Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mam problem otóż wszystko mi się spowalnia i nie wiem co to może być, zrobiłem format kompa i to samo w mc ścina ( takie cofki podczas chodzenia, jakby gpu nie nadążało lub spadało napięcie, zegar ), nie znam się, tylko trochę poczytałem od innych użytkowników, ale rezultatów to żadnych nie dało, dlatego do was się zwracam.

 

W gta v to tragedia, ścina, koło broni otwiera się kilka sekund, telefon też, o dziwo w fortnite normalne fps, ścina co 10 min, w csgo mam o wiele mniej fps niż powinienem mieć, na ultra fullhd 1080p na monitorze 60hz.

 

300 fps to cud w csie, nawet bez ludzi, odblokowane fps: fps_max 99999, nie mam synchronizacji.

 

Wszystko wolniej się otwiera ( aplikacje, yt itd... ).

 

Specyfikacje PC:

 

- Ryzen 5 1600 af, podkręcony na 3,6 GHz - stałe taktowanie, napięcie 1.32 v

- Płyta główna: MSI B350 TOMAHAWK

- Karta graficzna: Palit GameRock Premium Edition gtx 1080 8 gb gddr5x

- Pamięć RAM: GOODRAM 16GB (2x8GB) 3000MHz CL16 IRDM X Black

- Dysk SSD: Samsung 970 EVO 250 gb m.2

- Chłodzenie BOX, ale podczas grania 75 stopni, mam fortisa 3, ale nie mam kitu do am4, tylko intel, jeśli ktoś wie skąd dostać taki kit, na am4, to pisać!

- Zasilacz: Corsair RM650X 650w

 
Bardzo proszę was o wszelkie rady :)
Edytowane przez xeasyx
Link to post
Share on other sites

Przyjacielu zainstaluj wszystkie najnowsze wersje sterowników do chipsetu itd. Sprawdź czy możesz pobrać najnowszą wersje biosu. Zainstaluj sterownik do karty graficznej używając Display Driver Uninstaller w trybie awaryjnym. Sprawdź temperatury karty oraz procesora podczas grania lub benchmarka. Zobaczymy co dalej będzie się działo. Pozdrawiam

Edytowane przez EvenQ
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie