Skocz do zawartości

Czy podzespoły będą ze sobą współpracowały?


Recommended Posts

Witam. Mam pewne wątpliwości i chciałem zapytać o radę. Mianowcie kupuję pare nowych częsci do PC: MSI MAG Vampiric 010M, AMD Ryzen 5 2600, MSI B450 GAMING PLUS MAX, 2x Corsair Vengeance LPX 8GB Black [1x8GB 2400MHz DDR4], Seagate BarraCuda 1TB. Z rzeczy które będą wzięte ze starego PC to zasilacz Silentium PC Vero L1 500W oraz GTX 1050Ti 4GB. Chyba o niczym nie zapomniałem. :D A więc pytanie brzmi co o tym zestawie sądzicie? Będzie to współpracować poprawnie? (Wiadomo że to nic specjalnego, ale raczej nie pytam o osiągi) Głównie chodzi mi o zasilacz i to czy kable będą wystarczająco długie aby to wszystko sensownie poukładać w nowej obudowie...

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. Powiem szczerze, że jeśli chodzi o ssd to bardzo chętnie bym go wrzucił zamiast hdd, jednak okoliczności zmuszają mnie do czego innego. Jestem studentem, nie mam więc zbyt dużego pola do manewru jeśli chodzi o budżet, przy czym potrzebuję dużej ilości pamięci a jednak ssd o takiej samej pojemności kosztuje "nieco" więcej. Dlatego też najpierw chcę kupić w miarę solidną podstawę, złożyć i zapomnieć na jakiś czas a ssd zawsze można dołożyć. No nic, skoro mówisz że będzie wszystko będzie współgrać to fajnie. Jeszcze raz dzięki.

Link to post
Share on other sites

Rozumiem...A co powiesz o MSI Z390-A PRO + I3-9100F (lub i5 9400F, jednak to już trochę wykracza poza budżet, ale jeśli to tego warte to myślę, że jest w zasięgu). Warty taki zestaw uwagi? Za płytę fakt, może przepłacam jeśli chodzi o wymagania zestawu który podałem, jednak chciałbym aby była to platforma w miarę dobra do rozwoju na przyszłość i chciałbym żeby starczyłą mi jak najdłużej.

Edytowane przez noname1234
Link to post
Share on other sites