Dekomp 0 Napisano 27 Maja 2020 Udostępnij Napisano 27 Maja 2020 Cześć! Zakładam nowy wątek, ponieważ chciałbym prosić Was o opinie na temat kupowania laptopa w sklepach internetowych. Tak się składa, że model laptopa, który chciałbym kupić, nie jest obecnie dostępny w sklepach stacjonarnych i sieciówkach (x-kom, Media Markt itd), natomiast jest dostępny w sklepach internetowych takich jak ilaptopy.pl czy sferis.pl. Czy według Was nie ma żadnych przeciwwskazań do zakupów w takich miejscach? Czy zakup w salonie stacjonarnym nie jest bezpieczniejszy? W razie problemów/ gwarancji, gdzie wysyła się laptop - bezpośrednio do producenta czy do sklepu komputerowego? Będę bardzo wdzięczny za porady w tej kwestii. Pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
porcelanowy_janusz 80 Napisano 28 Maja 2020 Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 Sferis to jest sklep, który działa już od kilkunastu lat. Co do gwarancji to zależy. Zależy od tego jaki to jest sprzęt, bo wiem, że niektóre sklepy robią swoje konfigurację (dokładają ram, dysk) i laptop z taką modyfikacją musi najpierw trafić do sklepu, a potem jest odsyłany do serwisu producenta. Zadzwoń do sklepu i dopytaj jak to u nich wygląda, bo wiem np, że dell z konfiguracją xkomową mógł zostać od razu naprawiony przez serwisanta della i nie trzeba było wysyłać do sklepu. Cytuj Link to post Share on other sites
hanson 121 Napisano 28 Maja 2020 Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 Sprawdzaj sobie, czy dany producent laptopa (którego kupujesz) - współpracuje z danym sklepem. Aby mieć pełną gwarancję producenta, nie mieć kłopotu to warto zwrócić uwagę na to. Sferis - całkiem spoko, ilaptopy - krótki staż na rynku i coraz gorsze oceny / opinie: https://www.ceneo.pl/sklepy/ilaptopy.pl-s32224 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.