowca bo to pewnie chwila roboty. Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 (edytowane) Dobrze byłoby wiedzieć jaki masz kolego ten router, łatwiej będzie podesłać konfiguracje. Spróbuj tak odłącz na chwile router od internetu i próbuj się zalogować do routera. Jeśli to nie pomoże połącz bezpośrednio kartę sieciową dowolnego komputera z routerem i próbuj logowania. Ostatecznie jeśli żaden z tych sposobów nie zadziała konieczne będzie resetowanie routera do ustawień fabrycznych i ponowna właściwa konfiguracja ale po kolei. Może kamery korzystają z P2P lub chmury i nie ma potrzeby konfigurowania port forwarding. Co do za kamery ? Edytowane 27 Czerwca 2020 przez gepardmak Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Ten rejestrator nie ma jakiegoś dostępu do chmury? Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 (edytowane) Rejestrator ma możliwość dostępu zdalnego za pomocą aplikacji na telefon ale nadal trzeba odblokować porty w routerze. mVMS – oprogramowanie dostępu zdalnego (obsługa 16 rejestratorów) na urządzenia mobilne (telefon komórkowy, PDA): podgląd „na żywo” (platformy: Java, Symbian, WindowsMobile, iPhone, Android, BlackBerry) Edytowane 27 Czerwca 2020 przez gepardmak Cytuj Link to post Share on other sites
FUITP 1 Napisano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Router to TP-LINK TL-WR940N. Rejestrator ma możliwość dostępu zdalnego za pomocą aplikacji na telefon ale nadal trzeba odblokować porty w routerze. Gdzie znajdę informacje jakie porty muszę odblokować? Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Żeby uzyskać zdalny dostęp do Rejestratora musisz uaktywnić w jego ustawieniach usługę Serwera zdalnego i HTTP. W konfiguracji ustawiasz adres IP usługi lub zostawiasz domyślny i masz od razu port domyślny z jakiego usługa będzie korzystać. Możesz zmienić port na niestandardowy ale zanim to zrobisz wypróbuj działanie aplikacji na telefon czy będzie się komunikować z rejestratorem. W routerze odnajdujesz ustawienia port forwarding i ustawiasz zgodnie z tym z co wpisałeś do rejestratora. Poradnik do routera https://portforward.com/tp-link/tl-wr940n/1/ instrukcja do rejestratora https://www.yumpu.com/xx/document/read/20457990/instrukcja-obslugi-cyfrowe-rejestratory-raiden-seria-hdr-7000-seria- Cytuj Link to post Share on other sites
FUITP 1 Napisano 2 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2020 Zrobiłem tak: Rejestrator ustawił sobie adres lokalny jako 192.168.0.103. Odblokowałem porty 8000 oraz 8080 (taki ustawiłem dla HTTP) dla tego adresu. W apce wpisuje swój adres zewnętrzny (ze stron typu myip etc) podając port 8000, ale działa połowicznie. Tzn widzi poprawnie ilość kamer oraz nazwy jakie im nadałem ale nadal brak podglądu. Nie rozumiem za bardzo ustawień z instrukcji, którą zalinkowałeś wyżej (strona 48). Nie wiem co mam wpisać w pole "adres urządzenia monitorującego" i jego port. Wpisałem tam ten adres lokalny, mój adres zewnętrzny, ale nic nie działało. Do http też nie mogę się dostać bo jak wpisuje w przeglądarkę 192.168.0.103:8080 to jakby coś znalazło ale strona jest biała a zakładka zatytułowana "Index". Więc coś się łączy ale nie do końca. Nie za bardzo ogarniam temat sieci i zawsze była to dla mnie czarna magia więc pewnie popełniam jakiś głupi błąd. Liczę na podpowiedź, z góry dzięki! Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 4 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2020 Niestety instrukcja nie wiele rozjaśnia, nie opisuje szczegółowych ustawień i co do czego. Spróbuj skonfigurować ustawienia sieci w rejestratorze( strona 43 instrukcji) wprowadzając tam dane(informacje) z własnej sieci. Ustawienia rejestratora trzeba zapisać jak w routerze żeby zadziałały. Cytuj Link to post Share on other sites
FUITP 1 Napisano 12 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2020 Niestety instrukcja nie wiele rozjaśnia, nie opisuje szczegółowych ustawień i co do czego. Spróbuj skonfigurować ustawienia sieci w rejestratorze( strona 43 instrukcji) wprowadzając tam dane(informacje) z własnej sieci. Ustawienia rejestratora trzeba zapisać jak w routerze żeby zadziałały. Niestety ręczne wprowadzenie też nic nie dało. Spróbuję napisać maila do tej firmy, bo ta instrukcja to jakaś tragedia. Niestety firma chyba już nie prowadzi działalności. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Może router blokuje podgląd skoro ilość kamer i ich nazwy są wyświetlane poprawnie? Próbowałem już wyłączać firewall ale nadal to samo. Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 12 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2020 Możliwe że problem leży po stronie operatora internetu. Jeśli masz np. internet radiowy spróbuj skontaktować się z dostawcą, może coś pomoże. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.