Skocz do zawartości

Recommended Posts

hi postanowilem kupic nowy router obecnie uzywam jakiegos antyka jaki dostalem z neostrada zte cos tam z roku 2011

 

problem jest taki ze jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o sparwy sieciowe zamowilem na morele router tp link archer c6 i tutaj mam glupie pytanie normalnie wpinam kabel telefoniczny do niego i nastepnie do komputera przrz kabel ethernet wi fi nie posiadam.

 

 

 

 

 

 

 

Wysłane z mojego LG-M200 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Oczywiście że kupiłeś zły router - on nie ma wbudowanego modemu adsl/vdsl .

 

Na szczęście w morele pracują w porządku ludzie (zresztą jest czas na zwrot ) i można zwrócić zakupiony towar.

 

Jeśli jest to neostrada to możesz wypożyczyć od operatora modem i chyba jest to koszt 1 zł na miesiąc.

 

Jeśli to jest neo adsl lub vdsl to całkiem dobry jest funbox 2.0.

 

Co do samej instalacji - To nie jest tak że przyniesiesz do domu , podłączysz i działa.

 

Jeszcze trzeba w modemie wpisać hasło i login do neostrady .

 

Gdy jest to modem ze sklepu to trzeba wklepać ręcznie !

 

Gdy jest to modem od orange ( livebox 2.0 lub funbox 2.0) - hasło i login wprowadzą się samo automatycznie w dwie trzy minuty po synchronizacji - czyli nie trzeba nic wpisywać samemu.

Edytowane przez pawluto
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Oczywiście że kupiłeś zły router - on nie ma wbudowanego modemu adsl/vdsl .

 

Na szczęście w morele pracują w porządku ludzie (zresztą jest czas na zwrot ) i można zwrócić zakupiony towar.

 

Jeśli jest to neostrada to możesz wypożyczyć od operatora modem i chyba jest to koszt 1 zł na miesiąc.

 

Jeśli to jest neo adsl lub vdsl to całkiem dobry jest funbox 2.0.

 

Co do samej instalacji - To nie jest tak że przyniesiesz do domu , podłączysz i działa.

 

Jeszcze trzeba w modemie wpisać hasło i login do neostrady .

 

Gdy jest to modem ze sklepu to trzeba wklepać ręcznie !