Skocz do zawartości

Gwarancja telefonu.


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez raiders,

Recommended Posts

Witam. Mam pytanie dotyczące reklamacji telefonu (Galaxy S9) mianowicie chodzi o to że że jakiś czas temu telefon zwyczajnie upadł mi na ziemię i wyświetlacz nieznacznie pękł w dolnym prawym rogu. Nie wpływało to w żaden sposób na działanie telefonu. Dotyk itp bez zastrzeżeń. Po upływie ok. 2-3 miesięcy niespodziewanie przestał działać dotyk w górnej części wyświetlacza, ok 2cm od górnej krawędzi ekranu. Uważam że to raczej jakaś wada fabryczna. W międzyczasie telefon nie upadł mi nigdzie ani nic podobnego się nje wydarzyło przez co dotyk mógłby się uszkodzić. Pytanie brzmi czy jeśli wyślę telefon do serwisu czy uznają mi to i naprawią? Dodam że telefon był zakupiony w lutym 2019 jako nowy zapakowany od osoby prywatnej. Bardzo proszę o odpowiedź.

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Jesli nie masz wykupionego jakiegoś śmiesznego ubezpieczenia od uszkodzeń mechanicznych (co i tak nie wiele daje) to zapomnij o jakiej kolwoek naprawie gwarancyjnej.

 

Tel. Jest uszkodzony mechanicznie i koniec kropka, owszem naprawią tel ale za opłatą pewnie cos ok 500-600zl plus koszta wysyłki.

 

Także powodzenia.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...