Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

OleOle - porażka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 benutzer

benutzer
  • Nałogowiec

  • 1866 postów

Napisano 09 maj 2020 - 11:32

Witam

 

W zeszłym tygodniu kupiłem dysk  2TB w OleOle. Dysk był wrzucony luzem do koperty bąbelkowej. Nie raz kupowałem dyski i nigdy tak beznadziejnie jeszcze nie były zapakowane. Zawsze były owinięte kilka razy folią bąbelkową i wrzucone do jakiegoś kartonu. Rossman już lepiej pakuje kosmetyki niż OleOle elektronikę. Co jak co, ale dysk powinien być porządnie pakowany.

 

Tak więc nigdy więcej u nich nic nie kupię.

 

 

20200506-103820.jpg20200506-103830.jpg


  • 4

Pc1: HP G2 600, i5-6500, 8 GB DDR4, 1TB HDD, Intel HD Graphics 530

Pc2: DiY PC i5-8500, 16 GB DDR4, Plextor 256M8peGN, 1TB WD Blue, 4TB WD Red, Intel HD Graphics 630

Laptop: X240, 8 GB DDR4, 250GB SSD, Intel HD Graphics 4400

 

 


#2 olo163

olo163
  • Maniak

  • 3522 postów
  • Miejscowość:Toruń

Napisano 09 maj 2020 - 12:16

Jak pomyślę ile razy pracownicy "kuriera" to rzucali na sortowni i po samochodach to bałbym się otwierać tą kopertę, chyba nakleiłbym nalepkę z adresem i dokonał zwrotu bez podawania przyczyny, szczególnie, że 5 osób przed Tobą zrobiło tak samo i den dysk tak sobie jeżdzi po Polsce raz tu raz tam...  :/


Użytkownik olo163 edytował ten post 09 maj 2020 - 12:17

  • 0

Intel Xeon E3-1246v3 3.5-3.9 GHz / SilentiunPC Fera 2 HE1224 / AsRock H81M / 2x Kingston HyperX Blu 4GB DDR3 1600MHz / Sapphire RX 570 Pulse 4 GB GDDR5 1284/1750 MHz / Adata SP 920 256GB + Seagate 1TB, SATAIII, 7200RPM 64MB + Samsung HD502HJ 500GB 7200RPM SATAII 16MB / BQ DarkPower Pro P7 550W / iTEK SYLENT 07

 


#3 raiders

raiders
  • Gaduła

  • 265 postów

Napisano 09 maj 2020 - 12:20

No dokładnie ja bym też się bał podłączyć ten HDD bo ja się okaże że uszkodzony to nie zareklamujesz bo ci powiedzą ze uszkodzenie mechaniczne z twojej winy. Dziadostwo
  • 0

#4 soda

soda
  • Gaduła

  • 337 postów

Napisano 09 maj 2020 - 13:27

A producenci dysków nie pakują ich w żadne opakowania? Ostatnio kupowałem kilka SSD i każdy był ładnie zapakowany, a HDD? Ostatni HDD kupowałem kilka lat temu i już nie pamiętam jak to było.


  • 0

soda to mój nowy nick, mój stary nick to: Sova30


#5 benutzer

benutzer
  • Autor tematu
  • Nałogowiec

  • 1866 postów

Napisano 09 maj 2020 - 13:52

Dyski SSD są pakowane w ładne pudełeczka. HDD na ogół w woreczek antystatyczny z malutką torebusią silicażelu.

 

Złożyłem reklamację z informacją o odstąpieniu od umowy ze względu na tragiczne zapakowanie produktu. Człowiek marnuje czas, godzinami zgrywa dane, a tu takie kwiatki.

 

Trzeba było kopić na allegro z dostawą smart i mieć opcję darmowego zwrotu.........


Użytkownik benutzer edytował ten post 09 maj 2020 - 14:09

  • 0

Pc1: HP G2 600, i5-6500, 8 GB DDR4, 1TB HDD, Intel HD Graphics 530

Pc2: DiY PC i5-8500, 16 GB DDR4, Plextor 256M8peGN, 1TB WD Blue, 4TB WD Red, Intel HD Graphics 630

Laptop: X240, 8 GB DDR4, 250GB SSD, Intel HD Graphics 4400

 

 


#6 Lord_Krecitsqa

Lord_Krecitsqa
  • Nałogowiec

  • 1815 postów
  • Miejscowość:Bielsko-Biała

Napisano 09 maj 2020 - 13:53

Skąpy dwa razy traci.
  • 0
i7-4790k 4400mhz MSI_z97g5; 16gb_tridentX-2400 ASUS STRIX 1080ti 11gb M2_Samsung_961+SSD,Phantex_350x,Raijintek<p>https://www.3dmark.com/3dm/25780419https://www.3dmark.com/3dm/34157590<p><p>https://www.3dmark.com/3dm/36269596

#7 soda

soda
  • Gaduła

  • 337 postów

Napisano 09 maj 2020 - 16:02

Skąpy dwa razy traci.

 

Ale dlaczego skąpy? Kto by się spodziewał, że taki sklep jak Oleole (czyli RTVeuroAGD) tak skandalicznie zapakuje dysk. W sumie to nie sklep pakuje tylko pracownik i to on powinien ponieść konsekwencje. Chyba, że sklep daje takie wytyczne, żeby w taki sposób pakować taki towar.

 

Jak dla mnie to jest żenada, wystarczyłoby owinąć dysk kilka razy folią bąbelkową, wrzucić w jakiś mały kartonik, żeby w środku nie latał, a kartonik owinąć streczem i po sprawie 2 minuty roboty.

 

 

HDD na ogół w woreczek antystatyczny z malutką torebusią silicażelu.

 

Trochę to dziwne, że sam producent praktycznie w ogóle nie zabezpiecza tak delikatnego sprzętu.


  • 0

soda to mój nowy nick, mój stary nick to: Sova30


#8 Artok

Artok
  • Głos Rozsądku

  • 1217 postów

Napisano 24 maj 2020 - 17:25

W sumie to nie sklep pakuje tylko pracownik i to on powinien ponieść konsekwencje.

4 lata temu kupiłem u nich przenośny dysk HDD 1TB, przyszedł w kurierskim worku foliowym.


A tutaj folia bombelkowa, czyli jest luksus.


  • 0

AMD Ryzen 5 3600 @4.525Ghz Gigabyte Vega 56 Gaming OC G.Skill Aegis 16GB 3133MHz CL14 AsRock B450 Pro4 SilentiumPC Signum SG7V EVO TG Thermaltake SMART RGB 700W


#9 benutzer

benutzer
  • Autor tematu
  • Nałogowiec

  • 1866 postów

Napisano 25 maj 2020 - 11:03

Dziś przyjechał kurier po paczkę na ich koszt. 2  tygodnie po terminie jak zgłosiłem reklamację. Zobaczymy ile będę czekał na zwrot kasy.


  • 0

Pc1: HP G2 600, i5-6500, 8 GB DDR4, 1TB HDD, Intel HD Graphics 530

Pc2: DiY PC i5-8500, 16 GB DDR4, Plextor 256M8peGN, 1TB WD Blue, 4TB WD Red, Intel HD Graphics 630

Laptop: X240, 8 GB DDR4, 250GB SSD, Intel HD Graphics 4400

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych