Skocz do zawartości

Youtube nie ładuje filmów po zalogowaniu


Recommended Posts

Cześć,
od trzech dni mam problem z youtube, a mianowicie nie ładują się filmy gdy jestem zalogowany. Gdy się wyloguję to normalnie mogę oglądać. Wygląda to tak, że po kliknięciu w miniaturkę przechodzi na stronę filmu, wszystko jest normalnie - komentarze, pasek boczny z proponowanymi itp, ale zamiast filmu jest czarne tło i kółko ładowania kręci się w nieskończoność.
Czasem raz na X prób jakiś film się włączy normalnie, ze dwa razy było tak że mogłem normalnie uruchomić każdy film, ale po chwili znów nie dało się kolejnych włączyć.
Korzystam z przeglądarki Chrome, to samo jest w trybie incognito, i próbowałem też w Edge i jest tak samo - jak się nie zaloguję to działa.
Dodam jeszcze, że na telefonie zalogowany jestem na to samo konto i w aplikacji youtube oglądać mogę normalnie.
Ma ktoś pomysł co z tym zrobić i dlaczego akurat po zalogowaniu są problemy i to nie zawsze bo czasem się coś uda uruchomić?
Pozdro :) 

Link to post
Share on other sites

1. wyczyść cache, historię, cookie

2 jak nie pomoże pkt1 zabezpiecz profil zazwyczaj siedzi wszystko w %appdata%  np zmień nazwę całego folderu w którym siedzi profiil chroma i zaloguj się ponownie. 

 

mam nadzieję że pomoże :)

Póki co pomógł punkt 1, chociaż to dziwne bo wyczyściłem z chrome, a na innej przeglądarce było przecież tak samo. 

Poczekam jeszcze z radością bo wczoraj od około 18 mogłem oglądać normalnie, a dziś jak sprawdziłem to nie działało, dopiero po wyczyszczeniu zaczęło.

 

@szybki edit

Działa większa część, ale nadal jak sprawdzam to niektóre się nie ładują tak jak wcześniej...

 

Dałbyś radę jakoś opisać jak wykonać punkt 2? Szukam po internecie jak to zrobić ale nie mogę znaleźć. No i czy to w ogóle pomoże, bo w przeglądarce Microsoft Edge problem jest identyczny, więc czy grzebanie w Chrome będzie miało sens?

 

 

Dodam tak dla jasności jak to wygląda, bo sprawdziłem jeszcze na uczelnianym koncie youtube.

 

W tym samym momencie na moim prywatnym koncie google dany film nie działa w żadnej przeglądarce jakie mam (MS Edge i Google Chrome).

 

W tym samym momencie na koncie google uczelnianym ten sam film działa w tej samej przeglądarce na tym samym komputerze.

W tym samym momencie na tym samym koncie prywatnym google ten sam film działa w aplikacji youtube na telefon.

 

Wczoraj ten sam film na moim prywatnym koncie google działał normalnie na komputerze w przeglądarce chrome.

 

 

:sciana:  :sciana:  :sciana:  :sciana: 

Może komuś się przyda na przyszłość - problem jest prawdopodobnie z youtube bo na forum społeczności youtube jest trochę więcej tego typu postów. 

Ktoś znalazł rozwiązanie tymczasowe, dokleić za każdym razem końcu linku:

&disable_polymer=true

Edytowane przez spidster135
Link to post
Share on other sites
  • 1 rok później...

Cześć,
Wiem, że odświeżam stary wątek, ale nie mam już pomysłu.
Wystąpił u mnie taki sam problem jak u autora tematu.
Po zalogowaniu na moje konto Google, filmy na YouTube nie wyświetlają się prawidłowo.
W jaki sposób prezentuje się problem?
- Gdy uruchomię stronę YouTube bez zalogowania na konto Google, wszystkie filmy wyświetlają się prawidłowo (obojętnie w jaki sposób je uruchomię – ten wątek opisze w poniższych punktach),
- Gdy zaloguje się na swoje konto Google na YouTube i uruchomię film bezpośrednio ze strony YouTube (bez wyszukiwania w Google oraz bez uruchamiania filmu w nowym oknie), filmy wyświetlają się prawidłowo,
- Gdy uruchomię film w nowym oknie (PPM >> Nowe okno lub CTRL + Klik na link), w miejscu w którym powinien znajdować się film jest biała pusta przestrzeń. Takie samo będzie zachowanie gdy z poziomu wyszukiwarki Google lub linku na jakimś forum, przejdę na konkretny film – wyświetli się białe okno.
- W trybie incognito wszystko działa prawidłowo (no, ale to zrozumiałe bo w tym momencie nie jestem zalogowany na konto Google podczas przeglądania materiałów na YouTube),

Ominięcie problemu jest dosyć proste: kopiuję nazwę filmu, przechodzę bezpośrednio na stronę YouTube.pl, wklejam nazwę filmu w wyszukiwarkę i cały materiał wyświetla się prawidłowo, jednak jest to bardzo irytujące.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Być może autor tematu jest jeszcze aktywny na forum i doradziłby jakieś działania?

Jakie operacje obecnie wykonałem:
- Wyłączyłem (a później nawet usunąłem) wszystkie dodatki jakie posiadałem (nie miałem ich dużo),
- Usunąłem cookie oraz ustawienia witryn,
- Zresetowałem ustawienia przeglądarki Chrome (ustawienia zaawansowane),
- Zweryfikowałem wersję przeglądarki internetowej (aktualna),
- Wykonałem reinstalację przeglądarki internetowej,
- Profilaktycznie zeskanowałem komputer oprogramowaniem chroniącym Eset Smart Security Premium oraz Malwarebytes (brak zagrożeń),

Link to post
Share on other sites

Nie jestem w stanie edytować posta, ale pojawiła się dosyć istotna informacja, którą chciałbym dodać.

W dniu dzisiejszym zalogowałem się w pracy na komputerze stacjonarnym oraz laptopie na swoje konto na stronie YouTube.

Zarówno na komputerze stacjonarnym jak i laptopie (który posiadał czysty system operacyjny dopiero co zainstalowany z aktualnego obrazu Microsoft), problem również występuje po zalogowaniu na konto YouTube.

Wszystko wskazuje, że problem znajduje się po stronie konta YouTube albo samego portalu.

Nie spotkałem się jeszcze z takim problemem.

Link to post
Share on other sites

Próbowałem na wielu przeglądarkach i komputerach - problem był ten sam. Po zalogowaniu na moje konto, natychmiast pojawiały się problemy z odtwarzaniem materiałów wideo.

Udało mi się skontaktować z Google i uzyskałem informacje, że problem jest po ich stronie i występuje na losowych kontach Google.

Konsultant zasugerował cierpliwość i rzeczywiście obecnie problem już nie występuje.

Szkoda, że takie informacje o znanych problemach technicznych lub możliwych do wystąpienia, nie są przez Google gdzieś publikowane.

Dzięki takiej rozpisce, użytkownicy zamiast analizować i próbować rozwiązać problem niemożliwy do rozwiązania z ich strony, wiedzieliby, że trzeba po prostu czekać i nie traciliby czasu na nieskuteczne działania.

Tak czy siak, problem rozwiązany.

Edytowane przez Staszicu
Link to post
Share on other sites
W dniu 29.07.2021 o 18:38, Staszicu napisał:

Szkoda, że takie informacje o znanych problemach technicznych lub możliwych do wystąpienia, nie są przez Google gdzieś publikowane

Raczej nie jest to w ich interesie. Nie zapominajmy, że Google to prywatna firma. Gdyby otwarcie podawali, ile różnych bugów mają w swoich usługach, to bardzo szybko ich pozycja na rynku by spadła - nikt normalny nie będzie chciał współpracować z kimś, kto ciągle ma jakieś problemy. Czasem jednak lepiej się nie przyznawać :)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...