Skocz do zawartości

Radeon RX 570 8GB VRAMu w Apex Legends - stutter klatek, długie ładowanie tekstur, spadki FPSów


Recommended Posts

Cześć!


 


Tak jak w tytule, mam problem z bardzo długim ładowaniem tekstur oraz przycinkami klatek w grze Apex Legends. Grę przycina okazjonalnie. Chciałbym zoptymalizować swój komputer jak tylko się da, by gra działała dobrze, ale też żeby widoczność enemy na tym mocno nie ucierpiała (jestem laikiem, szukam pomocy w znalezieniu rzeczywistego problemu). Chcę pousuwać niepotrzebne procesy z pamięci RAM, ustawić odpowiednio ustawienia w oprogramowaniu karty graficznej Radeona, ustawić odpowiednio ustawienia w samej grze. Format dysków też jest możliwy, po prostu chcę, by gra działała dobrze i płynnie. Bardzo proszę o pomoc - nie jestem ekspertem w temacie! Czy specyfikacja mojego komputera w ogóle pozwala na dobrą jakość obrazu i płynność gry?


 


Specyfikacja:


 


Procesor - Intel® Core™ i5-4590 CPU @ 3.30GHz, 3301 MHz, Rdzenie: 4, Procesory logiczne: 4


Karta graficzna - Radeon RX 570 Series 8GB VRAM


Karta dźwiękowa - Realtek High Definition Audio


Płyta główna - Gigabye Z97-HD3

Dyski - INTEL SSDSC2CW120A3, WDC WD2500YS-01SHB1



RAM - 8GB

Sterowniki - Razer Synapse, Radeon software

System operacyjny: Windows 10

Rozdzielczość: 1920x1080

Monitor: 60Hz

 

Zamieszczam 2 rzeczy: które procesy można usunąć (jest ich jakoś bardzo dużo, lista jest długa)? oraz zdjęcia z Apexa (problem pojawia się już w lobby). Mogę wysłać również inne materiały, screenshoty. Z góry dziękuję za pomoc!U3xcYgB.jpgEpukko4.jpgJNNuZUO.png


DUZZsJL.png

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.