Skocz do zawartości

Recommended Posts

Oczywiście . Przede wszystkim masz zoom optyczny . Zdjęcia w ciemności będą ze 2 klasy lepsze . Mam ten aparat , mój telefon to Xiaomi 9t i robi gorsze zdjęcia i filmy . Wcześniej miałem lustrzankę Nikon d3100 z obiektywem 18-135 . I też przegrywała z soniakiem w niektórych kwestiach . Nie jestem jakimś miłośnikiem fotografii , nie obrabiam zdjęć potem na kompie . A te które są zrobione bez dodatkowego obrabiania najładniejsze wychodzą mi na Sony .

 

Odnośnie Kodaka za 800 zł to go nie znam i nie mam za bardzo czasu aby poczytać o nim , ale nowy Sony kosztuje 1200zł

Edytowane przez jakub1t
Link to post
Share on other sites

W sumie to możesz też dołożyć do nowego telefonu te 800zł i szukać z lepszym aparatem .

Tak jak Cooger napisał , ja mając już przyzwoity telefon nie kupił bym taniego aparatu . Aparat mam jeszcze z czasów kiedy miałem kiepski telefon do zdjęć .

Edytowane przez jakub1t
Link to post
Share on other sites

Tak s8 ma d9bry aparat top 2017roku

W kwocie ok 1000zl są jeszcze takie modele cos ciekawego? Pattze na Outlety, itd moze uzywka , co polecasz, a tu pare co znalazlem;

1 Panasonic Lumix FZ1000

 

2 Aparat Panasonic Lumix DMC-LX 100 Czarny 12,8 Mpix

 

3 Sony Alfa A300+SigmaDC 18-200/3.5-6.3+Lowepro200AW

 

4 Olympus om-d e-10 + obiektyw 14-42 mm

Jest sens szukabia? W okolicach 1000zl tak jak podalem przyklady? Uzywane/Outlet

Link to post
Share on other sites

A300 to antyk, LX100 ma przynajmniej w miarę jasną optykę i sporej wielkości (jak na kompakt) sensor. FZ1000 ma przyzwoity zoom jeśli Cie to jara. Z powyższych to IMO LX100 ma największy sens (szczególnie za 1000pln).

 

Jeśli zamierzasz klikać na automacie to IMO nie ma sensu wydawać pieniędzy. 

Link to post
Share on other sites

Rozumiem, na auto będzie lipa? A trudno się ustawia? Bo zaczynam przygodę i bym chcial się nauczyc, dużo z tym zachodu?

Znalazłem jeszcze takie ;

 

1.Panasonic Lumix FZ1000

 

2.Sony A65

 

3 Sony DSC-HX400V