Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Lenovo S740


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ilov3

ilov3
  • Pasjonat

  • 803 postów
  • Miejscowość:KGR

Napisano 18 maj 2020 - 16:28

Witam, kupiłem notebook  S740 na dosyć fajnej promocji, jednakże by skorzystać z niej musiałem wyciąć z opakowania "tabliczkę znamionową" tym samym prawdopodobnie pozbawiając się możliwości zwrotu w ciągu 14 dniu.

 

Mam z laptopem dwa problemy:

 

1. Backlight bleeding moim zdaniem dosyć mocno ucieka światło w trzech miejscach, jak myślicie nadaje się na wymianę?

 

2. Nowy dysk, a na start miał ponad 100 uruchomień i 11TBW.

 

 

 

Link do zdjęć oraz screena.

 

https://drive.google...2py?usp=sharing

 

 

Proszę o jakieś rady co robić, sklep to RTV EURO AGD


  • 0

#2 sebki1

sebki1
  • Maniak

  • 2191 postów
  • Miejscowość:Mysłowice
  • 3DMark 06:13100

Napisano 18 maj 2020 - 16:44

A nie jest to jakis laptop z tzw. "ekspozycji" ? 

Dysk na pewno nie jest nowy bo sama instalacja systemu z aktualizacjami na pewno by nie nabila tyle danych i wlaczen.

Reasumujac laptop pewnie jest z jakiegos zwrotu a to juz kwalifikuje sie do zwrotu gotowki - placisz za nowy sprzet i ma byc nowy a nie uzywany.Jeszcze kwestia czy kupiles online czy w sklepie fizycznym ?


  • 0

CPU: INTEL CORE 2 QUAD Q6600 2.4 GHZ +  SILENTIUM SPARTAN 3 LT HE1012: MOBO: GIGABYTE GA-P31-ES3G IP31 S775 BOX RAM: GOODRAM 2GB DDR-2 800 + 2GB DDR-2 800 SSD: SAMSUNG 850 PRO 256 GB HDD: SAMSUNG HD502HI 500 GB 16 MB SATA-2, TOSHIBA HDWD120 2 TB: ASUS BW-16D1HT SATA BOX:

GPU: MSI GTX 750 Ti 2 GB OS: WINDOWS 7 PRO 64 BIT: PSU: XFX CORE 550w: FEVER AC09A-BK/BK ACHILLES PPFC400 LCD: ACER PREDATOR 24" XB240H


#3 ilov3

ilov3
  • Autor tematu
  • Pasjonat

  • 803 postów
  • Miejscowość:KGR

Napisano 18 maj 2020 - 18:39

Kupiłem online jako nowy. Zamówiłem przez internet jednak tak jak wspominałem skorzystałem z cashbacku Lenovo.
  • 0

#4 BlackCoffe

BlackCoffe
  • InBlue

  • 320 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 18 maj 2020 - 21:55

Ja nie rozumiem jednak, czemu musiałeś tamto wyciąć? 


  • 0

Człowiek jest kowalem swego szczęścia. Może dlatego znajdujemy się tak często między młotem, a kowadłem!

 

Lenovo Z50-70 ★i5 4210U★8GB RAM★NVIDIA GeForce 840M★ Win 8.1 64bit★

Lenovo G40-30 ★Celeron N2840★4 GB RAM★Win 8.1 64bit★
Lenovo 3000N200 ★Core2Duo T5250★1 GB RAM★Intel GMA 3100X★Win XP Prof 32bit★

#5 ilov3

ilov3
  • Autor tematu
  • Pasjonat

  • 803 postów
  • Miejscowość:KGR

Napisano 18 maj 2020 - 22:02

Ja nie rozumiem jednak, czemu musiałeś tamto wyciąć? 

Taka promocja - https://lenovopolska...#form-container

 

Prawdopodobnie by nie móc skorzystać z cashbacku, a później oddać laptop.

 

 

ps. dodałem dużo lepsze zdjęcia


Użytkownik ilov3 edytował ten post 18 maj 2020 - 22:09

  • 0

#6 BlackCoffe

BlackCoffe
  • InBlue

  • 320 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 maj 2020 - 11:13

Jak dla mnie to on musiał być z ekspozycji, a na pewno był używany. Co do zwrotu w ciągu 14 dni jeżeli kupowałeś przez internet to możesz to zrobić bez podania powodu. Poza tym masz niezgodność towaru z umową, miał to być nowy pełnowartościowy sprzęt a dostałeś po kimś używkę. Jeżeli w ofercie nie było wzmianki o tym, że towar był z ekspozycji bądź używany to jesteś w prawie. Masz dowód zakupu i on się liczy. 

A jak masz wątpliwości zadzwoń do Państwowej Inspekcji Handlowej, tam są prawnicy i Ci pomogą z twoim problemem, pomogą jak podejść do sprawy itd.


A co do numeru seryjnego i kodu produktu to na szczęście jest on widoczny w BIOSie. Aby do niego wejść wciśnij przycisk Novo [najczęściej znajduje się on obok gniazda zasilania] i za pomocą strzałek wybierz BIOS Setup.


  • 0

Człowiek jest kowalem swego szczęścia. Może dlatego znajdujemy się tak często między młotem, a kowadłem!

 

Lenovo Z50-70 ★i5 4210U★8GB RAM★NVIDIA GeForce 840M★ Win 8.1 64bit★

Lenovo G40-30 ★Celeron N2840★4 GB RAM★Win 8.1 64bit★
Lenovo 3000N200 ★Core2Duo T5250★1 GB RAM★Intel GMA 3100X★Win XP Prof 32bit★

#7 ilov3

ilov3
  • Autor tematu
  • Pasjonat

  • 803 postów
  • Miejscowość:KGR

Napisano 19 maj 2020 - 13:02

Jak dla mnie to on musiał być z ekspozycji, a na pewno był używany. Co do zwrotu w ciągu 14 dni jeżeli kupowałeś przez internet to możesz to zrobić bez podania powodu. Poza tym masz niezgodność towaru z umową, miał to być nowy pełnowartościowy sprzęt a dostałeś po kimś używkę. Jeżeli w ofercie nie było wzmianki o tym, że towar był z ekspozycji bądź używany to jesteś w prawie. Masz dowód zakupu i on się liczy. 

A jak masz wątpliwości zadzwoń do Państwowej Inspekcji Handlowej, tam są prawnicy i Ci pomogą z twoim problemem, pomogą jak podejść do sprawy itd.


A co do numeru seryjnego i kodu produktu to na szczęście jest on widoczny w BIOSie. Aby do niego wejść wciśnij przycisk Novo [najczęściej znajduje się on obok gniazda zasilania] i za pomocą strzałek wybierz BIOS Setup.

 

 

Laptop był zafoliowany jak nowy, więc raczej mało prawdopodobne, że ktoś go używał.

Obecnie nie idzie nawet dodzwonić się na infolinię, a fakt faktem, że mogę trafić też na gorszą sztukę (ekran).


  • 0

#8 BlackCoffe

BlackCoffe
  • InBlue

  • 320 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 maj 2020 - 13:33

No właśnie "jak nowy" nie oznacza "nowy". Podejrzewam, że to towar z ekspozycji. Wejdź do BIOSu i sprawdź czy widać model lapka, jego kod produktu i numer seryjny.


  • 0

Człowiek jest kowalem swego szczęścia. Może dlatego znajdujemy się tak często między młotem, a kowadłem!

 

Lenovo Z50-70 ★i5 4210U★8GB RAM★NVIDIA GeForce 840M★ Win 8.1 64bit★

Lenovo G40-30 ★Celeron N2840★4 GB RAM★Win 8.1 64bit★
Lenovo 3000N200 ★Core2Duo T5250★1 GB RAM★Intel GMA 3100X★Win XP Prof 32bit★

#9 ilov3

ilov3
  • Autor tematu
  • Pasjonat

  • 803 postów
  • Miejscowość:KGR

Napisano 19 maj 2020 - 15:27

No właśnie "jak nowy" nie oznacza "nowy". Podejrzewam, że to towar z ekspozycji. Wejdź do BIOSu i sprawdź czy widać model lapka, jego kod produktu i numer seryjny.

 

Ale jakie znaczenie ma czy widać? Nie czytałem regulaminu promocji lenovo na cashback, ale jasno było napisane, że należy uszkodzić opakowanie wycinając S/N oraz kod kreskowy produktu - prawdopodobnie by takiego laptopa sklep nie przyjął już do zwrotu.


  • 0

#10 BlackCoffe

BlackCoffe
  • InBlue

  • 320 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 maj 2020 - 20:19

Bardzo dziwna akcja. Tylko zapomnieli o tym, że teraz można zwrócić produkt bez dawania oryginalnego opakowania. 


  • 0

Człowiek jest kowalem swego szczęścia. Może dlatego znajdujemy się tak często między młotem, a kowadłem!

 

Lenovo Z50-70 ★i5 4210U★8GB RAM★NVIDIA GeForce 840M★ Win 8.1 64bit★

Lenovo G40-30 ★Celeron N2840★4 GB RAM★Win 8.1 64bit★
Lenovo 3000N200 ★Core2Duo T5250★1 GB RAM★Intel GMA 3100X★Win XP Prof 32bit★




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych